Колеги става дума за fiat coupe 1.8 ,трябва да вьртя поне 3//4 сек. докато запаля?акумулатора е нов,стартера вьрти нормално
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Трудно палене 1.8!
Collapse
X
-
ТЦЪ за кабелите, за свещите - МОЖЕ, Газ има ли колата? Теч на гарнитурата на клапаните да има?Нещо правено по двигателя- ремъци, ролки, водна или хидравлична помпа, климатик?Проверявал ли си масата на двигателя?Нивото на маслото какво е?Дай отговори на тея въпроси пък после ще го мислим от къде е?pecata написа:Кабели и свещи може да ти дават ядове.Смянат се на около 20-30 хиляди.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Дано не са тези кабеил дето говориш за тях че са по 50лв. бройката втора употреба и се сменят две по две.Synthy написа:Бе може и "кабелите" да са... дано да не са де.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Симеон говори за бубини в случая, тъй като няма кабели този двигател. И за мен беше сранно но когато се смени една бубина много скоро изгаря следващата по реда на запалване. За мен също е странно, но от много хора сам го чувал и лично съм го изпитвал 2 пъти.JOREII, провери масата на двигателя и състоянието на ремъците колко са натегнати, трябва да потъват около 1см. не повече. Волана твърд ли е?krasio_79bs написа:Причина да се сменят 2 х 2 ?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Питам защото преди 2-3 месеца и аз смених една бобина.Но за пръв път чувам ,че се сменят по две,а за сега нямам проблеми и се надявам да нямам за в бъдеше.В какъв интервал от време или километри ти изгоря втората?S_BANKOV написа:Симеон говори за бубини в случая, тъй като няма кабели този двигател. И за мен беше сранно но когато се смени една бубина много скоро изгаря следващата по реда на запалване. За мен също е странно, но от много хора сам го чувал и лично съм го изпитвал 2 пъти.JOREII, провери масата на двигателя и състоянието на ремъците колко са натегнати, трябва да потъват около 1см. не повече. Волана твърд ли е?krasio_79bs написа:Причина да се сменят 2 х 2 ?
Коментар
-
Никаква логика няма в това! Достатъчно е да погледнеш двигателя, за да видиш, че бобините нямат никаква връзка помежду си. И ако горят една след друга, вместо да сменяте бобини "две по две", сменете свещи "4 по 4". Според мен, колегата има проблем с адаптацията. Да пробва да я reset-не, сигурен съм, че след това няма да има проблем с паленето, поне до следващото каране на газ.
Коментар
-
krasio_79bs, при мен се случи през две седмици и не повече от 150км. изминато разтояние. Мислех че е мит и не намирам връзка, но при мен се случи.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
И аз мисля че ресет му е майкатаtomny написа:Никаква логика няма в това! Достатъчно е да погледнеш двигателя, за да видиш, че бобините нямат никаква връзка помежду си. И ако горят една след друга, вместо да сменяте бобини "две по две", сменете свещи "4 по 4". Според мен, колегата има проблем с адаптацията. Да пробва да я reset-не, сигурен съм, че след това няма да има проблем с паленето, поне до следващото каране на газ.
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар