Значи доколкото виждам това е някво реле но идея си нямам за какво е .... Та ако мойе някой да help ...Между другото проблема е че на ниски обороти когато не подавам газ ,,релето,, чука непрекъснато .А на самото реле наспидите са (mp-вероятно марката) някакъв номер-231002...12v 8j italy...a колата е фиат типо 1.4
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос относно едно" реле"
Collapse
X
-
значи ето го самото място (оградено в черно ) отляво ня таблото.Смених релето няма го предишното постоянно цъкане но не разбрах за какво е тва реле...всичко си работи с изключение на задната чистачка ...но мисля че проблема и не е от това.И ако може някой да каже колко ампера трябва да е самото ртеле защото това дето го сложих е 30а.Прикачени файлове
Коментар
-
Конкретното реле е много просто. То има четири клеми. Две от тях са контакт, а другите две намотка. Проверява се с мултицет за намотката. Това че щрака не значи че контакта вътре е наред. Аз лично задействам релето и меря омовете на контакта. Ако ти покаже нещо от порядъка на 1 ом отива в коша. Качествените релета имат съпротивление на контакта - мили ом-ве[mohms].Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Данчо, контактактите на такова реле се проверват по-голям ток, от този на мултицета ! Не случайно вериго-проверитела пуска по-голям ток от омметъра. То щом му щтрака релето, може наистина да е от връзките към намотката на електомагнита, а това също не се проверява с омметър, а с пускане на ток към намотката, и ако при почукване прекъсва, значи има грижи. Контактите се проверяват с пробна лампа, за да се разбере при по-голям ток дали осъществяват добра връзка. Ако са направили пъпка и дупка, като на чукче на Жигула, с омметъра може да имаш идеална електропроводимост, но като пуснеш по-голям ток, няма да мине заради малката контактна повърхност
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Дидо, прост закон на Ом. Ако ще и върховете на игла да имаш, ако имаш достатъчно ниско съпротивление ще пуснеш достатъчно висок ток. Ти говориш за случаите при които има нагар, но тогава никога няма да имаш mohms. Няма начин оммера да даде примерно 10mohms и да не можеш да пуснеш 5А. При кото ще получиш 50mV спад в контакта. Нали разбираш. С пробна лампа не е достатъчно сигурно. Метода е стар и неефективен в много отношения. Една крушка ще свети от 10 до 15V без да направиш разлика визуално. Но ако релето няма нискоомен контакт ще има загуби и проблеми. Десетки греещи релета са отишли в кофата покрай мен. Затова се стопяват букси и т.н.Danchojn написа:Качествените релета имат съпротивление на контакта - мили ом-ве[mohms].Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Айде сметни по простия закон на ом, какво ще стане ако пуснеш 2милиампера през проводник със сечение 0,5 квадратни мм и по същия проводник искаш да пуснеш 10А .Не ми говори глупости, ами се замисли малко, и ако имш някаква практика с електичество изобщо, дълбоко се съмнявам че е била ползотворна. На хартия и по жицата тока върви по различен начин
От 30 години и повече се занимавам със всичко що работи на ток, не ми преподавай закона на Ом, ами вземи че извлечи малко полза от това което казвам. И със твоя спрей на Политрон, внимавай какви ги дръхкаш, че някой може да ти повярва и да го изпържи тока ! Той не е електропрпводим, но не е и изолатор. Това е течен продукт, който отстранява окиси и нагар по електрически кинтакти и оставя тънъка слой смазка, която на твоя голфаджия му е помогнала, защото е изгонила водата по изолацията на кабелите и предотвратява повторно задържане на влага. Много по-добър спрей има, който ми върши страшно много работа, но не заблуждавам хората че е изолатор. Пак си помисли, колко си наясно с тока !
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Дидо - едно ще ти кажа. Ако само си представиш, че в един MOSFET - комутираш 50А ток и над 100 импулсно, връзката между кристала и крачетата става с 0.1 жица(понякога и по-малко), ще разбереш. Тук няма никакво значение квадратурата, защото дължината на контакта е равна на 0. По твоята логика не трябваше да съществуват вообще микросхемите, щяхме да сме още с големите контактори. Мога да ти покажа японско реле, с габаритен корпус 1см/1см/1см което комутира 20А ток без проблем. Забележи комутира. Защото не е същото да ги превключва или просто да минат през затворен контакт. Що се отнася до Политрон си толкова далече, че не можеш и да го разбереш. Никъде не съм казал да си напръскаш жиците в къщи и да ги оставиш без изолация. Обещавам, че с тебе повече няма да комуникирам. Пожелавам ти Успех във всяко начинание. Извинявам се на колегите за отклонението.
Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Извади релето. Снимай го откъм изводите и от горната страна, така че да се види производителя. Ще ти кажа съвсем точно какво да направиш за проверката.gituli написа:Я го обесни малко по просто,стъпка по стъпка като за мен
.Как го задействаш релето и мериш?Това реле в което се съмнявам е на ламбда сондата,ако има някакво значение
.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
кола
Не знам кво обсъждате толкова смени релето и готово или го укъси за проба http://www.in-car-stuff.com/shop/rel...изтегли си мануал за модела кола http://www.mediafire.com/file/t2ezfd...dfнакрая има схеми виж кой № е и това е .
Коментар
-
Колега, сори за спама с Данчо, но какво да се прави. Не знам за колко ампера е оригиналното, но като гледам, няма как да е било за повече от 30 А , така че няма място за притеснения. Ако сложиш за по-голям ток не е проблем. Проблем ще е ако сложиш за по-малък ток.nikolai4enceto написа:значи ето го самото място (оградено в черно ) отляво ня таблото.Смених релето няма го предишното постоянно цъкане но не разбрах за какво е тва реле...всичко си работи с изключение на задната чистачка ...но мисля че проблема и не е от това.И ако може някой да каже колко ампера трябва да е самото ртеле защото това дето го сложих е 30а.Колега, как можа да сравниш електронен компонент с реле, при положение, че се мислиш за електричар :D Да си чувал случайно, че в транзисторите и интегралните схеми, независимо какъв тип са, се използват едни доста по-различни метали от тези от които са направени контактите на релето ? Нещо за специфично съпротивление, и принцип на абота да си чувал ? За това с колко ампера на квадратен млиметър може да натовариш един проводник, независимо от дължината му ? Още малко и нова електротехника ще изобретиш.Danchojn написа:
Дидо - едно ще ти кажа. Ако само си представиш, че в един MOSFET - комутираш 50А ток и над 100 импулсно, връзката между кристала и крачетата става с 0.1 жица(понякога и по-малко), ще разбереш. Тук няма никакво значение квадратурата, защото дължината на контакта е равна на 0. По твоята логика не трябваше да съществуват вообще микросхемите, щяхме да сме още с големите контактори. Мога да ти покажа японско реле, с габаритен корпус 1см/1см/1см което комутира 20А ток без проблем. Забележи комутира. Защото не е същото да ги превключва или просто да минат през затворен контакт. Що се отнася до Политрон си толкова далече, че не можеш и да го разбереш. Никъде не съм казал да си напръскаш жиците в къщи и да ги оставиш без изолация. Обещавам, че с тебе повече няма да комуникирам. Пожелавам ти Успех във всяко начинание. Извинявам се на колегите за отклонението.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар