Здравейте колеги!Един приятел има проблем с пунтото спря да пали. Преди както си караше колата гаснеше сваля клемата на акумулатора откача буксата на ЕКУ-то и палеше. Обаче един слънчев ден фиатката реши, че няма да пали повече. Кара я при един майстор и той му каза че е ЕКУ-то е заминало (ту давало сигнал ту не давало на дигностиката). Той побързал и взел ЕКУ със същия сериен номер обаче колата пак не пали (прочетох и видях че трябва да се вземе и ключ и там някаква кутия). Обаче днес се поръчкахме по колата и ни направи впечатление че един бушон е изгорял и помпата върти постоянно като е на контакт, сменихме бушона обаче помпата спря да върти а лампата на таблото (тази дето е като спринцовка мисля че е за дюзите или инжекциона спря да свети).На колата и е махнато CODE имате ли идея къде може да е проблема и с 2та компъра бялата кутия при бушоните примигва червено.Става въпрос за мк1 1.1 55 коня
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто мк1 не пали!?
Collapse
X
-
кола
А колата е Пунто МК 1не 2имо кутията е черна и е зад бушоните на колегата е сложен емулатор което не е присъщо за този модел щото може направо да се махне но трябва да се отваря ECU а така само се сменя иммо кутийката. а диагностика може и да няма щото има емулатор/ все едно няма ключ/Но щом не свети кода другаде е проблема .
Коментар
-
Колеги по токовете хич ни няма с моя приятел за това си питаме как се проверява релето, как се проверява инжектора? Може ли да е датчик на колянов вал? Също така правеше и друг номер беше изгорял един бушон при двигателя (като погледнеш отпред колата този който е най-отляво май е за бензинова помпа) като няма бушон и дадеме на контакт помпата върти постоянно като сложиме бушон помпата изобщо не върти? Може ли някое реле да е залепило?
Коментар
-
Сложи си нейния комп ... искарай всички свещи и набучи кабелите и завърти и виж дали има искра Опри една по една свещите на корпус ... Ако няма има бушон за тях , където си ровил за бушона на помпата. Другото ,че помпата върти без да спира не е проблем и моита е така ... 3тото да има едно шибано бяло голямо реле двойно на букса пак там при бушоните на помпата , което по скоро губи маса на 10то краче и спира помпата да върти ... Инжектора много лесно може да го проверите .Без да разглобяваш нищо,сваляш само кутията на филтара и като подаде на контатк трябва да впръска гориво то се вижда. Ако не впръска откачи му букса и бучни един мултицет сложи го на 20волта да мери виж какви показния ще даде при контакт и при въртене на стартера ... Според мен или нямаш искра или не впръска гориво. Двигатела е много прост и не създава големи проблеми. Просто бензиновата му система е малко шантава. И аз имам проблеми с инжектора даже ще го сменям. Не го вади чупят се лесно после при вкарването а ги няма като нова резервна част само на старо.Ако те интересува още нещо драсни едно лично.Или на skype razbivacha100 . Извинявам се за неграмотното ми писане предварително ...shlosera написа:Колеги по токовете хич ни няма с моя приятел за това си питаме как се проверява релето, как се проверява инжектора? Може ли да е датчик на колянов вал? Също така правеше и друг номер беше изгорял един бушон при двигателя (като погледнеш отпред колата този който е най-отляво май е за бензинова помпа) като няма бушон и дадеме на контакт помпата върти постоянно като сложиме бушон помпата изобщо не върти? Може ли някое реле да е залепило?>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар