Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Stilo - грешка C1001 електроусилвател волан.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Stilo - грешка C1001 електроусилвател волан.

    Набива ми периодично грешка C1001Aкумулатор и алтернатор са изрядни.Въпроса ми е зависима ли е системата от захранващото напрежение ?Да изпреваря събитията и да отговоря специално на Ключаря : Не е отказвал досега, но волана се върти една идея по-тежко от на други Стила. Разлика между изключен и включен СИТИ режим има и то голяма.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    #2
    Може да прегледаш куплунга на ЕКУ-то и масата му. Освен през куплунга, минуса обикновено е пуснат и допълнително с по-дебел проводник. Ако имаш възможност, постави и един осцилоскоп на захранването и виж колко пада напрежението при старт.
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #3
      кола

      Няколко пъти се случва буксите да не правят хубав контакт или самите спойки се разлепват .
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Осцилоскоп нямам, нямам сервиз все пак Ще проверя контактите, т.к. не съм се сблъсквал с това немско чудо на техниката, как се стига до него ? Само не ми казвайте, че се сваля волана ....
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          кола

          може да пробвай и само с капака ама тогава по трудно ще работиш иначе се сваля всичко
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            След 20км. грешка записана няма.Сетих се да сравня напрежението, което отчита engine ECU с напрежението на ECU-то на електроусилвателя.Не че много може да се разчита на софтуера, но разликата между двете е 0.02vAко достъпа е лесен, ще замеря с мултицет и ще почистя всички клеми.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              Най-вероятно си видял тази тема, която е от fiatforum.com (на английски език). В нея става въпрос за изтощен акумулатор. Почистването на всички възможни клеми най-вероятно ще има ефект.Опитай да "извикаш" грешката в реално време, например ако въртиш пълен ляв, пълен десен, когато има голямо натоварване върху ел.-усилвателя, или да въртиш по време на старт, или нещо такова... Поне да се разбере кога се появява. Ако е от лош конткат в някоя клема, ще се появява когато си реши.

              Коментар


                #8
                Всичко съм изчел там.Симулация няма как да се направи, защото в момента, в който се свържа към модула, с цел диагностика, самия модул изключва - POWER STEERING FAILURE.Toва с ККЛ адаптер, с ЕЛМ не съм пробвал.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  Така, намерих го това немско чудо на техниката. Стига се до него, като се свали долната кора на волана.Има 2 куплунга влизащи в него, един(червената стрелка) със захранващо напрежение и маса и още един куплунг(зелената стрелка), предполагам с управляващи сигнали:Куплунга със захранващия проводник беше целия клеясал, чак се чудя как не е отказала "хидравлиаката"Почистен е идеално. Напрежението измерено на акумулатора и на входа на електроусилвателя, наистина се различава с 0.02в.При въртене на волана пада е до 13.56в. (това е минималното, средно около 13,80) - това е измерено, веднага след запалване. ПоследноСлед ровене в ЕПЕР излиза, че има 3 вида електроусилватели - за 3врато, 5врато и комби.Търся си друго 5врато Стило със същия модул за сверка Тези, с които сравнявам, са 3врати.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #10
                    кола

                    Тук имаше едно момче/di_j/ където докара Стило Комби 2004 гадина ама в неделя валя дъжд и не го правихме ако се навие може да премерим това онова .
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар

                    Working...
                    X