има и трети вариант
. гледах някъде из форума имаше питане. става въпрос за няккаво малко устройство което ти пали само дългите и то при 30% мощност. 35 лева струвало. мисля че е дожър вариант за тези които не им се дава повечко пари
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дневни светлини Браво, Брава, Марея
Collapse
X
-
Не става въпрос за консумацията, дали е 10w или 100w все още не съм с електромер. Дори и най-евтиния акумулатор би изкарал 2-3 години така че не става въпрос за пестене на ток а за някакви алтернативи, добри или не толкова добри, за нашие автомобили на които предполагам че заводски не е предвидено да са с непрекъснато пуснати светлини. А за мощните LED крушки мисля че при рефлекторните фарове на браво,брава на които габарита е при късите може и да се получи нещо, но при прожекторните с лупата варианта с габарити отпада
и понеже съм ги сменял с прожекторни като много хора във форума и търся някакъв приемлив вариант
Opel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!
Коментар
-
2 грешки имаш. Едната е, че определено си на електромер - разбирай бензиноколонката, която ти отчита зареденото гориво. Това е електромерът на колата ти, макар и извън нея. Акумулаторът няма нищо общо, ама абсолютно нищо. Той служи за да задвижи стартера и впоследствие - да гаси пиковете на алтернатора, които могат да надминат 80 волта. Втората е, че нашите автомобили (визирам този от профила ти) имат предвиден изход +12 В за непрекъснато пуснати светлини на буксата на светлините, която се включва на конзолата с лостовете зад волана. Този изход работи, когато врътката ти е на позиция 0 и идеята е той да захранва дневни светлини. Светлините, които са захранени през този изход - светят само те, без габарити, без светлинки на номера. Демек - врътката за светлините има изход и на трите си позиции, нищо, че едната е с изрисувана нула, там посто не е свързан кабел.biricata написа:Не става въпрос за консумацията, дали е 10w или 100w все още не съм с електромер. Дори и най-евтиния акумулатор би изкарал 2-3 години така че не става въпрос за пестене на ток а за някакви алтернативи, добри или не толкова добри, за нашие автомобили на които предполагам че заводски не е предвидено да са с непрекъснато пуснати светлини. А за мощните LED крушки мисля че при рефлекторните фарове на браво,брава на които габарита е при късите може и да се получи нещо, но при прожекторните с лупата варианта с габарити отпада
и понеже съм ги сменял с прожекторни като много хора във форума и търся някакъв приемлив вариант 
Коментар
-
интересно!!! оги искаш да кажеш че има начин да вържем късите или каквото и да било друго през ключа когато той е на положение 0? и втори въпрос: сега карам с постоянно включени фарове. за наш късмет италианеца го направил като завъртим стартера фаровете и всичко останало което харчи ток да прекъсва, което облекчава акумулатора и удължава животът му. както и да е АБ в момента не ни интересува. разкажи малко повече за този изходogi28b написа:2 грешки имаш. Едната е, че определено си на електромер - разбирай бензиноколонката, която ти отчита зареденото гориво. Това е електромерът на колата ти, макар и извън нея. Акумулаторът няма нищо общо, ама абсолютно нищо. Той служи за да задвижи стартера и впоследствие - да гаси пиковете на алтернатора, които могат да надминат 80 волта. Втората е, че нашите автомобили (визирам този от профила ти) имат предвиден изход +12 В за непрекъснато пуснати светлини на буксата на светлините, която се включва на конзолата с лостовете зад волана. Този изход работи, когато врътката ти е на позиция 0 и идеята е той да захранва дневни светлини. Светлините, които са захранени през този изход - светят само те, без габарити, без светлинки на номера. Демек - врътката за светлините има изход и на трите си позиции, нищо, че едната е с изрисувана нула, там посто не е свързан кабел.biricata написа:Не става въпрос за консумацията, дали е 10w или 100w все още не съм с електромер. Дори и най-евтиния акумулатор би изкарал 2-3 години така че не става въпрос за пестене на ток а за някакви алтернативи, добри или не толкова добри, за нашие автомобили на които предполагам че заводски не е предвидено да са с непрекъснато пуснати светлини. А за мощните LED крушки мисля че при рефлекторните фарове на браво,брава на които габарита е при късите може и да се получи нещо, но при прожекторните с лупата варианта с габарити отпада
и понеже съм ги сменял с прожекторни като много хора във форума и търся някакъв приемлив вариант 
Коментар
-
На куплунга за светлините средния кабел е синьо с бяло за него става въпрос, той взема от контактния ключ също синьо и бяло и има + когато се даде на контакт. На куплунга от долу нагоре са: дълги, къси, празен, +12 в. за къси/дълги, празен, габарит, +12 за габарит.Hristian_Aleksiev написа:интересно!!! оги искаш да кажеш че има начин да вържем късите или каквото и да било друго през ключа когато той е на положение 0? и втори въпрос: сега карам с постоянно включени фарове. за наш късмет италианеца го направил като завъртим стартера фаровете и всичко останало което харчи ток да прекъсва, което облекчава акумулатора и удължава животът му. както и да е АБ в момента не ни интересува. разкажи малко повече за този изходFIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Има модул за автоматично включване на светлините определено от теб време след даване на контакт и на колкото % решиш на толкова ще светят фаровете,на които светлини(къси,дълги,халогени) искаш на тях връзваш.Нагласяш го да речем на 20сек. и след даване на контакт минават 20сек. вече си запалил и светват късите на 50% примерно и светят само те,без габарити(дори и задни) и без всякакви други светлини(това е при положение 0 на лостчето).Когато завъртиш да си включиш късите модула изключва и си се включват стандартните светлини.Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
Оги се пише с главна буква, така както Христиан Алексиев. Но това са подробности. Отвори този линк:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=20778В първия пост, първата схема - погледни елемент с номер 7. Това ти е конзолата с лостовете. Погледни лявата от двете букси, които са дадени, иначе са 4. Това е вертикалната букса от лявата страна на волана, като свалиш корите. На нея имаш 2 празни места: едното е изход +12В при позиция 0. Другото е +12 при габарит, и по натам имаш и +12 при позиция къси, като там вече имаш кабел за късите. Намираш с уреда кое ти е +12 при ’0’, и го ползваш както прецениш за добреHristian_Aleksiev написа:интересно!!! оги искаш да кажеш че има начин да вържем късите или каквото и да било друго през ключа когато той е на положение 0? и втори въпрос: сега карам с постоянно включени фарове. за наш късмет италианеца го направил като завъртим стартера фаровете и всичко останало което харчи ток да прекъсва, което облекчава акумулатора и удължава животът му. както и да е АБ в момента не ни интересува. разкажи малко повече за този изходogi28b написа:2 грешки имаш. Едната е, че определено си на електромер - разбирай бензиноколонката, която ти отчита зареденото гориво. Това е електромерът на колата ти, макар и извън нея. Акумулаторът няма нищо общо, ама абсолютно нищо. Той служи за да задвижи стартера и впоследствие - да гаси пиковете на алтернатора, които могат да надминат 80 волта. Втората е, че нашите автомобили (визирам този от профила ти) имат предвиден изход +12 В за непрекъснато пуснати светлини на буксата на светлините, която се включва на конзолата с лостовете зад волана. Този изход работи, когато врътката ти е на позиция 0 и идеята е той да захранва дневни светлини. Светлините, които са захранени през този изход - светят само те, без габарити, без светлинки на номера. Демек - врътката за светлините има изход и на трите си позиции, нищо, че едната е с изрисувана нула, там посто не е свързан кабел.biricata написа:Не става въпрос за консумацията, дали е 10w или 100w все още не съм с електромер. Дори и най-евтиния акумулатор би изкарал 2-3 години така че не става въпрос за пестене на ток а за някакви алтернативи, добри или не толкова добри, за нашие автомобили на които предполагам че заводски не е предвидено да са с непрекъснато пуснати светлини. А за мощните LED крушки мисля че при рефлекторните фарове на браво,брава на които габарита е при късите може и да се получи нещо, но при прожекторните с лупата варианта с габарити отпада
и понеже съм ги сменял с прожекторни като много хора във форума и търся някакъв приемлив вариант 
Пак да повторя, че става въпрос за едно от двете празни места. !
Коментар
-
На тези 2 празни места нищо не излиза, миналата седмица 3 дена се занимавахме точно с тези ръчки разглобихме целия модул и точно затова мога да твърдя че нищо не излиза поне при нас там "няма никой в къщи".ogi28b написа:Оги се пише с главна буква, така както Христиан Алексиев. Но това са подробности. Отвори този линк:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=20778В първия пост, първата схема - погледни елемент с номер 7. Това ти е конзолата с лостовете. Погледни лявата от двете букси, които са дадени, иначе са 4. Това е вертикалната букса от лявата страна на волана, като свалиш корите. На нея имаш 2 празни места: едното е изход +12В при позиция 0. Другото е +12 при габарит, и по натам имаш и +12 при позиция къси, като там вече имаш кабел за късите. Намираш с уреда кое ти е +12 при ’0’, и го ползваш както прецениш за добреHristian_Aleksiev написа:интересно!!! оги искаш да кажеш че има начин да вържем късите или каквото и да било друго през ключа когато той е на положение 0? и втори въпрос: сега карам с постоянно включени фарове. за наш късмет италианеца го направил като завъртим стартера фаровете и всичко останало което харчи ток да прекъсва, което облекчава акумулатора и удължава животът му. както и да е АБ в момента не ни интересува. разкажи малко повече за този изходogi28b написа:2 грешки имаш. Едната е, че определено си на електромер - разбирай бензиноколонката, която ти отчита зареденото гориво. Това е електромерът на колата ти, макар и извън нея. Акумулаторът няма нищо общо, ама абсолютно нищо. Той служи за да задвижи стартера и впоследствие - да гаси пиковете на алтернатора, които могат да надминат 80 волта. Втората е, че нашите автомобили (визирам този от профила ти) имат предвиден изход +12 В за непрекъснато пуснати светлини на буксата на светлините, която се включва на конзолата с лостовете зад волана. Този изход работи, когато врътката ти е на позиция 0 и идеята е той да захранва дневни светлини. Светлините, които са захранени през този изход - светят само те, без габарити, без светлинки на номера. Демек - врътката за светлините има изход и на трите си позиции, нищо, че едната е с изрисувана нула, там посто не е свързан кабел.biricata написа:Не става въпрос за консумацията, дали е 10w или 100w все още не съм с електромер. Дори и най-евтиния акумулатор би изкарал 2-3 години така че не става въпрос за пестене на ток а за някакви алтернативи, добри или не толкова добри, за нашие автомобили на които предполагам че заводски не е предвидено да са с непрекъснато пуснати светлини. А за мощните LED крушки мисля че при рефлекторните фарове на браво,брава на които габарита е при късите може и да се получи нещо, но при прожекторните с лупата варианта с габарити отпада
и понеже съм ги сменял с прожекторни като много хора във форума и търся някакъв приемлив вариант 
Пак да повторя, че става въпрос за едно от двете празни места. !FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
http://fakti.bg/avto/46175-zakonni-l...liniКакво да разбираме под отговора на Красимир Костов: Забранено е използването на дневни светлини освен на тези които са фабрично монтирани. С една дума лицензираните DRL не са законни ли?Fiat Bravo 1.9 TD100
Коментар
-
На този не бих повярвал дори за това, коя дата сме днес.Между другото е завършил журналистика, смятам, че това има значение. "Роденият в Добруджа главен инспектор е наясно още от осми клас, че иска да учи журналистика. Проваля се на първия си кандидатстудентски изпит, но това още повече го амбицира. "Прибрах се вкъщи и реших да стана учител по литература в селското училище и да кандидатствам отново след година. Ден преди да захвана даскалъка, баща ми се завърна от Генерал Тошево и каза, че търсят втори човек за местния вестник", припомня си първите стъпки в професията сладкодумният инспектор. Години след това Краси Костов е сред най-добрите пропагандатори на скучната тема за безопасността по пътищата. "Обърнете внимание на следния коментар:"1. В Закона за движение по пътищата е регламентиран терминът ,,Дневни светлини
Коментар
-
От една страна от КАТ казват ,че са незаконни.От друга страна вносителите казват ,че са закони и мога да обжалвам написан акт от КАТ.Дотук нещата не са ясни кой крив,кой прав.И едните и другите имат икономически интерес от позицията си.Аз в позицията си на водач,предпочитам да нямам излишни главоболия и размотаване из разните им институции да обжалвам.Съгласен съм да си монтирам такива "шукарийки" само ако продавача или вносителя се ангажира със оспорването на актовете на КАТ.Докато не чуя ,че някой е оборил акт за подобни светлини монтирани допълнително и отговарящи на разните им правила на ИКЕ на ООН,ще си карам на къси.
Коментар
-
Ами аз вече започнах да свиквам с пускането на късите през деня но все пак съм любопитен дали има някой от вас с такива LED светлини спирани от органите на реда и последствията
а и още нещо се сетих като стана въпрос за "органите" на реда... днес прибирайки се около 20:30 когато започва вече да се смрачава и фаровете са необходимост единствените без никакви светлини бяха наще приятели "органите"
за целия си маршрут видях 5 техни коли в движението и нито една не беше със светлини
предполагам във възражението може да се спомене и това
Opel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!
Коментар
-
Явно нямат пари за крушки :D Сега сериозно, преди време един приятел работещ в КАТ ми беше казал, че умишлено правят тези номерца с цел да не разберат хората и да няма къси дълги, а действително това е цивилна патрулка и ти правят солена фотосесия. А за възражението ще трябва да докажеш някак си видяното - със снимка или видео, та накрая да ти лепнат и глоба, че работиш и с телефона докато шофираш :Dbiricata написа:за целия си маршрут видях 5 техни коли в движението и нито една не беше със светлини
предполагам във възражението може да се спомене и това
Fiat Bravo 1.9 TD100
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар