Здравейте ,колеги...Имам един малко глупав въпрос...тубата в колата е Thunder с вграден усилвател...Нямам проблем с него ,но има един вход ,който не ми е ясно за какво се използва...High Input пише на входа или иначе казано "Вход за високи"...Та нали е буфер...Какви високи?
Днес се пулих бая време и си викам ,чакай да питам ,някой може да знае...Та питам - За какво се използва този вход?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за вход на усилвател.
Collapse
X
-
Аха ,ясно... Благодаря за отговора...emzo написа:Това е за CD-та , които нямат RCA out, тогава амп-а конвертира сигнала от HIGH към LOW
Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
Това значи ли, че можа да си свържа оригиналното радио към усилвателя посредством сигнала от 2-те задни колони?Аз също го гледам като объл камък тоя вход и не знам за какво е
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
В смисъл да гледам + и - да съответстват на схемата?Това било голяма екстраemzo написа:Точно това значи, само виж кой кабел къде трябва да отиде
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Така колега , значи дясното ти е (-) лявото ти е (+) средното ти е СИСТЕМ КОНТРОЛ , което значи да се исклучва усилвателя на тубата като спреш касетофона.Средното го връзваш с един кабел кум касетофона ... синя жичка на касетофона свободно вееща се ... а можеш и да фанеш (+) от лявата страна но тогава ще работи постоянно усилвателя и ще дърпа ток .. УСПЕХ
Fiat Punto GT
Коментар
-
http://www.thunder.bg/product_info.p...321958Това представлява конверторчето.Fiat Bravo 11'97
1.4 12V A/C
Коментар
-
Чаааакай бре ,колега...sen7ineL написа:Така колега , значи дясното ти е (-) лявото ти е (+) средното ти е СИСТЕМ КОНТРОЛ , което значи да се исклучва усилвателя на тубата като спреш касетофона.Средното го връзваш с един кабел кум касетофона ... синя жичка на касетофона свободно вееща се ... а можеш и да фанеш (+) от лявата страна но тогава ще работи постоянно усилвателя и ще дърпа ток .. УСПЕХ
Аз съм си го вързал усилвателчето...
Питах за конкретния порт High Input ,който вече ,както разбрах преобразува широкочестотния сигнал в нискочестотен...
Иначе благодаря за съветите...
Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
Не е и точно така, това което ти казваш го правят филтрите- разделят ниски,средни и високи и ги насочват към съответния тип говорител. Ниско и високо ниво на сигнала са съвсем други неща, разбирай сигнал с ниска мощност и сигнал с висока мощност ако мога да се изразя така.Predatorsi написа:... преобразува широкочестотния сигнал в нискочестотен... .sen7ineL написа:Така колега , значи дясното ти е (-) лявото ти е (+) средното ти е СИСТЕМ КОНТРОЛ , което значи да се исклучва усилвателя на тубата като спреш касетофона.Средното го връзваш с един кабел кум касетофона ... синя жичка на касетофона свободно вееща се ... а можеш и да фанеш (+) от лявата страна но тогава ще работи постоянно усилвателя и ще дърпа ток .. УСПЕХ
Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар