Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ЕДНО ВЪПРОСчЕ ЗА КСЕНОН

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    spark написа:
    Много им е Imax-a на тея - 10А, т.е. като го включваш ти товари превключвателя на волана и може да нагори.На моите е 5.6А, мерих го и с товарна вилка да се убедя. Тъй, че .. има и по-добри баласти
    Нищо няма да ти нагори, ако си сложиш и едно реле за дългите. Късите си минават през реле, там не е необходимо да поставяш такова.
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #17
      Късите са през реле, само когато караш на дълги. Когато включваш от габарити на къси, през лоста на волана минава голям ток, в случая 10 А. Съществува риск от нагаряне.

      Коментар


        #18
        ogi28b написа:
        Късите са през реле, само когато караш на дълги. Когато включваш от габарити на къси, през лоста на волана минава голям ток, в случая 10 А. Съществува риск от нагаряне.
        Че то това е маса гадно А тока за дългите минава през контактния ключ, за късите също, когато си само на къси. Гледах схемата, но не е съвсем ясно кое кога се влкючва и видях че има реле за късите, за това писах така в предния пост.
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #19
          Ами загледай - когато превключиш дълги, реално насочваш ток от късите към дългите, късите остават без ток. Тогава, през едно разклонение на входа на таблото с бушони, релето за къси получава захранване. Мисля, че беше добре обяснено и в темата "Подготовка за ксенон".И да, определено е гадно. Причина за чести проблеми с пластините.

          Коментар

          Working...
          X