Здравейте колеги, имам следния проблем:Имам Брава 1.4 и в студено състояние си пали, но като покарам малко и загрее, ако я изгася и след това не иска да пали. Като изстине пак си пали. Кажете какъв може да е проблема. Само да вметна, че като е загряла и като пробвам да я запаля, не върти много добре, в смисъл върти все едно е изхабен акумулатора, но когато е студена си върти и пали без проблеми.Благодаря ви предварително за помоща.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Брава 1.4 не пали в загряло състояние
Collapse
X
-
Не се хвърляй веднага на датчик, пробвай с друг акумулатор на заем. Казвам го от опит на мой приятел. Смени датчик колянов вал, кабели, свещи, бобина, ремонт на стартера. Никой не се съмняваше в акумулатора защото беше Монбат на 2 месеца, но точно той е бил проблема.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Човека казва че като загрее върти трудно
Дали не са втулките на стартера ? Съвета ми е да свлиш стартера и да му направиш една профилактика. Вероятно като е топъл и затягат втулките или контактора кйто пуска големия ток към мотора има нагорели контакти.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Re: Брава 1.4 не пали в загряло състояние
Колега и при мен беше така , отидох на майстор който се занимава със стартери и първия въпрос беше "фиат ли е " сложи си масло 5w40 и няма да имаш проблем.Сложих маслото и край на проблема.toci1 написа:Здравейте колеги, имам следния проблем:Имам Брава 1.4 и в студено състояние си пали, но като покарам малко и загрее, ако я изгася и след това не иска да пали. Като изстине пак си пали. Кажете какъв може да е проблема. Само да вметна, че като е загряла и като пробвам да я запаля, не върти много добре, в смисъл върти все едно е изхабен акумулатора, но когато е студена си върти и пали без проблеми.Благодаря ви предварително за помоща.Fiat Bravo 1.4 12v Ex.
Alfa Romeo 147 1.9 jtd
Alfa Romeo 147 1.9 jtd
Коментар
-
Re: Брава 1.4 не пали в загряло състояние
Изпитвам дълбоко уважение към такива майстори.west421 написа:Колега и при мен беше така , отидох на майстор който се занимава със стартери и първия въпрос беше "фиат ли е " сложи си масло 5w40 и няма да имаш проблем.Сложих маслото и край на проблема.toci1 написа:Здравейте колеги, имам следния проблем:Имам Брава 1.4 и в студено състояние си пали, но като покарам малко и загрее, ако я изгася и след това не иска да пали. Като изстине пак си пали. Кажете какъв може да е проблема. Само да вметна, че като е загряла и като пробвам да я запаля, не върти много добре, в смисъл върти все едно е изхабен акумулатора, но когато е студена си върти и пали без проблеми.Благодаря ви предварително за помоща.
Ще взема и аз да мина на 5W40, че току виж не е запалила колицата със сегашното масълце.А иначе подкрепям мнението на Любенов.
Brava 1.9 JTD 100, 2001
Коментар
-
Re: Брава 1.4 не пали в загряло състояние
Колега ... Твоето масло сигурно се е сгъстявало кто загрееwest421 написа:Колега и при мен беше така , отидох на майстор който се занимава със стартери и първия въпрос беше "фиат ли е " сложи си масло 5w40 и няма да имаш проблем.Сложих маслото и край на проблема.toci1 написа:Здравейте колеги, имам следния проблем:Имам Брава 1.4 и в студено състояние си пали, но като покарам малко и загрее, ако я изгася и след това не иска да пали. Като изстине пак си пали. Кажете какъв може да е проблема. Само да вметна, че като е загряла и като пробвам да я запаля, не върти много добре, в смисъл върти все едно е изхабен акумулатора, но когато е студена си върти и пали без проблеми.Благодаря ви предварително за помоща.
Някой пак е открил нов физичен закон
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
аз имам същият проблем като загрее неиска да пали.смених датчици смеих нов акомулатор смених стартер,сменени вълове,глава,клапани всичко шалифано и пак същото .незнам вече какво да правя остават само лагери...да почертая не е Бобина нито стартер нито динамо...Gibons написа:Колега един приятел имаше същия проблем. Също му казаха за някакви датчици и какви ли не глупости, но накрая се оказа че има нагар под четките на стартера. Ако искаш първо там провери. Изчисти самите пластини с ситна шкурка
Коментар
-
Какъв ти е мотора? Ако е 1.4, има още един заподозрян - инжектора. С предишната ми кола, съм брал същите ядове....sport_tuning написа:аз имам същият проблем като загрее неиска да пали.смених датчици смеих нов акомулатор смених стартер,сменени вълове,глава,клапани всичко шалифано и пак същото .незнам вече какво да правя остават само лагери...да почертая не е Бобина нито стартер нито динамо...Gibons написа:Колега един приятел имаше същия проблем. Също му казаха за някакви датчици и какви ли не глупости, но накрая се оказа че има нагар под четките на стартера. Ако искаш първо там провери. Изчисти самите пластини с ситна шкуркаFiat Marea 1.8 16V ELX
Коментар
-
моя е 1.6и 16вtedynaidenov написа:Какъв ти е мотора? Ако е 1.4, има още един заподозрян - инжектора. С предишната ми кола, съм брал същите ядове....sport_tuning написа:аз имам същият проблем като загрее неиска да пали.смених датчици смеих нов акомулатор смених стартер,сменени вълове,глава,клапани всичко шалифано и пак същото .незнам вече какво да правя остават само лагери...да почертая не е Бобина нито стартер нито динамо...Gibons написа:Колега един приятел имаше същия проблем. Също му казаха за някакви датчици и какви ли не глупости, но накрая се оказа че има нагар под четките на стартера. Ако искаш първо там провери. Изчисти самите пластини с ситна шкурка
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар