pioneer 306c написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
скапа ми се генератора
Collapse
X
-
Нещо си се объркал , незнам защо , нямам два Ника .Пак ти казвам , напиши решението на проблема , нали се сети за кой ли път те призовавам!!!!Много здраво си се объркал ,казах ти карам Крома и е 1991г.Извинявай,нищо не ми трабва , ама нищо !!![size=11]Croma 2000IE CHT,1991г./154C3.046/Компютър в колата с 3 операционни с-ми: Dos6.22 / WIN98/WINXP-SP3/Дъно-Canyon 6LEBMS-T.Процесор Пентиум 1G/Hz,Хард диск30G/лаптопски , Видео карта 64М/B,Ram 768М/B, Bтори акумулатор и UPS. Принтер Canon PIXMA TS305 на батерии . Хладилник на 12В. Соларен панел 3А/h.
-
Добре .....спирам
ако е станала грешка
Пренавивали са ми преди години както споменах 2 статора и цифрата беше приблизително 80лв за двата. Алтернаторите бяха бош 120А работят си предполагам и до ден днешен. Единия беше на моя кола другия на приятел.
За изгаряне или за набутване може да ти се вижда така
Коментар
-
Е за ротори не говориш вече , или пак не се усети?Е ще се усетиш някой ден може би , каква глупост си написал , или пак да започваме отначало !За ротора става въпрос , пак ли отначало ?pioneer 306c написа:Добре .....спирам
ако е станала грешка
Пренавивали са ми преди години както споменах 2 статора и цифрата беше приблизително 80лв за двата. Алтернаторите бяха бош 120А работят си предполагам и до ден днешен. Единия беше на моя кола другия на приятел.
За изгаряне или за набутване може да ти се вижда така[size=11]Croma 2000IE CHT,1991г./154C3.046/Компютър в колата с 3 операционни с-ми: Dos6.22 / WIN98/WINXP-SP3/Дъно-Canyon 6LEBMS-T.Процесор Пентиум 1G/Hz,Хард диск30G/лаптопски , Видео карта 64М/B,Ram 768М/B, Bтори акумулатор и UPS. Принтер Canon PIXMA TS305 на батерии . Хладилник на 12В. Соларен панел 3А/h.
Коментар
-
А къде говорих че са ми пренавивали ротор? Казах статор .Освен това в темата се говори за изпекан статор а не ротор нали? Има ли смисъл да продължаваме да разводняваме темата?ivka-1 написа:Е за ротори не говориш вече , или пак не се усети? Е ще се усетиш някой ден може би , каква глупост си написал , или пак да започваме отначало ! За ротора става въпрос , пак ли отначалоpioneer 306c написа:Добре .....спирам
ако е станала грешка
Пренавивали са ми преди години както споменах 2 статора и цифрата беше приблизително 80лв за двата. Алтернаторите бяха бош 120А работят си предполагам и до ден днешен. Единия беше на моя кола другия на приятел.
За изгаряне или за набутване може да ти се вижда така
Коментар
-
Re: скапа ми се генератора
Здравей,Някъде в обявите имаше алтернатор като за теб и май човека му искаше 30 или 50лв не помня добре. Моя шумеше и го свалих миналата седмица за рециклиране та се бях разровил да видя за какви пари може да се намери. Дори и да е шумящ смятам, че статора и диодния блок на тази цена ще ти свършат работа. Иначе диоден блок миналата година купувах за друга моя кола мисля, че от Косар (май така се пишеше фирмата... или Косер) го взех и само той беше около 120лв. Не е зле да отидеш при някой жичкаджия и да включвате последователно консуматорите да видиш кое колко ампера харчи и в съответните комбинации какво се случва. Не е нормално това, системата на колата така е проектирана, че да поеме всичко което имаш като оборудване без да изгори. Ако искаш ми драсни на лично, ще ти дам телефона на колега от форума, от който си купих наскоро стартер да провериш дали го има твоя алтернатор.avent написа:ЗдравейтеДнес ми се прецака генератора. Вчера замириса след като пуснах фаровете,климатика и вентилатора и след малко пуснах прозорците да излезни топлия въздух. След 2 минути ми замириса на смрад. Сутринта запали малко мудно/завъртя мудно но запали/. След 1 час само се помъчи и край, замерихме заряда но нямаше такъв. подадоха ми ток запали и лампичката на таблото си изгасна но незарежда. Свалиха генератора : статора се е спекъл чак калая кадето е запояван за плочката го няма. Незнам колко ампера. Гледам в Тек Док-а че ги има за климатик и без климатик и сечудя нали са ми праснали за без? Всяка година го правя и точно така ми се скапва като пусна климатика и стаклата и край с него.Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
-
Нещо съм абсолютен новак във форума,ама нещо се "дерете" на лична основа май?Иначе,лично съм пренавивал ротор,при това и "калерката"(изолационната макаричка) съм правил!то беше отдавна,някакво Пони(хюндай ли,деу ли...беше).Трябва си пресичка за разглобяване на роторчето.Днес си въстанових алтернатор на Нисан,"измушил" изправител,набих друг диод(имам елемент-подходящ,оригинала е залят директно в плочката),мисълта мие че е възможно да се "побългари" почти всичко,ама това в случай че цената на ново е ..."си е таковало онаковата"-ей го на скромното генераторче на нисана,с вградена вакуум-помпа,има-няма 250-300 евра...(ново,в някакъв сайт гледах,старо няма откъде-колата е 26 годишна!).За баланс-ами нека си е разбалансиран ротора,няма как да го правя,а и няма ядове.Всичко е правено в "надомни" условия,но все пак съм "на ти" с техниката и електротехниката.Та не разбрах,за какво точно се спори?Има и добри фирми за ремонт,например Францизкюп....П.С...ха,навремето имаше един виц:коя е най-дългата резервна част в автомобила..?!!Нее,не е кардана,а точно намотката на ротора на алтернатора...нам’си колко метра била..."
Па вие казвате-не се сменяло...
"Науката започва с измерването..."
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар