Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тунинг на Tipo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Това за чип тунинга е ясно. Ясно е също че не всеки чип тунинг е успешен.Да, но от къде еку-то разбира кога да подава повече гориво и кога не?Не е ли точно от ламбда сондата + други параметри?
    Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
    Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

    Коментар


      #17
      BlueStorm написа:
      t_i_t_o написа:
      т.е. това е равносилно на чип тунинг който пуска повече гориво (по-богата смес).
      Кой ти го каза това, колега? Абсолютно не е задължително, а при положение че не си сменил дюзи, регулатор на налягане, променени горивни камери и 1-2 други неща , не е и вярно! Чипа не пуска допълнително гориво ( освен при някои custom чипове съобразени с определени доработки на мотора), а променя параметрите на работа на ДВГ. С други думи премахва нарочно занижените настройки на ECU-то на ДВГ.
      Ъъъъъ колега, според теб ЕКУ-то как "променя параметрите на работа на ДВГ" - като управлява КОЕ??? климатика, фаровете, страничните огледала, мигачите (ми ако човечеца няма климатик и огледалата не са му ел.) грешен отговор... ми подаването на гориво бе колега!!! е и предварението пипа ама само от него не става. Айде със здраве.П.С. не съм се интересувал за конкретна схема или стойности, но ако някой го интересува вероятно чичко Гугъл ще му каже
      Brava 1.6 16v

      Коментар


        #18
        Чичко Гугъл мълчи. Точно за това питах за стойност на резистора.Иначе http://www.atb-tuning.de/shop/Chiptu...едлагат 6-8 коня отгоре за 260 евро.
        Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
        Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

        Коментар


          #19
          t_i_t_o написа:
          BlueStorm написа:
          t_i_t_o написа:
          т.е. това е равносилно на чип тунинг който пуска повече гориво (по-богата смес).
          Кой ти го каза това, колега? Абсолютно не е задължително, а при положение че не си сменил дюзи, регулатор на налягане, променени горивни камери и 1-2 други неща , не е и вярно! Чипа не пуска допълнително гориво ( освен при някои custom чипове съобразени с определени доработки на мотора), а променя параметрите на работа на ДВГ. С други думи премахва нарочно занижените настройки на ECU-то на ДВГ.
          Ъъъъъ колега, според теб ЕКУ-то как "променя параметрите на работа на ДВГ" - като управлява КОЕ??? климатика, фаровете, страничните огледала, мигачите (ми ако човечеца няма климатик и огледалата не са му ел.) грешен отговор... ми подаването на гориво бе колега!!! е и предварението пипа ама само от него не става. Айде със здраве.П.С. не съм се интересувал за конкретна схема или стойности, но ако някой го интересува вероятно чичко Гугъл ще му каже
          Ъъъъъ колега, да си чел преди да започнеш да пишеш тук!!! Хайде със здраве :D
          Fiat Tipo <<149C2>> + momo pack
          Alfa145 16V TC <<AR67601>> RossoCorso
          BlueStorm transforms . . .
          . . . !!!

          Коментар


            #20
            BlueStorm написа:
            Ъъъъъ колега, да си чел преди да започнеш да пишеш тук!!! Хайде със здраве Предлагат 6-8 коня отгоре за 260 евро.
            :D
            geshabeli написа:
            Чичко Гугъл мълчи. Точно за това питах за стойност на резистора.Иначе http://www.atb-tuning.de/shop/Chiptu...едлагат 6-8 коня отгоре за 260 евро.
            Ок ще потърся и аз. Ако намеря нещо ще се обадя.
            Brava 1.6 16v

            Коментар


              #21
              Благодаря на вси4ки за из4ерпателните отговори ,но май като гледам просто 6те си намаля леко главата за да има по голяма детонация и 6те си сложа плазмен катализатор >това 6те стигне за 10-12% прираст разбира се най ве4е за къси отсе4ки.
              Fiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007
              Fiat Tipo 1.6ie 159A3.046 OHC

              Коментар


                #22
                [quote="asus"]....за да има по голяма детонация ....quote]бате, от все сърце те умолявам - недей да си увеличаваш детонациите в двигателя, по какъвто и да било начин
                "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
                (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

                Коментар


                  #23
                  Re: Тунинг на Tipo

                  Abarth. написа:
                  Мене ако питаш един Webber от Ritmo 105TC ще му свърши перфектна работа Но както написах по нагоре изпускателна система,едно K&N-че и само omv super 100 Карбуратора може да се пипне доста,подменят се жигльори и т.н.
                  Ритмото е двувалка,а типото едновалка,и са напълно различни двигатели,така че слагането на такъв карбуратор нема да е лесна,че требва се препрява нещо
                  _______________________________________
                  0885261834

                  Коментар


                    #24
                    Charlie за6то да не си увели4авам детонацията какво има6 предвид да не гръмне ли ?
                    Fiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007
                    Fiat Tipo 1.6ie 159A3.046 OHC

                    Коментар


                      #25
                      asus написа:
                      Charlie за6то да не си увели4авам детонацията какво има6 предвид да не гръмне ли ?
                      детонацията е един от най-нежеланите процеси, при двг с вътрешно горене. ти може би искаш да увеличиш компресията....но все пак тунинговането на двигател не е лесно, още повече виждам, че сами я ти не си много наясно с теоритичната част, камо ли на практика...съвета ми е да почнеш тунинга от нещата "заобикалящи" двигателя - филтър, генерация, хубави свещи, може и слагане на карбуратор и едва тогава бърникане по двигателя, особено ако си решил да го правиш собственоръчно....
                      "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
                      (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

                      Коментар


                        #26
                        Charlie ще ме извиняваш ма защо реши че не съм наясно , според теб до какво води увеличената компресия и второ това с карбуратора няма да го направя щото съм го виждал на същото типо и ефекта е почти нулев ,всъщност има колта работеше по зле .Както и да е мерси за консултацията прав си за това което каза за детонацията .Може да се цепне двигателчето .
                        Fiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007
                        Fiat Tipo 1.6ie 159A3.046 OHC

                        Коментар


                          #27
                          Re: Тунинг на Tipo

                          Selqatin написа:
                          Abarth. написа:
                          Мене ако питаш един Webber от Ritmo 105TC ще му свърши перфектна работа Но както написах по нагоре изпускателна система,едно K&N-че и само omv super 100 Карбуратора може да се пипне доста,подменят се жигльори и т.н.
                          Ритмото е двувалка,а типото едновалка,и са напълно различни двигатели,така че слагането на такъв карбуратор нема да е лесна,че требва се препрява нещо
                          И двувалка да му беше мотора пак има преправяне
                          ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                          Коментар


                            #28
                            Abarth. написа:
                            asus написа:
                            Токо прав си , но тъй като колата е пушка и за това човек почва да си мисли за такива неща
                            Спортен филтър,от моното минаваш на 1 двоен карбуратор Webber,една права тръба за генерация и спортно крайно гърне,свещи с 4 електрода,караш я със OMV super 100 и колата ще върви зверски и няма да ти излезе някаква космическа сума Аз мисля,че окачването трябва да е на първо време,колата трябва да ти е сигурна преди всички засилвания на мотора :D
                            тук си много прав обаче ако ще се пипа Webber-а,разхода става...айде няма да ви казвам до колко съм го докарвал моя
                            Alfa Romeo 156 2.0 TS

                            Коментар


                              #29
                              Относно резистор системата с потенциометър за увеличаване притока на гориво ето го и устройството не като схема а просто да си го закупи човекhttp://www.speedydelivery.co.uk/car-...po.shtmlАре ръгайте тунинга
                              Fiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007
                              Fiat Tipo 1.6ie 159A3.046 OHC

                              Коментар


                                #30
                                Имаш ли представа какво е това? Това е един потенциометър, който не би могъл да усили сигнал ( щото няма никакъв усилвател или допълнително захранване), а само да го намали.Аз лично си мислех по-скоро за устройство, което да симулира подаден волтаж от сондата в идеални граници, и превключване в други два режима, но това си е сериозно устройство. Това тук е несериозно.
                                Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                                Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                                Коментар

                                Working...
                                X