Още като купих колата аербеците светеха и тъй като колата не е удряна и аербеците са си по местата реших да отстраня проблема ! Понякога лампата сама изгасваше за различно време от 2-3 минути имало е случай когато не светка и по два дни ! Най напред се убедих че аербеците не са гърмяли ! После почнах да се опитвам да правя диагностика с ФЕС но не се закача с модула на аербеците ! Пробвал съм и на кола с несветещи аербеци и пак неможе да се закачи ! Колата е ланчия капа 2.4 ТДС . но като гледам централата е почити еднава с тази на Фиата ! Днес след поредния неуспешен опит да прочета "възглавките " реших да сваля и проверя централата ,да не би случайно да е прокапало радиаторчето на парното и да е "здала багажа" но като я свалих всичко е наред няма следи от антифриз и всичко е идеално чисто ! Проследих всички вериги по ето тази схема : и всичко е наред на местата където са аербеците показваше че има връзка и някакво малко съпротивление !Всичко е нормално ! Защо лампата свети ! Имало някакви кондензатори в централата които изсъхвали но като ги гледам са си собре ! Има ли някакъв начин да проверя дали работят коректно ? Моля са помощ
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Светещ Airbag
Collapse
X
-
Лампата може да свети, защото има записана грешка. За съжаление ще трябва да се закачиш, за да разбереш. При мен лампата също мигаше, и понякога гаснеше за определен период, но се оказа студена спойка на светодиода с таблото, след като го презапоих, вече не гасне
Моят проблем е лентовия кабел на волана, но нямам представа как е направено това при Ланчия. Дори и да намериш причината, и я отстраниш, лампата няма да изгасне, докато не изтриеш грешката.
-
кола
Нали на OBD e на друго карече К линияот саита на http://www.fiatecuscan.net/иhttp://f...iat%203pin.jpg
Коментар
-
да, ама той няма обд куплунг, а е с преходника, тъй че всичко му е наред. аз също не успявам да се свържа. имаше някакви съвети за откачане и закачане на куплунг под седалката - той е за наличие на водач, ама не съм го търсил. моля, ако някой успее да се свърже, да се похвали най-подробно
браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
-
много ме успокои. аз изчетох темите в английския форум на купе и останах с впечатлението, че точно с 3-жичните няма проблеми, а с двужичните има. ама аз не успях да се свържа, а пробвах всякакви комбинации. мисля си, че кабела ми, стандартен ВАГ-КОМ ККЛ, има само к-линия и няма Л-линия и оттам ми идва проблема. ама ми се свидят пустите 20 лв. да отида на виза в някой сервиз.ключар, при 3-пиновите няма какво да се окъсява, щото от кабела к-линията излиза САМО на 7 краче и преходника си я хваща оттам и си я води в 3-пиновия, където трябва. ако не е бърникано по буксите на колата, де.kaci написа:При Купетата, когато буксата е с 3 жици (физически т.е. К, Л линия и маса) няма начин да се свържеш с централата. Сигурен ли си, че това е диагностичната букса за еърбега при теб?браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар