Това за чип тунинга е ясно. Ясно е също че не всеки чип тунинг е успешен.Да, но от къде еку-то разбира кога да подава повече гориво и кога не?Не е ли точно от ламбда сондата + други параметри?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тунинг на Tipo
Collapse
X
-
Ъъъъъ колега, според теб ЕКУ-то как "променя параметрите на работа на ДВГ" - като управлява КОЕ??? климатика, фаровете, страничните огледала, мигачите (ми ако човечеца няма климатик и огледалата не са му ел.)BlueStorm написа:Кой ти го каза това, колега? Абсолютно не е задължително, а при положение че не си сменил дюзи, регулатор на налягане, променени горивни камери и 1-2 други неща , не е и вярно! Чипа не пуска допълнително гориво ( освен при някои custom чипове съобразени с определени доработки на мотора), а променя параметрите на работа на ДВГ. С други думи премахва нарочно занижените настройки на ECU-то на ДВГ.t_i_t_o написа:т.е. това е равносилно на чип тунинг който пуска повече гориво (по-богата смес).
грешен отговор... ми подаването на гориво бе колега!!! е и предварението пипа ама само от него не става. Айде със здраве.П.С. не съм се интересувал за конкретна схема или стойности, но ако някой го интересува вероятно чичко Гугъл ще му каже
Brava 1.6 16v
Коментар
-
Чичко Гугъл мълчи. Точно за това питах за стойност на резистора.Иначе http://www.atb-tuning.de/shop/Chiptu...едлагат 6-8 коня отгоре за 260 евро.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Ъъъъъ колега, да си чел преди да започнеш да пишеш тук!!!t_i_t_o написа:Ъъъъъ колега, според теб ЕКУ-то как "променя параметрите на работа на ДВГ" - като управлява КОЕ??? климатика, фаровете, страничните огледала, мигачите (ми ако човечеца няма климатик и огледалата не са му ел.)BlueStorm написа:Кой ти го каза това, колега? Абсолютно не е задължително, а при положение че не си сменил дюзи, регулатор на налягане, променени горивни камери и 1-2 други неща , не е и вярно! Чипа не пуска допълнително гориво ( освен при някои custom чипове съобразени с определени доработки на мотора), а променя параметрите на работа на ДВГ. С други думи премахва нарочно занижените настройки на ECU-то на ДВГ.t_i_t_o написа:т.е. това е равносилно на чип тунинг който пуска повече гориво (по-богата смес).
грешен отговор... ми подаването на гориво бе колега!!! е и предварението пипа ама само от него не става. Айде със здраве.П.С. не съм се интересувал за конкретна схема или стойности, но ако някой го интересува вероятно чичко Гугъл ще му каже 
Хайде със здраве :D
Fiat Tipo <<149C2>> + momo pack
Alfa145 16V TC <<AR67601>> RossoCorso
BlueStorm transforms . . .
. . . !!!
Коментар
-
:DBlueStorm написа:Ъъъъъ колега, да си чел преди да започнеш да пишеш тук!!! Хайде със здраве Предлагат 6-8 коня отгоре за 260 евро.Ок ще потърся и аз. Ако намеря нещо ще се обадя.geshabeli написа:Чичко Гугъл мълчи. Точно за това питах за стойност на резистора.Иначе http://www.atb-tuning.de/shop/Chiptu...едлагат 6-8 коня отгоре за 260 евро.Brava 1.6 16v
Коментар
-
Благодаря на вси4ки за из4ерпателните отговори ,но май като гледам просто 6те си намаля леко главата за да има по голяма детонация и 6те си сложа плазмен катализатор >това 6те стигне за 10-12% прираст разбира се най ве4е за къси отсе4ки.
Fiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007
Fiat Tipo 1.6ie 159A3.046 OHC
Коментар
-
[quote="asus"]....за да има по голяма детонация ....quote]бате, от все сърце те умолявам - недей да си увеличаваш детонациите в двигателя, по какъвто и да било начин
"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
Re: Тунинг на Tipo
Ритмото е двувалка,а типото едновалка,и са напълно различни двигатели,така че слагането на такъв карбуратор нема да е лесна,че требва се препрява нещоAbarth. написа:Мене ако питаш един Webber от Ritmo 105TC ще му свърши перфектна работа
Но както написах по нагоре изпускателна система,едно K&N-че и само omv super 100
Карбуратора може да се пипне доста,подменят се жигльори и т.н.
_______________________________________
0885261834
Коментар
-
детонацията е един от най-нежеланите процеси, при двг с вътрешно горене. ти може би искаш да увеличиш компресията....но все пак тунинговането на двигател не е лесно, още повече виждам, че сами я ти не си много наясно с теоритичната част, камо ли на практика...съвета ми е да почнеш тунинга от нещата "заобикалящи" двигателя - филтър, генерация, хубави свещи, може и слагане на карбуратор и едва тогава бърникане по двигателя, особено ако си решил да го правиш собственоръчно....asus написа:Charlie за6то да не си увели4авам детонацията какво има6 предвид да не гръмне ли ?
"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
Charlie ще ме извиняваш ма защо реши че не съм наясно , според теб до какво води увеличената компресия и второ това с карбуратора няма да го направя щото съм го виждал на същото типо и ефекта е почти нулев ,всъщност има колта работеше по зле .Както и да е мерси за консултацията прав си за това което каза за детонацията .Може да се цепне двигателчето .
Fiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007
Fiat Tipo 1.6ie 159A3.046 OHC
Коментар
-
Re: Тунинг на Tipo
И двувалка да му беше мотора пак има преправянеSelqatin написа:Ритмото е двувалка,а типото едновалка,и са напълно различни двигатели,така че слагането на такъв карбуратор нема да е лесна,че требва се препрява нещоAbarth. написа:Мене ако питаш един Webber от Ritmo 105TC ще му свърши перфектна работа
Но както написах по нагоре изпускателна система,едно K&N-че и само omv super 100
Карбуратора може да се пипне доста,подменят се жигльори и т.н.
ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
тук си много правAbarth. написа:Спортен филтър,от моното минаваш на 1 двоен карбуратор Webber,една права тръба за генерация и спортно крайно гърне,свещи с 4 електрода,караш я със OMV super 100 и колата ще върви зверскиasus написа:Токо прав си , но тъй като колата е пушка и за това човек почва да си мисли за такива неща
и няма да ти излезе някаква космическа сума
Аз мисля,че окачването трябва да е на първо време,колата трябва да ти е сигурна преди всички засилвания на мотора
:D
обаче ако ще се пипа Webber-а,разхода става...айде няма да ви казвам до колко съм го докарвал моя
Alfa Romeo 156 2.0 TS
Коментар
-
Относно резистор системата с потенциометър за увеличаване притока на гориво ето го и устройството не като схема а просто да си го закупи човекhttp://www.speedydelivery.co.uk/car-...po.shtmlАре ръгайте тунинга
Fiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007
Fiat Tipo 1.6ie 159A3.046 OHC
Коментар
-
Имаш ли представа какво е това? Това е един потенциометър, който не би могъл да усили сигнал ( щото няма никакъв усилвател или допълнително захранване), а само да го намали.Аз лично си мислех по-скоро за устройство, което да симулира подаден волтаж от сондата в идеални граници, и превключване в други два режима, но това си е сериозно устройство. Това тук е несериозно.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар