Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Защо свети лампата на аербека ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Защо свети лампата на аербека ?

    Колата е Fiat Bravo 1.9 TD-100 97г.Вчера сам я забравил цял ден на контакт и вечерта отивам до нея и гледам че индикаторите по таблото сабсем малко светят,акомулатора се е разредил напълно.Сложих друг акомулатор и като запаля лампара не гасне.викам си сигорно е направила някаква грешка и я оставих без акомулатор 12 часа.после пробвах отново-същата работа.Какво се е случило ?Грешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    кола

    Първо една диагностикаБи трябвало да покаже
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Re: Защо свети лампата на аербека ?

      Bashev написа:
      Колата е Fiat Bravo 1.9 TD-100 97г.Вчера сам я забравил цял ден на контакт и вечерта отивам до нея и гледам че индикаторите по таблото сабсем малко светят,акомулатора се е разредил напълно.Сложих друг акомулатор и като запаля лампара не гасне.викам си сигорно е направила някаква грешка и я оставих без акомулатор 12 часа.после пробвах отново-същата работа.Какво се е случило ?
      Записала е грешка в ЕКУ-то на аербега за нисък волтаж на акумулатора!Закачаш на диагностика и триеш!
      ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

      Коментар


        #4
        Да използвам темата на колегата и да попитам :Имам сходен проблем - от 3-4-5 дена лампата за еърбега свети постоянно, но акумулатора не е ’падал’ ... както и да е, въпроса ми е : къде в София мога да направя гореспоменатата диагностика ?
        Fiat Bravo 1.8 16V
        Fiat Bravo II 1.9 Multijet

        Коментар


          #5
          най-вероятно ти се е наводнила централата с антифирз ако имаш път към студентски мини и ще я извадим да я видим, а можеш и сам да я извадиш намира се под отоплителното радиаторче; както ти е жабката долу в ляво под нея има продължение на централната конзола (едно пластмасово капаче дъжащо се на 2 щипки и 1 вида) махаш въпросното капаче и там е централата ако е мокра - нова и сменяш и радиаторчето на парното

          Коментар

          Working...
          X