Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мигачът на Фиaт Стило свети постоянно без да мига. Помощ!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Мигачът на Фиaт Стило свети постоянно без да мига. Помощ!

    Нов съм в форума моля да ме извините ако греша в нещо. Имам следният проблем Фиат Стило Абарт 2.4 бензин, след като пусна десен мигач предният свети постоянно без да мига а задният и страничният на калника си мигат нормално проблема е само в преден десен мигач само тои свети постоянно какъв може да е проблема ? а да не забравия като дам въпросният десен мигач някакси цъка по забързано след като изгася двигателят и заключа автомобила мигача продължава да свети благодаря предварително на всички отзовалисе на помощГрешиш в името на марката. Пише се ФИАТ, а не ФИЯТ Модераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    кола

    Като за начало проблем в BSI това зад бушоните Провери и левия стоп почисти го иначе трябва да се мери при теб е по различно от по старите коли
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Бушоните при мен са 2бр едните отпред под капка другите вътре в колата ? но предполагам няма значение каде се намира този BSI аз няма да мога да го поправия за стопа ще пробвам благодаря

      Коментар


        #4
        Почистих буксата на левият стоп но все същото свети си постоянно моля за помощ ако някой е имал подобен проблем благодаря

        Коментар


          #5
          кола

          Да няманещо аларма слагана допълнително иначе другото е да се отвори BSI да се погледневади се кората при бушоните и се вади кутията с буските http://www.nourautokey.com/images/mo...ichiers/07.jpg
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Имах подобен проблем на бравото и проблема беше че буксата на целия стоп отзад беше нагоряла в единия край и не правеше хубава маса и като натисна спирачките се цъкаше десния мигач само на таблото а иначе не се пуска .. та както и да е . Купих си 1 спрей за маса напръсках го и си реших проблема със 6 лева .
            Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
            Ex.Bravo 1997 1.8 GT

            Коментар


              #7
              Днес си поиграх извадих BSI внимателно огледах платката на единият чип имаше нещо като кръгло петно от кафяв цвят като все едно е горяло нещо там ето и снимки неуспях да ги кача директно ето линк http://melavi.snimka.bg/nature/fiat-...41097.25852037 чипа е с следното наименование ( VNQ830M 3990F0121 MALAYSIA

              Коментар


                #8
                Снимките са много размазани и не може да се определи дали е пробита интегралната схема или не. Направи по фокусирани снимки.Интегралната схема е VQM830M.Може да се смени само тя но задължително с 830М,тъй като VQM810M е аналог,но с друга мощност на изходите.Лошото е че ги няма на пазара.Другият вариант е да вземеш друго боди и да вадиш от там или да сменяш целият модул.Аз си поръчах и пристигнаха от Германия,но дойдоха твърде късно след като бях сменил целият комп.Сега си имам и боди и интегрални схеми :D Дай качествени снимки,пък ако се окаже инт.схема имаш една от мен.А съобщение на дисплея имаш ли за изгоряла крушка?
                AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                Kawasaki ER-6n'2012

                Коментар


                  #9
                  да показва ми че имам изгоряла крушка на преден десен фар а изгоряла крушка няма интеграла не е пробит поне не се вижда кафеникаво е петното все едно си го горил с запалка може ли твой тел номер за връска с теб да сменя тази интеграла мисля че е тя защото е нагоряло това петно поне така мисля

                  Коментар


                    #10
                    Ibiza написа:
                    Имах подобен проблем на бравото и проблема беше че буксата на целия стоп отзад беше нагоряла в единия край и не правеше хубава маса и като натисна спирачките се цъкаше десния мигач само на таблото а иначе не се пуска .. та както и да е . Купих си 1 спрей за маса напръсках го и си реших проблема със 6 лева .
                    Хората са измислили КОНТАКТЕН СПРЕЙ :D Спрей за маса ми звучи като да си пиеш дезодоранта поради липса на пърцуца Колега, ето линк да видиш какво представлява чипа, вероятно е от него http://pdf1.alldatasheet.com/datashe...S/VNQ830M.html . А за това че ти показва "изгоряла крушка" на фара, не е задължително да е изгоряла, а ако не отговаря на мощноста, или е сложен светодиод вместо крушка на някой габарит, също ще ти сигнализира.
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар


                      #11
                      melavi написа:
                      да показва ми че имам изгоряла крушка на преден десен фар а изгоряла крушка няма интеграла не е пробит поне не се вижда кафеникаво е петното все едно си го горил с запалка може ли твой тел номер за връска с теб да сменя тази интеграла мисля че е тя защото е нагоряло това петно поне така мисля
                      Щом мигача свети и при изключен контакт и има съобщение си е заминала инт.схема.При мен проблема беше същият,но със задният габарит на Алфа 147. Светенето плюс съобщението на таблото. Драйверите на 95% от устройствата на колата са в бодито. В случай,че си сигурен че инт.схема е изгоряла и ако имаш човек който може безболезнено за компютъра да ти я смени ми напиши на лични името си и тел.номер да ти изпратя драйвера. SMD монтаж е и изисква специфични инструменти. Ако няма на кой да разчиташ пак ми пиши,ако искаш да ми пратиш компа и да го направя.
                      AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                      HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                      Kawasaki ER-6n'2012

                      Коментар


                        #12
                        кола

                        с BSI по внимателно там е и ключ и може да не запали едно момиче за светенето на стопа и излезе около 500 лв със ремонт в началото в Александърауто а там буха прекарали една жица директно без BSI и то изгоря повече и нов BSI с програмиране на ключа и стана една а уж стопа светеше винаги накрая се оказа че имало вода ама не го почистила навреме Търси друго BSI ако не се справиш само да се прехвърли чипа за твоя си ключ
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #13
                          5 интегрални схеми с доставката 32 лв.(6,40 лв. за брой). Труда от мен. Комп втора употреба-50 лв. + прокси алаймънт(безплатно от мен).Няма нищо сложно и опасно за бодито при положение че се работи качаствено.Явно в сервизите доста добре "сапунисват". С нов боди комп не е необходимо да прехвърля каквото и да е.Дори не е задължително да е същата версия.Затова е проксиалаймънта с ФЕС или Екзаминър.На Алфата сложих комп от Стило. Всичко е ОК.
                          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                          Kawasaki ER-6n'2012

                          Коментар


                            #14
                            Даи си телефончето за да се свъжа с теб явно си голям пич благодаряти много и да се оговорим да ти пратя BSI но искам първо да почистия всички контактни клеми стопове фарове и така нататък трябва само да намерия свободно време тези дни и ще пиша за развитие а иначе ако има някой с подобен проблем да пише свяка информация е полезна благодаря на всички който се отзовахте на помощ ако има още информация давайте само така а може ли да е набила някаква грешка и просто да трябва да се изчисти ?

                            Коментар

                            Working...
                            X