Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ксенон до 80-90 лева

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    veselin10 написа:
    Да не трепери самия рефлектор вътре? Ти сложи ли лупите?
    Да, лупите са монтирани, карах с тях две-три седмици преди да сложа ксенона. И не е от рефлектора, с халогените крушки нямах такъв проблем.
    ogi28b написа:
    Пъпките са по-дебели от дупките, това пречи на лампата да легне в леглото, което самото то има три малки пъпчици, които оформят равнина за лягане на лампата. По този начин, като не е легнала на 3 точки, а само на две - пъпките, лампата се люлее около оста между двете пъпки. Така като минеш през най-малката неравност, става това трептене.
    Тези две пъпки (на лампата) влязоха плътно като щепсел в контакт. Освен наистина да не са влезли хубаво, и плътно до леглото. Тогава, както казваш, наистина ще треперят. Макар, че ги слагах на свалени фарове, и всичко ми изглеждаше много стегнато. Особено пък като сложих и закопчалката. Не забелязах да има луфтове.
    ogi28b написа:
    Решението е да изпилиш двете пластмасови пъпки на лампата толкова, че тя да ляга свободно върху трите малки метални пъпчици на леглото на рефлектора.
    Мерси, ще го пробвам това, и довечера ще пиша за резултата п.п. Малко извън темата. Четох колко лесно било да свалиш ксеноновата, и да си върнеш халогенната крушка. Лесно трънци. Онази метална закопчалка (пластина), държи и кабелите, демек трябва да се свали поне от едната страна. За което ще трябват някакви малки клещи. Нощно време, ще е мъка да се направи. А и баластите ги наврях под фаровете, и без сваляне на фаровете, не може да се махне кабела. Ама за това аз съм си виновен Просто взех от дебелите баласти, като се разбрахме, ако нещо не стават да ги смена за тънки.Дългите на фаровете с лупи, са по-зле от тези на рефлекторните фарове.
    00' Bravo 105 JTD

    Коментар


      #17
      Точно защото влизат толкова плътно и стегнато - не влизат докрай. Трябва да влизат съвсем свободно. Лампата трябва да лежи на основата си, а не нна пъпките. За дългите може да поспорим много. Нито едните са по-добри, нито другите, трябва да са еднакви. Лампата все си е 55 вата.

      Коментар


        #18
        ogi28b написа:
        Точно защото влизат толкова плътно и стегнато - не влизат докрай. Трябва да влизат съвсем свободно. Лампата трябва да лежи на основата си, а не нна пъпките.
        Да да, разбрах те какво имаш в предвид и първия път.
        ogi28b написа:
        За дългите може да поспорим много. Нито едните са по-добри, нито другите, трябва да са еднакви. Лампата все си е 55 вата.
        Според стандартите, да, трябва да са еднакви. Ама не са. Защо, и аз не знам.Освен това не съм ги тествал извънградско, нощно време, пълен мрак. Тогава си проличава най-добре. Това са ми впечатления от градско само, така че може и да греша.
        00' Bravo 105 JTD

        Коментар


          #19
          Аз докато кача снимката и то стана другия петък... Ето пъпчиците, на които трябва да легне:Дългите като ги отвориш, измиеш хубаво, измиеш и стъклото, сложиш хубави лампи и измериш напрежението върху лампите, да е над 13.2, светят чудесно. И с правилното насочване, много важно.
          Прикачени файлове

          Коментар


            #20
            Така, изпилих леко пъпките, макар че крушките бяха легнали перфектно и без да ги пиля. Така че проблема не е от там според мен. Ама нека се стъмни, и ще видим. Имам нещо друго в предвид, ама нека първо ги пробвам така, и после ще преминем натам. Дано не се наложи.
            ogi28b написа:
            Дългите като ги отвориш, измиеш хубаво, измиеш и стъклото, сложиш хубави лампи и измериш напрежението върху лампите, да е над 13.2, светят чудесно. И с правилното насочване, много важно.
            Относно фаровете, от вътре съм ги направил като нови, рефлекторите на късите са рециклирани в еверт лак, всичко друго е измито, обезмаслено, и на всяка ябълка е сложено по малко грес . След което съм ги залепил хубаво с полиуретанов черен силикон/лепило.Измерих и напрежението на крушките на дългите. Когато махна + -вата клема от крушката, дава 13.35v/13.4v (десен/ляв респективно). Като сложа клемата, и меря директно върху крушките дава 12v/12.3v. Така ли трябва да е? Това на работещ двигател.
            00' Bravo 105 JTD

            Коментар


              #21
              nikolce написа:
              Така, изпилих леко пъпките, макар че крушките бяха легнали перфектно и без да ги пиля. Така че проблема не е от там според мен. Ама нека се стъмни, и ще видим. Имам нещо друго в предвид, ама нека първо ги пробвам така, и после ще преминем натам. Дано не се наложи.
              Карах сега малко, и пак треперят . Има ли нещо което може да трепери вътре в лампата? Ключаря на предишната страница казва че може, макар че той говори за жички....?Това което имах на предвид е, че може машинките да не държат като хората, макар че там има пружина, имено заради тази цел. Другото е този детайл на който се закача ябълката на машинките да е хлабав, ето този:Ама и на двата фара???Не знам какво да мисля вече. Наумил съм следното. Ще викна един приятел да гледа, дали все пак и два фара треперят, или само един. На треперищият/ите, ще сваля машинката, и ще сложа ръчните механизми за регулиране. Фаровете дойдоха с тях. Машинките преместих от старите ми рефлекторни фарове, и са на магнети-марели.Ако нищо не даде ефект, ще трябва да отварям фаровете отново. Ама преди това, ще сложа халогените крушки, да пробвам с тях. Повтарям с тях НЕ трепереше.
              00' Bravo 105 JTD

              Коментар


                #22
                Понеже току-що си сложил ксенон, затова толкова ти прави впечатление. Моите също треперят, но много отдавна съм спрял да им обръщам внимание. Все пак, преди да застопоря хубаво лампата, трепереха наистина много, но като пилнах пъпките и като стабилизирах ябълките в калника - значително намаля. Но го има! Свързано е с различния източник на светлина, който вероятно е неустойчив на вибрации, докато халогенната лампа е физически видима жичка, която вибрира заедно с вибриращата кола. По мое мнение, компонентите във фара са много здраво захванати един за друг и ново отваряне ще е безсмислено, няма какво повече да затегнеш.

                Коментар


                  #23
                  ogi28b написа:
                  Понеже току-що си сложил ксенон, затова толкова ти прави впечатление. Моите също треперят, но много отдавна съм спрял да им обръщам внимание. Все пак, преди да застопоря хубаво лампата, трепереха наистина много, но като пилнах пъпките и като стабилизирах ябълките в калника - значително намаля. Но го има! Свързано е с различния източник на светлина, който вероятно е неустойчив на вибрации, докато халогенната лампа е физически видима жичка, която вибрира заедно с вибриращата кола. По мое мнение, компонентите във фара са много здраво захванати един за друг и ново отваряне ще е безсмислено, няма какво повече да затегнеш.
                  аз също съм с фарове от мареа с лупа и на мен ми трепери по дупки явно фаровете са си стари и имат луфт малък и с по силната светлина на ксенона се вижда с халогенната неможе да се забележи явно фаровете на мареа всичките треперят

                  Коментар


                    #24
                    Сега влизам вкъщи, десният фар трепери. Оставих един кибик на тротоара да ме гледа, докато карам по едни павета. После аз бях кибикът, и честно да Ви кажа то едвам едвам се забелязва че светлината трепери. От вътре се забелязва, и вижда доста повече. Махнах кабела на дясната крушка, и "о чудо", не трепери. Има съвсем леко трептене от левия фар, ама в границите на поносимото, най-вероятно същото за което говорите и Вие . Междудругото докато карах с един фар (няма и километър), забелязах че то свети колкото двете халогенни взети заедно . Това не се шегувам, човека до мен го потвърди.Сега остава да видя утре причината, и мисля че знам какво е вече. Като хванах вътре рефлектора, по принцип не трябва да има луфт, защото все пак ябълката на моторчето държи целия механизъм, с двата рефлектора закачени за него. Е има някакъв лек, и мазно движещ се луфт, как да го обясня не знам. Просто мръда, ама не съвсем леко. Точно колкото на рязки сътресения да тресе според мен. Или е от моторчето, или онази пластмаса вътре (снимката горе). На левият фар примерно, като хвана вътре, няма такова движение. Има, ама си личи че е от напън.Освен това левият фар (целия) ми стои по-стегнато от десния. Десният преди година му лепих пластмасата на калника с хелметекс (едно жълто, за обувки), и сега не можах хубаво да го изчистя от това лепило (остана по калника), и сложих отгоре поксипола, и явно е станало манджа с грозде. Така че утре да проверя машинката, хубаво ли държи карантията вътре, и второто е да почистя хубаво, и да презалепя леглото на ябълката. Ако пак трепери, оставям го така, не ми се отварят фарове,...Извинявам се за дългият пост тип "Мара подробната", и благодаря на всички които се включиха със съветите. Ще пиша утре вечер резултатите.
                    00' Bravo 105 JTD

                    Коментар


                      #25
                      Абе ела утре вечер да сравним с моите и ще премерим напреженията на двете коли също, твоето никак не ми харесва.

                      Коментар


                        #26
                        Не съм отварял и рециклирал фаровете. Дойдоха си с колата и умряла хлебарка в десния(тя все още си е там) . Така им сложих ксеноните и при мен няма абсолютно никакво треперене. Абсолютно никакво! Сменял съм(ремонтирал) само машинките. Ама това преди да сложа ксенона. И преди това не е имало трепване. Странно мие. Утре вечер къде ще правите тестове?
                        Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                        Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                        Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                        Коментар


                          #27
                          Вие не спите ли?
                          ogi28b написа:
                          Абе ела утре вечер да сравним с моите и ще премерим напреженията на двете коли също, твоето никак не ми харесва.
                          За утре вечер не мога да кажа, че знам ли какво ще ми изкочи. Къде иначе да направим срещата? Трябва ни стена, и празен паркинг . А неделя вечер? Сутринта на срещата всъщност може да видим напреженията.
                          veselin10 написа:
                          Не съм отварял и рециклирал фаровете. Дойдоха си с колата и умряла хлебарка в десния(тя все още си е там) . Така им сложих ксеноните и при мен няма абсолютно никакво треперене. Абсолютно никакво!
                          Аз нямаше как да не ги отворя, бяха пълни с кал.
                          00' Bravo 105 JTD

                          Коментар

                          Working...
                          X