Здравейте,днес както си карах пунтото му светна червената лампа за акумулатора,спрях отворих капака и на пръв поглед всичко изглеждаше ок,понеже доста бързах продължих,в началото като му подавах газ лампата загасваше,но после си светна постоянно. След 3,4 км колата изгасна и повече не тръгна.Някой да има някви предположения...? Пунтото е 95г 1.2I 75коня
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с тока на Пунто
Collapse
X
-
Re: Проблем с тока на Пунто
Четките на алтернатора (гнератора) ти са за смяна или ... Генератора е спрял да ти зарежда акомулатора , а на колата и трябва ток зада върви и да има искра . И след като няма кой да ти зарежда акомулатора , тя го е измсукала и тва е ... Нови четки или нов Алтернатор и в 2та слуачая ше го сваляш. Я виж дане си скъсал ремъка му все пак ?geshaaa написа:Здравейте,днес както си карах пунтото му светна червената лампа за акумулатора,спрях отворих капака и на пръв поглед всичко изглеждаше ок,понеже доста бързах продължих,в началото като му подавах газ лампата загасваше,но после си светна постоянно. След 3,4 км колата изгасна и повече не тръгна.Някой да има някви предположения...? Пунтото е 95г 1.2I 75коня>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
-
съмняваме ,че е издухал ,четктите , ако не ти занимава има толкова пунтота на части мисля ,че за 50 лева може да си земеш алтернатор от тях ...geshaaa написа:Не ремъка си е там и върти,преди малко сложих друг акумулатор да пробвам - запали,но пак свети лампата
утре ще търся къде да го правя,а иначе имаш ли идея колко излиза горе-долу ремонта??>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Може да не са четки, може да е реле регулатор , може да е ролка на динамото, може да еколекторчето му, може всичко.Сваля се горе долу лесно, на канал ако си още по лесно, отвиваш го от долу! И от долу го вадиш, като развиеш тампона на скоросната кутия и мръднеш мотора напред.Четките да са 5-6 лв, колекторчето 10-ина, рагери ако сменяш смени с най хубавите към 15-20 кинта, и имаш динамо, което няма да го мислиш още много дълго, и акумолатор в добро здраве. Просто е добре да се рециклира цялостно ако нямаш възможност може само четките, но не е гаранция , че утре няма пак да го правиш.Успех :Dgeshaaa написа:те тия четки за кви парички ги правят горе-долу?
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар