Понеже си смених перката на радиатора не съм забелязал ,че новата е по силна. И след като е пуснах постоянно да върти и беше пусната и перката на парното ,нещо взе да пуши от волана,и изведнъж и двете перки спряха и повече не искаха да тръгнат.И след това когато въртях волана нещо пукаше.Релето на старата ми перка е 40А а на новата 50АКолата е Фиат Браво 95’ 1.4 12v с A/C
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Перка на радиатора и парното
Collapse
X
-
Re: Перка на радиатора и парното
Как така си я пуснал да се върти постоянно,ако си взел ток от някъде където не трябва,затова е изпушило нещоkurticata написа:Понеже си смених перката на радиатора не съм забелязал ,че новата е по силна. И след като е пуснах постоянно да върти и беше пусната и перката на парното ,нещо взе да пуши от волана,и изведнъж и двете перки спряха и повече не искаха да тръгнат.И след това когато въртях волана нещо пукаше.Релето на старата ми перка е 40А а на новата 50АКолата е Фиат Браво 95’ 1.4 12v с A/C
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Re: Перка на радиатора и парното
От буксата на датчика който е на радиатора е пуснах да върти постоянно , окъсих е и работеше постоянно. Иначе тока си идва от кабелите предназначени за нея.Mury написа:Как така си я пуснал да се върти постоянно,ако си взел ток от някъде където не трябва,затова е изпушило нещоkurticata написа:Понеже си смених перката на радиатора не съм забелязал ,че новата е по силна. И след като е пуснах постоянно да върти и беше пусната и перката на парното ,нещо взе да пуши от волана,и изведнъж и двете перки спряха и повече не искаха да тръгнат.И след това когато въртях волана нещо пукаше.Релето на старата ми перка е 40А а на новата 50АКолата е Фиат Браво 95’ 1.4 12v с A/C
Fiat Bravo 1.4 12v '95
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар