здравейте на всички отзовали се за помоща.Доста се рових из форумите знам че имаше някъде колко е размера на предни колони на вратата за Фиат Браво ,но уви не успях да намеря!!Искам да ги сменявам ,че ще ме плесне някоя мембрана
и можете ли да ми помогнете къде има такъв размер предпочитам да е марково и пак да са си елипси и без да преправям нищо Мерси за помоща
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Предни колонки-Фиат Браво
Collapse
X
-
5х7" заповядай http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=974650#974650
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
-
Няма проблем, те и без това пътуват за Елин Пелин
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
тези са 4х6 малко трябва да поправиш в момента съм с тях http://prodavalnik.com/pioneer-ts-h467-i3238253 може да се договорим нещо
Коментар
-
Колко са тези всички винтчета? На Мареата са общо 9, доколкото помня. 3 в долната част на кората, 2 в предната част, 2 на ръчката за отваряне на вратата и 2 на дръжката на вратата. Освен на винтчетата се държи на няколко щипки за ламарината и на 4-5 пружинки за лайсната на стъклото.avirex написа:да попитам как се сваля тая кора??? махнах всички винтчета и кората не се помръдна от вратата а нема начин да стигна до колоните ще режа врата от външния край
дали не пропускам нещо???
Коментар
-
На бравото врата е по дълга. винтовете отдолу са 4. отпред 3. както каза колегата два болта с глава за шестограм под ръчката за отваряне. два под дръжката. и един доста голям за кръстата отвертка той мината през горния край на джоба, точно по средата. щипките отзад са 3. доста добре стягат ако не са разбити. ако бравото е по старо в лайнсната под прозореца има 5 метални щипки. ако е по ново няма щипки. самата кора е преправена и на нея са заработени пластмасови зъбчета които захапват тая лайнсна под прозореца. Не забравяй да махнеш и копчетата за вдигане и сваляне на прозореца. с тънка права отвертка се вади целия модул от дръжката и после се откача от буксатаHLX написа:Колко са тези всички винтчета? На Мареата са общо 9, доколкото помня. 3 в долната част на кората, 2 в предната част, 2 на ръчката за отваряне на вратата и 2 на дръжката на вратата. Освен на винтчетата се държи на няколко щипки за ламарината и на 4-5 пружинки за лайсната на стъклото.avirex написа:да попитам как се сваля тая кора??? махнах всички винтчета и кората не се помръдна от вратата а нема начин да стигна до колоните ще режа врата от външния край
дали не пропускам нещо???
Коментар
-
само да ти кажа че аз си вземах 5"/7" и не пасват на отвора идват големи мисля че трябва да са 4"/6" а кората има щипки и на уплътнението на прозореца които държат много здраво и после много трудно се намества кората в тях.И друго аз моите копчета за стъклата не съм ги махал просто завъртях кората на 1 страна и колоните се виждат
Коментар
-
тя между другото се смъква много бързо има няма 5мин. , а аз моите като ги купувах ходих с тонколоната до магазина уж бяха еднакви но уви на оригиналните нали има 1 пластмаса която ги изкарва по напред и заради това не ми паснаха защото новите не пасват пък на тая пластмасаavirex написа:да аз затова искам да махна кората да видя какъв е точния размер да нема после главоболия за днес се отказах да се мъча с кората и утре е ден
Коментар
-
нещата отиват на много зле.След като се борих 1 час викнах двама френдове отепахме още 1 час и стигнахме до заключението че кората е заварена за вратата
интересното е че кората от никаде не подава всеедно си е с винтовете затегната.Дали италианеца не я е лепил ма от къф зор па да я лепи????????или друго което ни мина на акъла вместо щипки да има болтове с гайки , да ама ако има как ще ги е завил тия гайки направо си е бало мамата Yellow_Flash_Colorz_PDT_22
Коментар
-
nedialk00
не сте развили навсякъде, и освен това е със щипки, кората се избутва назад към задницата на колата
Коментар
-
Болтовете под дръжката и търси пластмасова елипса представляваща капачка по нея има болтщипките се пластмасови и лесно се чупят. Провери дали си развил болтовете на джоба те са в дълбоки втулки.За пет минути работа е.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар