Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Бавни ел. стъкла на Браво

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Бавни ел. стъкла на Браво

    Колата е Браво 97-ма SX.Още като я взех, стъклата й се вдигаха малко бавно спрямо на баща ми (Брава 99 ЕLX).И дясното стъкло винаги е по-бавно от лявото.Когато колата е запалена, стъклата са бавни, но когато е само на контакт, може да заспиш, докато се вдигат.А ако съм на контакт само и вдигам едновременно двете стъкла, дясното почти спира.Мислех, че е от акумолатора, защото не знаех кога е купуван.Но все пак съм забравял CD-то да свири цяла нощ и на сутринта си пали от първия път.От есента съм с чисто нов акумулатор, обаче ел. стъклата пак са бавни!!!Миналото лято сменях колоните във вратите и смазах и ел. механизмите, но ефектът беше пренебрежимо малък.Дали няма някаква утечка на ток?Не е голям проблем това нещо, но ме дразни!Къде може да е проблема?
    Renault Modus 1.2 16v 2006
    Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX

    #2
    кола

    Виж кво е натоварването като работи при моторчето колко /А /е .Виж буксите да не са зацапани.
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Колега моето браво е същата година само,че е "GT" и пак имам същия проблем .... дори понякога дясното не се отваря и някакво реле "Цъка и цъка и не се сваля помпя го 10-15 пъти то си цъка ама накрая тръгва" казаха ми че имали някакъв заводски проблем .... ама сега чувам жилата скърцат и мисля да ги отворя и смажа ако има ефект ще ти кажа..
      Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
      Ex.Bravo 1997 1.8 GT

      Коментар


        #4
        И аз имам същия отвратителен проблем,даже ми се е случвало когато десния прозорец е леко запрашен и от машинката на шофьорската седалка не може да се смъкне,а трябва да се протегна и да го смъкна от неговата машинка.Пък затварянето,направо брадясвам,ако ми се наложи да го смъкна го вдигам винаги със дясната машинка и му помагам с ръка.В най-скоро време при наличие на такова ще отворя и ще видя как са буксите.
        Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

        Коментар


          #5
          Ibiza написа:
          Колега моето браво е същата година само,че е "GT" и пак имам същия проблем .... дори понякога дясното не се отваря и някакво реле "Цъка и цъка и не се сваля помпя го 10-15 пъти то си цъка ама накрая тръгва" казаха ми че имали някакъв заводски проблем .... ама сега чувам жилата скърцат и мисля да ги отворя и смажа ако има ефект ще ти кажа..
          Колега, моите ги смазвах лятото, но ефектът беше почти нулев.
          Renault Modus 1.2 16v 2006
          Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX

          Коментар


            #6
            Значи да приемам, че това е някакъв заводски дефект и като цяло не може да се направи нищо.
            Renault Modus 1.2 16v 2006
            Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX

            Коментар


              #7
              аз също имах браво и при мен беше така и от лявото ключе се вдигаше шо годе добре а от дясното бавно после смених дясното и започна вдига по бързо от дясното но като се загледате стъклата не са прави а имат някаква извивка и точно когато е там стъклото направо запъва така че мисля дали не беше само от формата на стъклото
              STILO JTD

              Коментар


                #8
                Ама при мен дясното стъкло се вдига бавно, независимо дали го вдигам от ключа на моята врата или от другата.Ама май от дясната врата се вдига малко по-бързо.
                Renault Modus 1.2 16v 2006
                Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX

                Коментар


                  #9
                  uBaHoBB написа:
                  Ама при мен дясното стъкло се вдига бавно, независимо дали го вдигам от ключа на моята врата или от другата.Ама май от дясната врата се вдига малко по-бързо.
                  При мен е абсолютно по същия начин,по-бавно се вдига от лявото,но в сравнение между ляво и дясно копче от дясното копче се вдига малко по-бързо.
                  Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                  Коментар


                    #10
                    Има и някаква разлика в ел. инсталацията на коли преди и след 1999г. Бензиновото ми Bravo е произведено 11.98г. а дизеловото 03.00г. Вярно че са с различно ниво на оборудване SX и GT, но разликата е огромна. При старото го имам вашия проблем а при по-новото въобще нямам разлика ляво/дясно стъкло и от кой бутон (лява/дясна врата) ще се вдига/сваля.
                    Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                    Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                    Коментар


                      #11
                      ivailo rachev написа:
                      uBaHoBB написа:
                      Ама при мен дясното стъкло се вдига бавно, независимо дали го вдигам от ключа на моята врата или от другата.Ама май от дясната врата се вдига малко по-бързо.
                      При мен е абсолютно по същия начин,по-бавно се вдига от лявото,но в сравнение между ляво и дясно копче от дясното копче се вдига малко по-бързо.
                      Абсолютно точно
                      Renault Modus 1.2 16v 2006
                      Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX

                      Коментар


                        #12
                        batproho написа:
                        Има и някаква разлика в ел. инсталацията на коли преди и след 1999г. Бензиновото ми Bravo е произведено 11.98г. а дизеловото 03.00г. Вярно че са с различно ниво на оборудване SX и GT, но разликата е огромна. При старото го имам вашия проблем а при по-новото въобще нямам разлика ляво/дясно стъкло и от кой бутон (лява/дясна врата) ще се вдига/сваля.
                        Да, колега има разлика.Моето стъкло се сваля, докато държа копчето натиснато.Махна ли си пръста от копчето, спира да се сваля.Вдигането по същия начин.Докато на баща ми прозореца, след като натиснеш копчето и го задържиш за секунда се сваля до долу, а ако искаш да го спреш, натискаш копчето пак.
                        Renault Modus 1.2 16v 2006
                        Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX

                        Коментар


                          #13
                          колеги проверете колко волта достигат до моторчето като натиснете копчето според мен са лоши връзки по ел.трасето и има загуби от кадето идва и по малък токи по бавно вдигане на стъклата другото смажете си водачите и те позатягат от време на време ( с парафин става перфектно)аз имах подобен проблем на едно толедо (лоши връзки) и десния джам хич го нямаше докато не му прокарах нови кабели от копчетата до машинката и смазах водачите и сега всичко е точнопробваите с контактен спреи да напръскате всички връзки от моторчето до бушоните а пък може и самите кабели да се нещо не в ред пробваите директно 12V от АБ на моторчето да видите как се сваля (нормало или бавно)това е което мога да се сетя
                          Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                          Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                          Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                          Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                          Коментар


                            #14
                            И при мен е точно така, като изключим че моето и свири даже и винаги са ми казвали какви са тия интересни звуци докато се вдига. Възможно е да е направено така нарочно, за да няма после "- Аааах какво ми направи ръката бе, една цигара да изпуша и ти ми откъсна ръката"...
                            FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
                            FIAT Punto sx 75 '94

                            Коментар


                              #15
                              uBaHoBB написа:
                              batproho написа:
                              Има и някаква разлика в ел. инсталацията на коли преди и след 1999г. Бензиновото ми Bravo е произведено 11.98г. а дизеловото 03.00г. Вярно че са с различно ниво на оборудване SX и GT, но разликата е огромна. При старото го имам вашия проблем а при по-новото въобще нямам разлика ляво/дясно стъкло и от кой бутон (лява/дясна врата) ще се вдига/сваля.
                              Да, колега има разлика.Моето стъкло се сваля, докато държа копчето натиснато.Махна ли си пръста от копчето, спира да се сваля.Вдигането по същия начин.Докато на баща ми прозореца, след като натиснеш копчето и го задържиш за секунда се сваля до долу, а ако искаш да го спреш, натискаш копчето пак.
                              Именно, така е за пасажерското а за шофьорското ми е така и в двете посоки.п.с. сигурен съм че има разлика в ел. схемата понеже не е нормално коли с разлика в производството 6-12м. (примерно) да имат такава огромна разлика в поведението на тези стъкла.
                              Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                              Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                              Коментар

                              Working...
                              X