доста потърсих в форума но не открих отговор. на алтернатора има две жици дебела от стартера - акумолатора и по танка ама не много към каде води и кога трябва да има напрежение на нея може ли някои да ми каже и ако трябва да го свалям от каде става това тои е отзад под нафтовата помпа.благодаря ви предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
алтернатор на добло
Collapse
X
-
Re: алтернатор на добло
Тънката е за възбуждането, трябва да има напрежение при подаване на контакт от ключа.За свалянето не зная как е на на този модел, при някои други модели се налага сваляне на полуоска за демонтаж на генератораtaison1 написа:доста потърсих в форума но не открих отговор. на алтернатора има две жици дебела от стартера - акумолатора и по танка ама не много към каде води и кога трябва да има напрежение на нея може ли някои да ми каже и ако трябва да го свалям от каде става това тои е отзад под нафтовата помпа.благодаря ви предварително.
Ex. Grande Punto Driver
-
Re: алтернатор на добло
ами след това няма нали?И ако няма на контакт и запали трагва ли да работи динамотоБлагодаря ти че ми помагаш безценна е помоща ти Аз сам в италиа и ме карат да им обслужвам бусовете и колите пак не сам много наясно с всичко.Не знам ти сервиз ли имаш да те питам за някое любителско елком4е за фиат,ситроен ивеко тия френските и италианските
Коментар
-
кола
Има програма http://www.fiatecuscan.net/или от форума и в VAG com кабел може да правиш диагностика и с лаптоп .другото е програма EPER има е в нета онлаин може да гледаш къде какво има по колитес Internet Explorer по добре се отваря програмата http://eper.fiatforum.com/eper/navi?...другото е от форума има всички мануали за колите и може да си ги изтеглиш или в интернет например за Пунтоhttp://www.filecrop.com/search.php?w...r=1&engine_h=1
Коментар
-
Re: алтернатор на добло
ако разкачиш тънкия кабел, на контакт ще премериш 12 волта. при закачен кабел ще премериш 12 волта когато алтернатора почне да генерира- тоест когато изгасне лампата на таблото /тоест потенциалите се изравнят/.taison1 написа:ами след това няма нали?И ако няма на контакт и запали трагва ли да работи динамотоБлагодаря ти че ми помагаш безценна е помоща ти Аз сам в италиа и ме карат да им обслужвам бусовете и колите пак не сам много наясно с всичко.Не знам ти сервиз ли имаш да те питам за някое любителско елком4е за фиат,ситроен ивеко тия френските и италианските
Коментар
-
Re: алтернатор на добло
благодаря на всички за помоща този форум е доста интересен и наистина има хора в него готови да помогнатkolev написа:ако разкачиш тънкия кабел, на контакт ще премериш 12 волта. при закачен кабел ще премериш 12 волта когато алтернатора почне да генерира- тоест когато изгасне лампата на таблото /тоест потенциалите се изравнят/.taison1 написа:ами след това няма нали?И ако няма на контакт и запали трагва ли да работи динамотоБлагодаря ти че ми помагаш безценна е помоща ти Аз сам в италиа и ме карат да им обслужвам бусовете и колите пак не сам много наясно с всичко.Не знам ти сервиз ли имаш да те питам за някое любителско елком4е за фиат,ситроен ивеко тия френските и италианските
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар