Здравейте , искам да попитам някой който е на ясно ... Взех си ЦК ключета с лампа (диод) и искам като затваря веригата да свети ... има 3 крачета POWER , ACC и GROUND .... кодато подам + на POWER и - на GROUND диода свети , но ключа не е в заторен режим когато подам на АCC + пак е така , абе с проби и въртене го докарах , че когато е в изключено положение ключа свети , а в пуснато затваря веригата , но не свети ... А аз търся тъкмо обратния ефект искам когато затвори веригата да свети ... обаче не става. Някой да има идеи за свързване нещо с диод или незнам ....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как да подкарам лампата на ЦК-ключ да свети в работен режим.
Collapse
X
-
ключе
има разни модели с диоди трябва ти мощно ключе ли или не чак толкованякви такива http://www.tpetrov.com/search.php?p=...%D0%98&s=&ord=
Коментар
-
Re: ключе
http://www.tpetrov.com/search.php?prod=KLU+ASW07L+%D0%A6%D0%9A+%D0%9A%D0% 9B%D0%AE%D0%A7 етва ма грее ама ...няма наличност ... другия модел го имам ... искам да си е такав газарски ше пускам ракетиkluchar написа:има разни модели с диоди трябва ти мощно ключе ли или не чак толкованякви такива http://www.tpetrov.com/search.php?p=...%D0%98&s=&ord=
:P
>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Ето ти едно просто решение: отвиваш гайката отгоре и завърташ пластинката с капачето на 180 градуса. Така на краче "Power" ще подавaш 12 волта (вход), от АСС ще излизат 12 волта (изход) при включване, а на третото краче си подаваш маса.Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
Колега мисля ,че ме навяваш в правилната посока ...sok1 написа:Ето ти едно просто решение: отвиваш гайката отгоре и завърташ пластинката с капачето на 180 градуса. Така на краче "Power" ще подавaш 12 волта (вход), от АСС ще излизат 12 волта (изход) при включване, а на третото краче си подаваш маса.
надрасках си една схема тука ... поне мисля ,че ще стане сега .... надраскал сам посоката така щото елкротните се движат към + протоните
... мисля ,че ше са получи ...
>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
На крачето Power подаваш +12 волта, може и през контакт за да не си забравиш пусната перката след като загасиш колата.На крачето ACC свързваш бобинката на релето за пускане на перката - хубаво е да си го направиш с реле защото този ключ така като го гледам няма да издържи и 10А постоянен ток през него.Крачето GND ти е минус и се използва единствено за да свети диода и за нищо друго.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Абе хора ... незнам кво става изградих по този начин схемата ... при работа през ключа си работи нормално , обаче когато се задеиства прекъсвача от радиатора ... бушона на вентилатора гори ... Прекъсвача на радиатора беше монтиран на Минусовия кабел ... ... обаче зада ми свети ключа за ръчно пускане , преместих прекъсвача на радиатора на Плюсовия кабел ... но при задеисвтане гори бушон-а и пали кабелитеFiat_Punto11 написа:Колега мисля ,че ме навяваш в правилната посока ...sok1 написа:Ето ти едно просто решение: отвиваш гайката отгоре и завърташ пластинката с капачето на 180 градуса. Така на краче "Power" ще подавaш 12 волта (вход), от АСС ще излизат 12 волта (изход) при включване, а на третото краче си подаваш маса.
надрасках си една схема тука ... поне мисля ,че ще стане сега .... надраскал сам посоката така щото елкротните се движат към + протоните
... мисля ,че ше са получи ...
а бая сериозни кабели са ... и по неволя преместих прекъсвача на радиатора отново на миносовия кабел и няма товар и не гори бушоба на вентилатора които е 30 А ... къф филм са вкарвам незнам
>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар