Някой тук да не си помисли, че Москвич има работеща ръчна :D Интересно как ли съм тръгвал по баирите 13 години с москвича без ръчна
Що пишете глупости, немо’а да разбера ? Ако не можеш да тръгнеш на баир без ръчна, по добре се върни при инструктора си и му кажи че на нищо не те е научил. Ама това си беше изискване и много добре си го спомням. На изпитите на времето късаха ако не можеш да тръгнеш без ръчна на баир, а дори и да тръгнеш, не трябва да отпускаш колата повече от педя назад. Така си беше и тогава пишман шофьорите бяха редки уникати, ама не само заради това изискване. Сега са се навъдили едни "състезатели" ... Който не може да тръгва на баир без ръчна, да ходи да тренира. То си е за него, че и за тия дето зад него. Ами ако остане без ръчна по някаква причина, пътна помпощ ли ще вика, ба си ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как се завърта ключа за запалване на автомобила?
Collapse
X
-
nedialk00
напълно си прав, и всеки който твърди обратното е добре да се замислиDido_Lyubenov написа:Някой тук да не си помисли, че Москвич има работеща ръчна :D Интересно как ли съм тръгвал по баирите 13 години с москвича без ръчна
Що пишете глупости, немо’а да разбера ? Ако не можеш да тръгнеш на баир без ръчна, по добре се върни при инструктора си и му кажи че на нищо не те е научил. Ама това си беше изискване и много добре си го спомням. На изпитите на времето късаха ако не можеш да тръгнеш без ръчна на баир, а дори и да тръгнеш, не трябва да отпускаш колата повече от педя назад. Така си беше и тогава пишман шофьорите бяха редки уникати, ама не само заради това изискване. Сега са се навъдили едни "състезатели" ... Който не може да тръгва на баир без ръчна, да ходи да тренира. То си е за него, че и за тия дето зад него. Ами ако остане без ръчна по някаква причина, пътна помпощ ли ще вика, ба си ?
отивате на един голям байр и почвате да тренирате - първа и държите колата само със съединител и газ, пускате я да тръгне надолу, спирате я, тръгвате нагоре, и така докато свикнете
Коментар
-
Не виждам какво му е на съединителя при такова тръгване - задържаш колата със съединителя и пускаш спирачката и газзззззз. Просто става много бързо като свикнеш и времето, в което стоиш на "полу-съединител" е много по-малко отколкото ако тръгнеш с ръчна. В никакъв случай не се износва повече.muns61 написа:Дай Боже, повече хора да го прочетат и да го тренират, много обичам да сменям съединители! Особено с демпферен маховик и лагер помпа!
Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Точно там му е проблема на колегата, че ще му намалеят клиентите :D Друго си е по 5 секунди на полусъединител, ако си на 5 светофара от сервиза, тъкмо до там ще стигнеш с вече препечен феродов дискilko-gd написа:Не виждам какво му е на съединителя при такова тръгване - задържаш колата със съединителя и пускаш спирачката и газзззззз. Просто става много бързо като свикнеш и времето, в което стоиш на "полу-съединител" е много по-малко отколкото ако тръгнеш с ръчна. В никакъв случай не се износва повече.muns61 написа:Дай Боже, повече хора да го прочетат и да го тренират, много обичам да сменям съединители! Особено с демпферен маховик и лагер помпа!
Ако си достатъчно упорит, и маховика ще зачервиш
Демпфера търпи много повече натоварвания от феродото, ама ако го препичаш постоянно, се скапват и пружините му освен че се спича феродовия диск. Навик ми е да не задържам на полусъединител и да потеглям с възможно най-ниски обороти. По тоя начин веродото се износва най-малко. Демпфера ще се скапе ако пускш съединитела рязко или прегряваш възела с каране на полусъединител.п.п. Моя сам ще си го сменя
като му дойде времето
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Грам не си ми колега! :DDido_Lyubenov написа:Точно там му е проблема на колегата, че ще му намалеят клиентите :D Друго си е по 5 секунди на полусъединител, ако си на 5 светофара от сервиза, тъкмо до там ще стигнеш с вече препечен феродов дискilko-gd написа:Не виждам какво му е на съединителя при такова тръгване - задържаш колата със съединителя и пускаш спирачката и газзззззз. Просто става много бързо като свикнеш и времето, в което стоиш на "полу-съединител" е много по-малко отколкото ако тръгнеш с ръчна. В никакъв случай не се износва повече.muns61 написа:Дай Боже, повече хора да го прочетат и да го тренират, много обичам да сменям съединители! Особено с демпферен маховик и лагер помпа!
Ако си достатъчно упорит, и маховика ще зачервиш
Демпфера търпи много повече натоварвания от феродото, ама ако го препичаш постоянно, се скапват и пружините му освен че се спича феродовия диск. Навик ми е да не задържам на полусъединител и да потеглям с възможно най-ниски обороти. По тоя начин веродото се износва най-малко. Демпфера ще се скапе ако пускш съединитела рязко или прегряваш възела с каране на полусъединител.п.п. Моя сам ще си го сменя
като му дойде времето
Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
москвича има работеща ръчна, в противен случай не би трябвало да мине ГТП :P в учебника ясно е написано какъв е правилния начин и на курса за категория В учат как се тръгва по наклон с ръчна. срамно ли е нещо да я ползваш :D иначе съм съгласен че всеки си кара както му е удобно. и аз не си държа двете ръце на волана на 10 и 10, но е факт че в учебника е написано как се управлява автомобил.Dido_Lyubenov написа:Някой тук да не си помисли, че Москвич има работеща ръчна :D Интересно как ли съм тръгвал по баирите 13 години с москвича без ръчна
Що пишете глупости, немо’а да разбера ? Ако не можеш да тръгнеш на баир без ръчна, по добре се върни при инструктора си и му кажи че на нищо не те е научил. Ама това си беше изискване и много добре си го спомням. На изпитите на времето късаха ако не можеш да тръгнеш без ръчна на баир, а дори и да тръгнеш, не трябва да отпускаш колата повече от педя назад. Така си беше и тогава пишман шофьорите бяха редки уникати, ама не само заради това изискване. Сега са се навъдили едни "състезатели" ... Който не може да тръгва на баир без ръчна, да ходи да тренира. То си е за него, че и за тия дето зад него. Ами ако остане без ръчна по някаква причина, пътна помпощ ли ще вика, ба си ?
Коментар
-
+1 Твойто потегляне е най правилно- минимум обороти и минимум време полусъединител.А какво лошо има в ползването на ръчна по светофарите? Аз моята на всеки наклонен светофар я ползвам и никога не ми е задържала.Чека при бензинова кола незнам какъв е смисъла да се чака, той системите си ги тества дори и след като е запалила колата.Dido_Lyubenov написа:Точно там му е проблема на колегата, че ще му намалеят клиентите :D Друго си е по 5 секунди на полусъединител, ако си на 5 светофара от сервиза, тъкмо до там ще стигнеш с вече препечен феродов дискilko-gd написа:Не виждам какво му е на съединителя при такова тръгване - задържаш колата със съединителя и пускаш спирачката и газзззззз. Просто става много бързо като свикнеш и времето, в което стоиш на "полу-съединител" е много по-малко отколкото ако тръгнеш с ръчна. В никакъв случай не се износва повече.muns61 написа:Дай Боже, повече хора да го прочетат и да го тренират, много обичам да сменям съединители! Особено с демпферен маховик и лагер помпа!
Ако си достатъчно упорит, и маховика ще зачервиш
Демпфера търпи много повече натоварвания от феродото, ама ако го препичаш постоянно, се скапват и пружините му освен че се спича феродовия диск. Навик ми е да не задържам на полусъединител и да потеглям с възможно най-ниски обороти. По тоя начин веродото се износва най-малко. Демпфера ще се скапе ако пускш съединитела рязко или прегряваш възела с каране на полусъединител.п.п. Моя сам ще си го сменя
като му дойде времето
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Ами ако не угасне?infineon написа:Чека при бензинова кола незнам какъв е смисъла да се чака, той системите си ги тества дори и след като е запалила колата.
По-добре да изчакам и да знам, че всичко ми е наред.
FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Проблема с ръчната е, че често задържат накладките и по-специално на барабанните, ако не отпуснеш леко назад преди тръгнеш напред. Случи ми се това и с Мареа -та, след като от паркинга тръгнах директно напред, без да върна малко назад, а имам навика да дърпам ръчна като паркирам. Просто си бях паркирал с предницата към изхода, и си поопекох накладките на задно ляво колело. А точно като се тръгва на кръстовише с помоша на ръчна, се получава този ефект. Не знам дали на някой му е правило впечатление, но старите шофьори, ако са ползвали ръчна, преди да тръгнат напред, винаги дръпват леко назад.infineon написа:+1 Твойто потегляне е най правилно- минимум обороти и минимум време полусъединител.А какво лошо има в ползването на ръчна по светофарите? Аз моята на всеки наклонен светофар я ползвам и никога не ми е задържала.Чека при бензинова кола незнам какъв е смисъла да се чака, той системите си ги тества дори и след като е запалила колата.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Абсолютно.Dido_Lyubenov написа:Проблема с ръчната е, че често задържат накладките и по-специално на барабанните, ако не отпуснеш леко назад преди тръгнеш напред. Случи ми се това и с, ако са ползвали ръчна, преди да тръгнат напред, винаги дръпват леко назад.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Освен това при стоене с натиснат съединител се увеличава аксиалното натоварване върху коляновия вал, което може да причини неприятности.По лесно е да се направи един датчик на скоростния лост който да не позволява стартера да се завърти ако колата не е на неутрална.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Нашта служебна Кия Простотия не пали ако не си настъпил съединител и спирачка.infineon написа:Освен това при стоене с натиснат съединител се увеличава аксиалното натоварване върху коляновия вал, което може да причини неприятности.По лесно е да се направи един датчик на скоростния лост който да не позволява стартера да се завърти ако колата не е на неутрална.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар