Здравейте колеги.Не съм много на ТИ с диагностиките а и предполагам доста голяма част от колегите във форума също.Така че предлагам темата да е за всички които имат трудности при Диагностицирането и отстраняването на дадени грешки.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Често Срещани Грешки При Диагностика
Collapse
X
-
диагностика
Дебитомер проблем На коя кола си правил диагностика http://www.autoshop101.com/forms/h34.pdf
Коментар
-
Състоянието им не се знае.От както съм взел колата отт година и половина,поради причината,че са запекли някъде и нямат вадене и сигурно ще се скъсат кабелите.Но ,до сега не съм имал проблеми,но колата започна да пали трудно..Все едно е задавена се мъчи и трябва да и подам няколко пъти газ като я запала,че гасне.dudulia написа:Как са кабелите и свещите на колата?liverpool235 написа:На мен пък на всяко качване на диагностика ми дава грешка на двете бобини.Чистиме я и после пак..(колата се кара на метан)
Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...
Коментар
-
Интересно .... аз до колкото си спомням само 1.8 и 2.0 двигателите са с отделна бобина на всеки цилиндър .... при 1.6 си е 1 бобина !!! ... колега liverpool235 май се бъркаш нещо. Няма да е лошо да се си провериш състоянието на свещите .... не се притеснявай за кабелите няма да се скъсат .... не са направени от толко лесно прегаряща пластмаса.liverpool235 написа:На мен пък на всяко качване на диагностика ми дава грешка на двете бобини.Чистиме я и после пак..(колата се кара на метан)
220лв. са си много пари за дебиломер ... ще трябва да се измисли нещоemzo написа:Просто и ясно - 220лв си приготви и в Киров или Ауто+ ги остави.ivan_dice написа:Колата е 1.9JTD .... притеснява ме това че 2-3 секунди след като е изчистена пак се появява !!!
AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
ами по груби сметки ... някаде около 8 градско (+,- 0.5л.)извънградско незнам колко ще е .... интересното е че тая грешка миналия път я изчистихме и си мислех че е от свалянето на дебитомера ( и карането без него), тоя път не съм свалял буксата и пак я има .... а и се появява постоянно след като я изтриеш което не ми харесва особено много
.... довечера ще направя LOG на тези параметри (до колкото разбрах е желателно да се прави на 3-та и 4-та предавка с педала до ламарина) .... и ще го кача тук.
AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
На диагностиката това изписваше.. Колегата Stefanaki може да го потвърди.А за кабелите,като тръгна да дърпам със сила и през шапката на кабела започва да се промушва самия кабел и да се обтяга.Ноо,тея дни ще събера смелост и каквото сабия покаже.ivan_dice написа:Интересно .... аз до колкото си спомням само 1.8 и 2.0 двигателите са с отделна бобина на всеки цилиндър .... при 1.6 си е 1 бобина !!! ... колега liverpool235 май се бъркаш нещо. Няма да е лошо да се си провериш състоянието на свещите .... не се притеснявай за кабелите няма да се скъсат .... не са направени от толко лесно прегаряща пластмаса.liverpool235 написа:На мен пък на всяко качване на диагностика ми дава грешка на двете бобини.Чистиме я и после пак..(колата се кара на метан)
Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар