Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с уред температура - Фиат Браво 1.2 2000г

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с уред температура - Фиат Браво 1.2 2000г

    Привет колеги,Имам много странен проблем с уреда за температурата на водата на Fiat Bravo 1.2 16v - 2000г. Като загрее колата, стрелката понякога (само понякога) почва да се вдига над средата, това ще кажете, че има проблем я с термостат (сменен е преди година и нещо), я с уреда. Ама не, проблема се появява основно когато са включени повече консуматори (фарове, реотан на задното стъкло, парно, при натискане на спирачка и т.н.). След като мине средата, изключвам въпросните консуматори и веднага си застава на средата. Разглобих таблото, зачистих изводите на уреда, накривих ги леко (номера със скачащата стрелка съм го играл), зачистих буксата на датчика при двигателя и вече ми свършиха идеите. Може ли да е от някоя кофти маса, ама защо пък само с този уред ще имам проблем? Дали може да е от самия датчик, напомням, че проблема се появява не винаги и задължително след като колата загрее както си трябва.Предварително благодаря за идеите Поздрави.

    #2
    По принцип е от лоша маса.
    Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
    ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

    Коментар


      #3
      iliyan написа:
      По принцип е от лоша маса.
      И аз го предплагам това, ама откъде да започна да търся тая лоша маса Дайте малко идеи и местоположения

      Коментар


        #4
        За проба може да пуснеш допълнителен кабел от"-" на АБ до ДВГ и купето.
        Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
        ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

        Коментар


          #5
          .

          iliyan написа:
          За проба може да пуснеш допълнителен кабел от"-" на АБ до ДВГ и купето.
          А някой колега, може ли да ми каже къде точно се намират масите, които да проверя ?

          Коментар


            #6
            Проблема е решен, оказа се, че масата под стойката на акумулатора се е разхлабила откъм шпилката на която е завита в корпуса на скоростната кутия. Почнах от нея, тъй като и стартера му беше мноо мъка да завърта напоследък

            Коментар

            Working...
            X