единствената закономерност е , че- когато загрее колата - сппират да работят и двете електростъкла.за 2 месеца го е правила 3 пъти,като се паркира и след 20 минути си работи,после 20 дни - без проблем?? Идеи някой да даде ??
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тъп проблем с електростъкла Браво/а
Collapse
X
-
u_boЕтикети: –
-
Re: Тъп проблем с електростъкла Браво/а
идеята е една релето ти зад жабката и на мен ми е правил подобен номер.. провери първо негоu_bo написа:единствената закономерност е , че- когато загрее колата - сппират да работят и двете електростъкла.за 2 месеца го е правила 3 пъти,като се паркира и след 20 минути си работи,после 20 дни - без проблем?? Идеи някой да даде ??Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
u_bo
Re: Тъп проблем с електростъкла Браво/а
ти смени ли го, или нещо друго направи?mohel написа:идеята е една релето ти зад жабката и на мен ми е правил подобен номер.. провери първо него
Коментар
-
Re: Тъп проблем с електростъкла Браво/а
Ne sym obiknoweno se okazwat hlabawi ot tam idwa problema poprincip proweri go - sorry za kirilicata ne sym si w nasПисането на кирилица е задължително в този форум! Има вградени възможности за писане на кирилица.Модераторски екип на fiat-bg.orgu_bo написа:ти смени ли го, или нещо друго направи?mohel написа:идеята е една релето ти зад жабката и на мен ми е правил подобен номер.. провери първо негоFabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
u_bo
Re: Тъп проблем с електростъкла Браво/а
хлабаво хванато релето към буксата, която го държи ли?mohel написа:Ne sym obiknoweno se okazwat hlabawi ot tam idwa problema poprincip proweri go - sorry za kirilicata ne sym si w nasu_bo написа:ти смени ли го, или нещо друго направи?mohel написа:идеята е една релето ти зад жабката и на мен ми е правил подобен номер.. провери първо него
Коментар
-
Re: Тъп проблем с електростъкла Браво/а
да свали жабката дай на контакт и мърдай релето и пробвай няколко случая се оказва точно това реле да е хлабаво понеже така са му измислили даржачите ...u_bo написа:хлабаво хванато релето към буксата, която го държи ли?mohel написа:Ne sym obiknoweno se okazwat hlabawi ot tam idwa problema poprincip proweri go - sorry za kirilicata ne sym si w nasu_bo написа:ти смени ли го, или нещо друго направи?mohel написа:идеята е една релето ти зад жабката и на мен ми е правил подобен номер.. провери първо негоFabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
Re: Тъп проблем с електростъкла Браво/а
аз поста щях да си го редактирам не бях в нас ама ако мислиш че ще ти дадат медал за тва...mohel написа:Ne sym obiknoweno se okazwat hlabawi ot tam idwa problema poprincip proweri go - sorry za kirilicata ne sym si w nasПисането на кирилица е задължително в този форум! Има вградени възможности за писане на кирилица.Модераторски екип на fiat-bg.orgu_bo написа:ти смени ли го, или нещо друго направи?mohel написа:идеята е една релето ти зад жабката и на мен ми е правил подобен номер.. провери първо негоFabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
Огледай контактите на буксата дали не са нагоряли. Ако всичко е наред отваряш релето и огледай платката. Може да повториш спойките.Предполагам че проблемът се появява на загряла кола защото под таблото е радиаторчето на парното. Дори и да не включваш отопление антифризът минава през радиаторчето и затопля цялото табло. Затопля и релето и ако спойките са се разхлабили и се държат на магия от затоплянето вече може да губят електрически контакт.Bravo 1.6 / 16
Коментар
-
u_bo
вътре в релето има цяла платка + 3 бр. малки релета, като това което държи халогените.точно пък него скоро го сменях и писах тема за това,така че намерението ми е да сменя трите реленца на платката.Riki888 написа:Огледай контактите на буксата дали не са нагоряли. Ако всичко е наред отваряш релето и огледай платката. Може да повториш спойките.Предполагам че проблемът се появява на загряла кола защото под таблото е радиаторчето на парното. Дори и да не включваш отопление антифризът минава през радиаторчето и затопля цялото табло. Затопля и релето и ако спойките са се разхлабили и се държат на магия от затоплянето вече може да губят електрически контакт.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар