Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За датчика на коляновия вал

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    За датчика на коляновия вал

    Колеги да помогнете малко,ако знаете нещо защото и аз вече се обърках с този датчик Evil or Very Mad .Отивам днес сутринта на магазина,който се намира на крачка от нас за китайкия ЕРА,но продавача вика няма такъв датчик за 34.15лв.Как викам да няма оня ден момчето от отсрещния магазин го взе от вас,аз отворих кутията и го видях.Гледа пак 1 час в компа и вика имам го,но на 37.70лв,но е в магазина във Велико Търново и ще дойде може би най-рано вторник.Накрая вече и аз вбесен какво погледна на рафта и го видя въпросния датчик.Отворихме го сравнихме с моя,който си носех с мен-същия на пръв поглед-обаче магазинера вика този е на 900 ОМА,а за Мареа ЖТД 105к.с излиза,че трябва да е на 970 ОМА Shocked и той струва 37.70лв и ще дойде както ти казах най-рано вторник.Естествено,не ми дава да пробвам този датчик от 34.15лв на 900ОМА и като покарам малко,ако изгасна да му го върна.Интересно обаче като ходих до ЕВРО 07 там го продават същия датчик както бях писал на 51лв.Сложих засега стария Бошов датчик,защото колата стои от два дена на трупчета.Отварям сега форума и гледам датчиците,които ни продава Христо ЕПС и Хофер са на 900 ОМА Shocked ... Въпрос към електричарите:Какво би станало,ако купя този датчик на 900 ОМА,а за колата трябва да е на 970 ОМА? И обратното какво ще стане,ако датчика е за 970 ОМА, а на колата е 900? Моля за вашето съдействие.
    EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

    #2
    Здравей колега,и аз като теб мисля че имам проблем с този датчик!Молбата ми е да кажеш какви бяхапроблемите при теб? При мен са следните колата угасва на тихи обороти или когато минавам от първа на втора примерно,сутрин когато е студена колата работи около 1 минута и угасва,а дори и загряла пак го прави.Моля който е имал такъв проблем да пише,благодаря предварително. Yellow_Flash_Colorz_PDT_33
    FIAT BRAVO 1.4 12V

    Коментар


      #3
      Най лесно отваряш Аутодата и гледаш с каква стойност го дават там ако трябва да е 900ома примерно там ще е 850-950 омаГледаш колко го дават и мериш с омметър този който искаш да вземеш ако се вмъкне в стойностите би трябвало да си работи коректно,а ако е извън посочените стойности може да не работи коректно да записва грешка в ЕКУ или други проблеми да създава.

      Коментар

      Working...
      X