Със мостова схема може да се извади до 22 W на канал при 4 ома импеданс на тонколоните и захранващо напрежение 14.4 волта. Силата на звука който чуваш зависи от обема в който е намираш и от високоговорителите - колко dBm са и колко са им големи мембраните, дали са в кутии с подходящ обем и каква е честотната лента която възпроизвеждат. Предполагам че си наясно с тези неща. Дано си наясно, че повечето високоговорители изобщо не отговарят на параметрите които са изписани на тах, както и липсват някои параметри, важни при избора им. Същото важи и за аудио-системите. Пазара е залят от ментета и няма спасение. Истинска техника почти не се намира.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мнение за Авто Ресиивър JVC KD-R421
Collapse
X
-
Колега!Щом си ремонтирал толкоз години, какво ти е мнението за това радио за 15лвhttp://reviews.cnet.com/in-dash-car-...-31886178.html втора ръка перфектно запазено.Всичко си работи без да влачи и прочие.....Dido_Lyubenov написа:Аз пък от 30 години ремонтирам какви ли не електроники, и тия измислени мощности ти казвам че не струват. Няма автомобилна кенефна и кухненска мощност. Има си реална мощност, която говори истината. Всичко друго са търговски трикове. Да казвам ли, че мини система с такава "музикална мощност от рода на 2х80 W - реноме марка, на истински 10 ватови тонколони свири като телефонна слушалка, а 2х4 вата български радиокасетофон и скрива шайбите от всякъде. Тия трикове ги прилагат от поне 2х10 години
На истинските неща - реално, дават реалните параметри в описанието. За това говоря, майсторе
Тия дървета, дето ги монтираш "вече 10 години" само са минали покрай истинските неща :D Успех !
П,П- на него e написано, че е произведено в индонезия.... :D
Fiat palio 1.7td
Коментар
-
Като знаеш толкова много - дай идея какво да сложа, за нормално количество пари, че да ми свири MP3 от диск или флаш памет и най-важното - да се управлява от съществуващият в колата ми мулти воланgalinchooo написа:Хах..Не само казвам а си е така.Не чета описания...С това се занимавам и на месец ми минават 100ци през ръцете в продължение на 10-11години вече.Всякакви марки на всякакви коли...Знам на всяка една кола какво,как да се сложи за да свирне на максимум.А по повод че има подвеждаща информация сте в голяма грешка.Казах по горе че мощноста на кар аудиото се измерва в автомобилна мощност(демек макс)За малко пространство.При жвц.пайнер,сони,алпин и др. няма такава подвеждаща информация и няма как китаец да лепне щампа на оригинален плеър или каквото и да е друго....bmahob написа:са гледам JVC KD-r521 e на промо 139лв, хм казваш сони-то ще свири по добре от JVC-то
Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Аз съм с някакво Нео 4x37W, ама сега мисля да го сменя , но се колебая между два вида , ако някой ми помогне в избора ще съм благодарен, едното е http://www.aval-bg.com/car-audio/pio...eer-deh-1420ub , а другото е http://www.aval-bg.com/car-audio/alp...ine-cde-100eubТеоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
купуваш си едно оригинално радио за фиат правиш му AUX изход и може да си слушаш MP3 през 3.5мм жак или през USB и ще може да си го управляваш от волана :D всичко ще излезне 30-40лвjenshen73 написа:Като знаеш толкова много - дай идея какво да сложа, за нормално количество пари, че да ми свири MP3 от диск или флаш памет и най-важното - да се управлява от съществуващият в колата ми мулти воланgalinchooo написа:Хах..Не само казвам а си е така.Не чета описания...С това се занимавам и на месец ми минават 100ци през ръцете в продължение на 10-11години вече.Всякакви марки на всякакви коли...Знам на всяка една кола какво,как да се сложи за да свирне на максимум.А по повод че има подвеждаща информация сте в голяма грешка.Казах по горе че мощноста на кар аудиото се измерва в автомобилна мощност(демек макс)За малко пространство.При жвц.пайнер,сони,алпин и др. няма такава подвеждаща информация и няма как китаец да лепне щампа на оригинален плеър или каквото и да е друго....bmahob написа:са гледам JVC KD-r521 e на промо 139лв, хм казваш сони-то ще свири по добре от JVC-то
Коментар
-
Хващаш един за ушите и го слагаш..За да ти заработи мултиволана се слага една платка.Има работещи и евтини(80лв за опел и 150 лв за рено с монтажа).На рено е скъпичка защото се разглобява половината табло за да се хванат данните от мултиволана.За останалите автомобили има, но са оригинални и са около 200лв(супер скъпотия).Марките които стават за мулти волан са изброените по горе от колегата(сони,пайнер,жвц)..Има и китайски мултимедии с вграден софтуер(настоива се мултиволана от самото цд според зададената марка кола).За фиат брава/а,мареа няма..хахjenshen73 написа:Като знаеш толкова много - дай идея какво да сложа, за нормално количество пари, че да ми свири MP3 от диск или флаш памет и най-важното - да се управлява от съществуващият в колата ми мулти воланgalinchooo написа:Хах..Не само казвам а си е така.Не чета описания...С това се занимавам и на месец ми минават 100ци през ръцете в продължение на 10-11години вече.Всякакви марки на всякакви коли...Знам на всяка една кола какво,как да се сложи за да свирне на максимум.А по повод че има подвеждаща информация сте в голяма грешка.Казах по горе че мощноста на кар аудиото се измерва в автомобилна мощност(демек макс)За малко пространство.При жвц.пайнер,сони,алпин и др. няма такава подвеждаща информация и няма как китаец да лепне щампа на оригинален плеър или каквото и да е друго....bmahob написа:са гледам JVC KD-r521 e на промо 139лв, хм казваш сони-то ще свири по добре от JVC-то
FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
Нито едното от двете..Чети по горе какво е хубаво в днешно време.Пайнерите новите са гола вода.За да ги направят по евтини(да докарат цена конкурентна на останалите),ги правят с кофти материали.Не свирят като старите.Ограничени са до 8kH.Имат изкуствен звук.Алпина уж трябва да са хубави,но уви незнам в бг какво се вкарва.Много често им излиза консумация като на ментетата(дори и при свален панел).Имат и една много кофти особеност.При усилване след 24-25 на екрана,изведнъж пускат flat(изключва високи,ниски и лоуда) и звука пада усезаемо като качество.Valiosport написа:Аз съм с някакво Нео 4x37W, ама сега мисля да го сменя , но се колебая между два вида , ако някой ми помогне в избора ще съм благодарен, едното е http://www.aval-bg.com/car-audio/pio...eer-deh-1420ub , а другото е http://www.aval-bg.com/car-audio/alp...ine-cde-100eubFIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
galinchooo написа:.......Хващаш един за ушите и го слагаш..За да ти заработи мултиволана се слага една платка.Има работещи и евтини(80лв за опел и 150 лв за рено с монтажа).На рено е скъпичка защото се разглобява половината табло за да се хванат данните от мултиволана.За останалите автомобили има, но са оригинални и са около 200лв(супер скъпотия).Марките които стават за мулти волан са изброените по горе от колегата(сони,пайнер,жвц)..Има и китайски мултимедии с вграден софтуер(настоива се мултиволана от самото цд според зададената марка кола).За фиат брава/а,мареа няма..хах
Няма, защото оригиналното аудио на Браво/а /Мареа е по-добро от тия мИнтета
Истината е в това от картинката долу. Цената е $ 30 - 50 . Замества чейнджъра и запазва всички функции на аудиото, включително управлението от волана. Какви са тия платки, настройки и глупости по 200 лева и нагоре ?
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
накарая се оказа че в благоевградския технополис има самоАвто Ресиивър JVC KD-R431Авто Ресиивър SONY CDX-GT44U а това също ми изглежда добре Kenwood KDC-3054UG, но требва да го поръчвам онлайнв технополис как стои въпроса с монтажа?Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
в крайна сметка взех това http://www.jvc.co.uk/product.php?id=...d=100180&lg=enPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
МерсиPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар