Аз ли съм карък или продаваните в спомената фирма продукти са пълни боклуци ?За втори път купувам реле регулатор от въпросната фирма.За втори път, на различна кола, алтернатора дава 12в.Със стария регулатор, зарежда криво ляво.От магазина им в Ст.Загора, вдигат рамене и искат да ида с алтернатора, тия сваляли ли са алтернатор на Либра, наврян е там де слънце не грее.Възможно ли е четките на новото реле да не са улегнали по колектора ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Реле-регулатор, алтернатори и Франсизкуп - 2ра част ...
Collapse
X
-
Освен ако не ти е акумулатор от 5-600 лв с гел - не е сух. Капсулованите си имат електролит, но не е предвидено да се контролира нивото му за времето на експлоатационния му живот.teodornikolov1993@abv.bg написа:Тои моя акомулатор е сух,но за сега се държи!Airfan написа:Ако караш така на дълъг път ще ти кипне акумулатора.teodornikolov1993@abv.bg написа:Мерси колега питам защтото моя е заминал и ще си взимам друг да знам да не го слагам да си купя и реле!
)
Коментар
-
по принцип на различните коли зарядното напрежение и ток са различни.напрежението варира от 13,5 до 14,4волта.а теоретично даже и 15 волта да е няма да се скапе акумулатора,ако зарядния ток е в границите-т.е реле -регулатора работи.друг е въпроса че не се произвежда реле регулатор с такова зарядно напрежение
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар