Колеги, не съм много в час, затова ще я вода на майстор, но първо да се посъветвам с вас :Пунто, 1.2, 75, ’94г., гасне отвреме на време, когато е на скорост, в движение. Понеже се съмнявам в много неща, че са причината, а нямам намерение да сменям едно по едно на принципа "проба - грешка", гледам да открия проблема, преди някой майстор да почне да се упражнява
Питането ми е следното : Когато извадя голямата букса на ECU-то и почна да проверявам с мултицет, на 4-ти пин имам волтаж на загасена кола, а като дам на контакт имам и на 4, и на 5-ти. Волтажа си е нормален, около 12V. Дотук добре, но ако направя с пробна 12 волтова крушка опит тя да светне, не иска - защо? Нали мултицета ми показва, че имам волтаж, а не може да накара 12-волтова крушка да светне?Та се опитвам да разбера дали точно тази липса на (нормален) волтаж, отиващ към ECU не е причина да ми гасне в движение
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с тока, отиващ към ECU (Пунто, МК1)
Collapse
X
-
Не зная, просто само там уреда отчита напрежение, но не зная дали факта, че не може да светне пробната лампа не се дължи на повреда някъде по веригата (нагорял кабел, лоша връзка, реле) и оттам колата ми да гасне така без причина. Разсъждавам и моля за мнениеslav4o_vt написа:Та какво всъщност са 4 и 5 ти крак на ECU. Връзка между конт. ключ ?
Фиат Пунто 1.2 75 `95
Коментар
-
Re: Проблем с тока, отиващ към ECU (Пунто, МК1)
А що не си погледна свещите ? Инжекторите дали не са запушени , или нещо друго по запалителната система и горивната , асе навря точно в компа ? Попринцпи в бензина има много боклуци ... Може някое реле да ти праи проблем не задължително да е ECU-то ... То поскоро винаги проблемите са извън него ...
Рядко в него е проблема
>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Re: Проблем с тока, отиващ към ECU (Пунто, МК1)
Проверих какво идва до него, сега се чудя къде да търся по веригата защо имам волтаж, а крушката не светиFiat_Punto11 написа:асе навря точно в компа ?
Иначе и аз се съмнявам в много неща, едното е датчик на коляновия вал, но едно по едно
Фиат Пунто 1.2 75 `95
Коментар
-
Re: Проблем с тока, отиващ към ECU (Пунто, МК1)
Щот мож да няма амперажloudidd написа:Проверих какво идва до него, сега се чудя къде да търся по веригата защо имам волтаж, а крушката не светиFiat_Punto11 написа:асе навря точно в компа ?
Иначе и аз се съмнявам в много неща, едното е датчик на коляновия вал, но едно по едно 
а само волтаж
>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Mи да е нагоряла клемата на бушона нещо. Лампата нали свети ако е директно вързана към акумулатора ? Или на акумулатора да не е стегната клемата добре. Случвало ми се е давам на контакт всичко ок и като кажа да запаля и цък и всичко угасва и после неще. След доп стягане се оправя. Всъщност като изгасне в движение таблото продължава ли да свети ?
Коментар
-
Ем тя вероятно гасне на празен ходloudidd написа:Да.slav4o_vt написа:Всъщност като изгасне в движение таблото продължава ли да свети ?
И вероятно пали трудно като е студена
Ако е така ме навява към друго
>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар