Dido_Lyubenov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Моля за помощ ,относно оттечка към уредите на таблото
Collapse
X
-
Ето за тази става въпрос,вътре какво има и кои уреди влизат.Dido_Lyubenov написа:Там има няколко кутии, май. Не съм ги ровил, но там трябва да е релето за пидгревните свещи и ЕКУ-то е някъде там. Направи снимка, да видим за коя кутия питаш, и кажи защо те интересува тояно тя.zhelezen написа:Колеги никой ли не знае тази кутия в жабката където влизат няколко кабела, какво има вътре и за какво е .ФИЯТ МАРЕЯ 1,9 ТД 98г. HLX WEEKEND-страхотно удоволствие е да шофираш такъв автомобил.
Коментар
-
Днес смених целия модул където са бушоните,стария го разглобих,като си мислиш че има платка и на нея са наредени елементи,но уви нямаше такова нещо а само шини,и 3 релета.Може би е някои от тези релета,не знам ,но ще видим какво ще стане. Сега съм с друг модул,и за сега няма проблем,ще видя към края на седмицата дали ще ми падне акумулатора и ще има ли оттечка.ФИЯТ МАРЕЯ 1,9 ТД 98г. HLX WEEKEND-страхотно удоволствие е да шофираш такъв автомобил.
Коментар
-
ЗА ТРИЕНЕ-МОЛЯ
Така на всички които се сблъскат с такъв проблем като моя ,на таблото ,ще ви кажа какво да направите за да си го оправите без да ходите наляво и на дясно при "набедени" ел.техници,(не че аз съм ходил). Така,проблема се оказа в самото табло,свалих го,извадих всички лампички и го разглобих,почистих платката със спирт(самата платка имаше доста прах като нагорявало ,направо върху пистите на елементите),след всичко това премерихме няколко кондензатора в които се усъмнихме ,но си бяха здрави.След всичко това го сглобих и подредих лампичките,поставих го на мястото му и вече две седмици нямам никакви проблеми със отечката.Затова хора почиствайте със спирт и четчица всички платчици,за да няма те такъв проблем като моя.Всичко хубаво и още един път благодаря на всички от форума които ми дадоха съвет какво да проверя и ме подсещаха къде да пипна.Лека вечер и всичко най добро.Модераторите могат да изтъркат темата.ФИЯТ МАРЕЯ 1,9 ТД 98г. HLX WEEKEND-страхотно удоволствие е да шофираш такъв автомобил.
Коментар
-
Re: ЗА ТРИЕНЕ-МОЛЯ
От тука трябваше да започнеш. Мисля, че ти казах ч в таблото си има винаги 12В, щом има акумулатор. Другото е по-сложно за откриване - "маргаритката в контактния ключ, а всякакви други електроники, при изключен контакт, освен аларма, централно, радио и плафони, които са захранени когато не си на контакт, нямат абсолютно никаква връзка с таблото.zhelezen написа:Така на всички които се сблъскат с такъв проблем като моя ,на таблото ,ще ви кажа какво да направите за да си го оправите без да ходите наляво и на дясно при "набедени" ел.техници,(не че аз съм ходил). Така,проблема се оказа в самото табло,свалих го,извадих всички лампички и го разглобих,почистих платката със спирт(самата платка имаше доста прах като нагорявало ,направо върху пистите на елементите),след всичко това премерихме няколко кондензатора в които се усъмнихме ,но си бяха здрави.След всичко това го сглобих и подредих лампичките,поставих го на мястото му и вече две седмици нямам никакви проблеми със отечката.Затова хора почиствайте със спирт и четчица всички платчици,за да няма те такъв проблем като моя.Всичко хубаво и още един път благодаря на всички от форума които ми дадоха съвет какво да проверя и ме подсещаха къде да пипна.Лека вечер и всичко най добро.Модераторите могат да изтъркат темата.
Не се сърди, ще стане майстор от теб :D Аз така изучих компютрите - виках приятели, те не идват, и накрая се хвнах и се научих :D Само дето тук, както казах, може само да предполагаме какво причинява проблема, защото не го виждаме и не можем да пипнем и проверим това онова през монитора.Радвам се че си се оправил без излишно прахосване на пари. Успех !
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Re: ЗА ТРИЕНЕ-МОЛЯ
при изключен контакт, освен аларма, централно, радио и плафони, които са захранени когато не си на контакт, нямат абсолютно никаква връзка с таблотоЗдр колега ,мерси за пожеланието.Само искам да ти спомена че при мен не знам дали и при другите е така ,но на един бушон 10 А са поставени плафони,аларма,касетофон,както и уредите на таблото(гориво мер,температурен датчик,оборотомер,и километраж-този с цифрите)значи си имат общо помежду сиDido_Lyubenov написа:От тука трябваше да започнеш. Мисля, че ти казах ч в таблото си има винаги 12В, щом има акумулатор. Другото е по-сложно за откриване - "маргаритката в контактния ключ, а всякакви други електроники, при изключен контакт, освен аларма, централно, радио и плафони, които са захранени когато не си на контакт, нямат абсолютно никаква връзка с таблото.zhelezen написа:Така на всички които се сблъскат с такъв проблем като моя ,на таблото ,ще ви кажа какво да направите за да си го оправите без да ходите наляво и на дясно при "набедени" ел.техници,(не че аз съм ходил). Така,проблема се оказа в самото табло,свалих го,извадих всички лампички и го разглобих,почистих платката със спирт(самата платка имаше доста прах като нагорявало ,направо върху пистите на елементите),след всичко това премерихме няколко кондензатора в които се усъмнихме ,но си бяха здрави.След всичко това го сглобих и подредих лампичките,поставих го на мястото му и вече две седмици нямам никакви проблеми със отечката.Затова хора почиствайте със спирт и четчица всички платчици,за да няма те такъв проблем като моя.Всичко хубаво и още един път благодаря на всички от форума които ми дадоха съвет какво да проверя и ме подсещаха къде да пипна.Лека вечер и всичко най добро.Модераторите могат да изтъркат темата.
Не се сърди, ще стане майстор от теб :D Аз така изучих компютрите - виках приятели, те не идват, и накрая се хвнах и се научих :D Само дето тук, както казах, може само да предполагаме какво причинява проблема, защото не го виждаме и не можем да пипнем и проверим това онова през монитора.Радвам се че си се оправил без излишно прахосване на пари. Успех !
но както каза хубавото е че го оправих и сега всичко си е наред,поздрави и още един път ви благодаря .
ФИЯТ МАРЕЯ 1,9 ТД 98г. HLX WEEKEND-страхотно удоволствие е да шофираш такъв автомобил.
Коментар
-
Re: ЗА ТРИЕНЕ-МОЛЯ
Само че между този бшон и уредите които не трябва да работят, когато не си на контакт, е контактния ключ. Отделно си има ток за броячите на километража - това което е с LSD ,не скоростомера със стрелката.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Re: ЗА ТРИЕНЕ-МОЛЯ
Здр отново,да така е.Когато не си на контакт не работят,а когато дадеш контакт тогава си работят,но като махна бушона дори и да си на контакт няма да работят,както и километража(LSD) и стелките,нали така?При мен си е така,като се има в предвид че съм сменял да пробвам с друго бушон о табло ,и е същото като моето си работи.Карай важното е че се разбрахме и че говорим за едно и също нещо,поне така разбрах.Поздрави.Dido_Lyubenov написа:Само че между този бшон и уредите които не трябва да работят, когато не си на контакт, е контактния ключ. Отделно си има ток за броячите на километража - това което е с LSD ,не скоростомера със стрелката.ФИЯТ МАРЕЯ 1,9 ТД 98г. HLX WEEKEND-страхотно удоволствие е да шофираш такъв автомобил.
Коментар
-
Re: ЗА ТРИЕНЕ-МОЛЯ
Е ака де, нали това ти казвам и аз - като не си на контакт, от този бушон има връзка до един пин на таблото, който си захранва LCD-то с малкия километраж. Като дадеш на контакт, през контактния ключ, по още един пин идва захранване за останалата част от таблото. Като изгори бушона, и на двата пина няма да има ток - нищо по таблото не работи. Отделно има и още един пин с 12В за осветлението, което също работи като си на контакт :Dzhelezen написа:Здр отново,да така е.Когато не си на контакт не работят,а когато дадеш контакт тогава си работят,но като махна бушона дори и да си на контакт няма да работят,както и километража(LSD) и стелките,нали така?При мен си е така,като се има в предвид че съм сменял да пробвам с друго бушон о табло ,и е същото като моето си работи.Карай важното е че се разбрахме и че говорим за едно и също нещо,поне така разбрах.Поздрави.Dido_Lyubenov написа:Само че между този бшон и уредите които не трябва да работят, когато не си на контакт, е контактния ключ. Отделно си има ток за броячите на километража - това което е с LSD ,не скоростомера със стрелката.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Re: ЗА ТРИЕНЕ-МОЛЯ
Dido_Lyubenov написа:Е ака де, нали това ти казвам и аз - като не си на контакт, от този бушон има връзка до един пин на таблото, който си захранва LCD-то с малкия километраж. Като дадеш на контакт, през контактния ключ, по още един пин идва захранване за останалата част от таблото. Като изгори бушона, и на двата пина няма да има ток - нищо по таблото не работи. Отделно има и още един пин с 12В за осветлението, което също работи като си на контакт :Dzhelezen написа:Здр отново,да така е.Когато не си на контакт не работят,а когато дадеш контакт тогава си работят,но като махна бушона дори и да си на контакт няма да работят,както и километража(LSD) и стелките,нали така?При мен си е така,като се има в предвид че съм сменял да пробвам с друго бушон о табло ,и е същото като моето си работи.Карай важното е че се разбрахме и че говорим за едно и също нещо,поне така разбрах.Поздрави.Dido_Lyubenov написа:Само че между този бшон и уредите които не трябва да работят, когато не си на контакт, е контактния ключ. Отделно си има ток за броячите на километража - това което е с LSD ,не скоростомера със стрелката.
Да Прав си. :D
ФИЯТ МАРЕЯ 1,9 ТД 98г. HLX WEEKEND-страхотно удоволствие е да шофираш такъв автомобил.
Коментар
-
Re: ЗА ТРИЕНЕ-МОЛЯ
zhelezen написа:Така на всички които се сблъскат с такъв проблем като моя ,на таблото ,ще ви кажа какво да направите за да си го оправите без да ходите наляво и на дясно при "набедени" ел.техници,(не че аз съм ходил). Така,проблема се оказа в самото табло,свалих го,извадих всички лампички и го разглобих,почистих платката със спирт(самата платка имаше доста прах като нагорявало ,направо върху пистите на елементите),след всичко това премерихме няколко кондензатора в които се усъмнихме ,но си бяха здрави.След всичко това го сглобих и подредих лампичките,поставих го на мястото му и вече две седмици нямам никакви проблеми със отечката.Затова хора почиствайте със спирт и четчица всички платчици,за да няма те такъв проблем като моя.Всичко хубаво и още един път благодаря на всички от форума които ми дадоха съвет какво да проверя и ме подсещаха къде да пипна.Лека вечер и всичко най добро.Благодаря КолегиИ при мен имаше същият проблем,явно това е дефект на Мареа 100тд Нямах спирт затова използвах домашна ракия ,и имах същия добър ефект ,дори е приятно да си поправяш колата сам.Модераторите могат да изтъркат темата.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар