Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Постоянно изгарящ бушон-Браво TD100 GT '98

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Постоянно изгарящ бушон-Браво TD100 GT '98

    Преди 2 дена ми се случи нещо много странно.Качих се във Фиат-а и секунди след като запалих таблото ми спря да отчита всякаква информация.Всички ’часовници’ спяха да отчитат всчкаква информация сякаш колата не беше на контакт и ми светна лампата отчитаща че акумолаторът не се зарежда.Спряха да ми работят ел.стаклата и мигачите.Смених въпросният бушон с друг еднакъв по съпротивление и на другият ден точно по същото време се случи същото.След това поради липсата на такъв(15 А),сложих друг по-голям(20 А) бушон,който издържа дори още по-малко.Сложих още един бушон и пробвах всички функций на колата като си мислех,че така ще разбера откаде идва проблема но всичко работеше.И сега се чудя какво да правя.Някои от вас колеги има ли някакви идеи как да разбера,защо ми горят бушоните и съответно за решение на този проблем?Благодаря ви предварително!
    Fiat Bravo TD100

    #2
    Провери си плюсовата клема на акум-ра, по точно разклонението веднага след клемата.При мен беше разхлабено едното и стрелките скачаха като луди на моменти .
    BRAVA TD100 ELX `98

    Коментар


      #3
      Клеймата е наред.Стрелките при мен не скачат на моменти а направо са ’мъртви’.
      Fiat Bravo TD100

      Коментар


        #4
        Приготви си повече предпазители 15 А, слагай ги в жабката и започвай да дебнеш проблема. Нещо като риболов. Обаче в никакъв случай не слагай:- Предпазители с различен ампераж - нито по-голям (може предпазителя да не изгори обаче да изгори нещо друго), нито по-малък (ще гори без да разбереш каква е причината)- Китайски предпазители - токът им не отговаря на цвета на корпуса и на написаното върху него (ако въобще има нещо написано)И в крайна сметка какво става - гори ти бушон 15А, слагаш 20А и гори веднага. След това слагаш трети бушон, не гори и всичко работи нормално. Какъв е третия предпазител.Ще трябва да проследиш по електрическата схема този предпазител какво точно захранва и след това да провериш един по един всички блокове след предпазителя и кабелите към тях.
        Bravo 1.6 / 16

        Коментар

        Working...
        X