Колеги имам следния проблем с Улис от новите,2002 година е,двигателя е 2l JTDВърви колата на дълъг път нормално,има си тяга,но в един момент става като спъната и колкото и да форсираш не може да прехвърли 3000 оборота и нито можеш да се изнесеш бързо,нито да изпревариш,иначе върви.Когато спреш малко за по кафе,около 30 минути и започва да си работи пак нормално.след кратък престой се оправя.Едни специалисти я вързаха на компа и казаха че дава грешка датчика за налягането на рейката която разпределя нафтата към цилиндрите.Намерих същия,втора употреба.занулиха грешката която даваше,но при първото излизане извън софия в един момент пак започна да се ебава.Това се случва предимно на дълго каране.Значи проблема не е в този датчик.Нещо се шашка колата,защити ли включва,нямам си на идея.Някой има ли идея какво е това или да си е патил от същото.Все още се колебая дали да се пробвам да я водя в официалния сервиз на ФиатМерси предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с мощността
Collapse
X
-
Нищо не разбирам,от скоро въобще карам дизел и въобще не отбирам,но на тези мойте тигри(майсторите де) въобще и не им е хрумвало да търсят проблема в турбото,аз ги подпитах дали там се крие загадката,но те се водят от това което диагностиката казва за този датчик на рейката за налягането на нафтата.Когато не е в този цикъл колата май добре се набира,има някаква тяга колата,ако и да е с голямо купе,но един приятел каза че може би е малко мудна за дизелов двигател.Не знам,ще търсим къде е проблема,колкото и трудно е да се хване какво точно е
Коментар
-
По скоро проблема е в регулатора на наялгането,а на в този на рейла,просто като е неправилно налягането записва грешка в другия датчик.Трябва си читава диагностика,да се проследи в движение налягането в рейла.Също така колегите споменаха,геометрия на турбината,или тези мотори 2.0 ХДИ/това е мотор на Пежо/имат датчик за следене на налягането,който седи на самата турчбина,и в повечето случаи се сменя цялата турбина,просто защото Пежо не го продават отделно/педали/.На входа на смукателния колектор има една пластмаса,която играе ролята на дросел, с 2 клапи,защото има байпас на интеркулера,не ме питайте незнам защо са го направили,но е само на някои мотори 2.0,може пък да си късметлия и твоя да не е такъв.Определено трябва да закараш колата и на друга диагностика,да имаш 2 мнения минимум...................mishkun написа:Нищо не разбирам,от скоро въобще карам дизел и въобще не отбирам,но на тези мойте тигри(майсторите де) въобще и не им е хрумвало да търсят проблема в турбото,аз ги подпитах дали там се крие загадката,но те се водят от това което диагностиката казва за този датчик на рейката за налягането на нафтата.Когато не е в този цикъл колата май добре се набира,има някаква тяга колата,ако и да е с голямо купе,но един приятел каза че може би е малко мудна за дизелов двигател.Не знам,ще търсим къде е проблема,колкото и трудно е да се хване какво точно е
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Ventura garage, момчетата са читави и разбират от италянки, чувал съм че много са им на сърце. Потърси инфо за сервиза и направо ходи при тях.mishkun написа:Идея къде човек може да се довери и да получи адекватна преценка.Аз ходих При Иво,който се намира Дунав почти до Козлодуй,мерси иначе за предположениеятаКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
То с нулиране не става, трябва тея майстори да се сетят и що са записани тея грешки. И да отстранят проблема, иначе ще си ги записвате и триете докато не ти писне и не продадеш колата.mishkun написа:казваха че са ги нулирали и в последствие пак се появяват
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
здравеите колеги имах подобен проблем с мареа 100тд както си вървеше така от ряз се отказа от живота изгуби мощност не пушеше не гореше повече но и не вървеше и почнаха мъките по сервизите ,то било дебитомер,то било турбо,те лукас помпите били такива,то не достигало гориво почти бях се отказал от мариката съветваха ме да махна катализатора и в сервиза където ми махаха катализатора споменах за проблема и маистора каза щте я погледна като свърша с катализатора каяи се форсира я и каза че на колата нищо и няма просто не може да си дава газ триабва да поглена педала по огледахме я и наистина се оказа прав беше паднала скобата която държи бронятя на жилото за газта превързахме я по български с тел и сега няма дерт.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар