Преди с Марея TD100 имах същият проблем със светването на кода на таблото и няма диагностика. Ако има значение с Виза пробвах. Проблема се оказа, че има две букси за диагностика, на дясното бомбе на макферсона бяха. На едната букса беше К-линия и маса, а на другата L-линия и маса. Не знам защо така беше направено или дали е оригинално. Като пробвах само през К-линията се получаваше точно този ефект със светването на кода. Като закачих и двете без проблем направих диагностиката, параметри в реално време - всичко във Визата си работеше.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем с връзване към еку
Collapse
X
-
моята има само една букса, но преди доста време пробвах с Виза и нямаше никакъв проблем,да попитам и друго някой може ли да ми каже къде отиват 3 кабела който излизат от платката която под ГНП-то,при мен единия е вързан на клапана за гасене а другите 2 са висящи,и друго дали с 2 такива ще мога да подкарам Визата на лаптоп http://dx.com/p/usb-to-rs232-adapter...-24799?item=31ilko-gd написа:Преди с Марея TD100 имах същият проблем със светването на кода на таблото и няма диагностика. Ако има значение с Виза пробвах. Проблема се оказа, че има две букси за диагностика, на дясното бомбе на макферсона бяха. На едната букса беше К-линия и маса, а на другата L-линия и маса. Не знам защо така беше направено или дали е оригинално. Като пробвах само през К-линията се получаваше точно този ефект със светването на кода. Като закачих и двете без проблем направих диагностиката, параметри в реално време - всичко във Визата си работеше.който разбира на ФИАТ се спира FIAT BRAVO 1.9 100TD
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар