Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Километража ми се връща

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Километража ми се връща

    имам ксенон който ми рестартира дневния километраж на всяко пускане на ксенона.Сега вече на всяко палене километража ми се връща(гася колата на 219332 и като реша да я паля след това ми показва 21932.Кажете от какво може да е и какво да правя

    #2
    Предложи ксенона на някой джамбаз. Пробвай с други баласти или релета.Имало някакви точно за тази цел.
    FIAT FORUM BULGARIA
    Ракията е над политиката

    Видео от Италфест 2011

    Коментар


      #3
      кола

      Много хубаво само да връща и гориво супер кола е сложи баластите да минават през реле или пробвай с други
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        от кога ти е ксенона ако е от скоро изчакаи малко може и да се оправи сам.при мен 4,5 дена след слагането ми рестартираше дневния км. но после 1,2дена все по-рядко и по-рядко и така до една седмица на цяло се оправи.ако някои има смислено обяснение да пише да знам просто от любопитство защо е така/макар ,че вече всичко е ок./
        Аз знам, че нищо не знам, но има хора и това не знаят.
        Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.

        Коментар


          #5
          Re: Километража ми се връща

          lubomm написа:
          имам ксенон който ми рестартира дневния километраж на всяко пускане на ксенона.Сега вече на всяко палене километража ми се връща(гася колата на 219332 и като реша да я паля след това ми показва 21932.Кажете от какво може да е и какво да правя
          Имах същия проблем с дневния километраж. Бях прекарал захранващия кабел през кабелните пътища и близо до шофьoрската конзола, както в същност се прави, но ми се наложи да го извадя от там и да го прекарам по левия калник, близо до акумулатора (за левия фар) и по предната решетка и вентилаторите-за десния фар. Даже захранването към трансфертерите го прекарах през измислен филтър, направен от феритна сърцевина от антена на стар руски транзистор и навит по нея проводник. Проблемът изчезна, а вече и ксеноните изчезнаха - разкарах ги :D .
          FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

          Коментар


            #6
            Ксенона ми е повече от година .Зауляването на дневния километраж ми го прави откак съм сложил ксенона,а връщането на километража ми го прави от седмица две.Нямам релета но смятам да сложа

            Коментар


              #7
              lubomm написа:
              Ксенона ми е повече от година .Зауляването на дневния километраж ми го прави откак съм сложил ксенона,а връщането на километража ми го прави от седмица две.Нямам релета но смятам да сложа
              И на моята и трябват, може заедно да ги слагаме.
              Fiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100

              Коментар


                #8
                При мен е същата ситуация.Малкия ми го занулява а големия ми го връща с 3 км.Интересно че не винаги го прави,но в повечето случаи.Неразбирам но си мисля че при запалването на ксенона се изисква много ток и се получава нещо като токов удар.Дали може да се върже през някакъв кондензатор които да поема началния ток?
                фиат брава 1.9тд 75к 1997г октомври

                Коментар


                  #9
                  Марто написа:
                  lubomm написа:
                  Ксенона ми е повече от година .Зауляването на дневния километраж ми го прави откак съм сложил ксенона,а връщането на километража ми го прави от седмица две.Нямам релета но смятам да сложа
                  И на моята и трябват, може заедно да ги слагаме.
                  Хора пишете какво сте направили ако сте оправили проблема
                  фиат брава 1.9тд 75к 1997г октомври

                  Коментар


                    #10
                    Момчета, за да се получи необходимото високо напрежение за светване на крушката, а тя свети посредством волтова дъга, се използва повишаващ високо-честоен трансформатор - нещо подобно на ТХО в CRT телевизор. Възможно е при стартиране на "баласта" да се получава по-голяма консумация на ток, но много по-оасно е обратното напрежение от първичната намотка на повишаващия трансформатор. За да не внася смущения в ел. инсталацията на автомобила, трябва задължително да има филтър на входа за захранващото напрежение. Явно сте наслагали някакви евтини боклуци в които тези неща са спестени и затова имате проблеми. Ако не вземете мерки, може да ви ошашкат и ECU-тата от тези китайски боклуци и тогава никак няма да ви е весело.
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар


                      #11
                      Проблема не е в баластите а в инсталацията на колата.На всяка кола минусите са замасени някъде по купето в колата и най-вероятно имат окисление(не контактуват добре към купето).От там идва и проблема.Оберете си минусите на баластите към мунуса на акумулатора и сте готови..... :D Проблема с таблото изчезва.....Весели празници!!!!!! :D
                      Прикачени файлове
                      FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                      Коментар


                        #12
                        galinchooo написа:
                        Проблема не е в баластите а в инсталацията на колата.На всяка кола минусите са замасени някъде по купето в колата и най-вероятно имат окисление(не контактуват добре към купето).От там идва и проблема.Оберете си минусите на баластите към мунуса на акумулатора и сте готови..... :D Проблема с таблото изчезва.....Весели празници!!!!!! :D
                        Аз си мислех да слагам релета ,а ако така става ще го направя в най скоро време.Мерси

                        Коментар


                          #13
                          С релета не става(пробвах на колегата van02).Вече 2ри ден кара след като му замасих мунуса на баластите и няма ядове а му го правеше този проблем на 5 паления 2-3 пъти.Успех!!!!!И да поясня малко.Нищо не се разкачва а просто се заголва мунуса на баласта и с един кабел се закача на мунуса на акумулатора(може да се закачи и на маса към купето) :D :D
                          FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                          Коментар

                          Working...
                          X