Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Гасне на бензин (проблем в електрониката :? )

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Гасне на бензин (проблем в електрониката :? )

    Добър вечер . Карам Fiat Bravo 1.6 103 hp 1999 бензин/газ. инжекционИмам следното питане: Вчера си свалих акумулатора за зареждана и на сутринта го сложих. Снех го за зареждане ,защото направих около 200 м (след като запалих на бензин и прехвърли на газ - с инжекцион съм) след което угасна контакта,следователно и колата.След което завъртях ключа и се чу леко изсъскване,стрелките скокнаха по уредите и стана ясно ,че няма ток. Въпреки това клаксона свиреше стабилно. И днес както си мислех ,че всичко е наред пак на абсл. същото място угасна тока и спря колата (почвам да си мисля,че мястото е прокълнато ) Запалих (малко по-дълго задържах ключа на контакт ) и тръгнах за кратко 4-5км. След което спрях на кафе и при следващото палене след 20 мин. колата не държеше на бензин,гасне. ( бензин имах и преди това,даже сипах за 10лв )и пак същото.Добре ,че беше топла ,форсирах и прехвърли на газ. Проблема е като е сутрин и е студено,газта е настроена на 35 градуса като загрее двигателя да прехвърля,а до тогава как ще стане номера след като не държи на бензин . П.С. При контакт на таблото светва индикатор ’Code’ - за ключа, и индикатор за бензиновата помпа.И изчезват,допреди това не се появяваха,освен индикатора за акумулатора и маслото (които също изчезват-нормално) .Та бензинова помпа е читава,не свисти ,не скърца.Бензин имам. Пробвах и с резервния ключ с чип ,но и при него същото.Остава да е нещо по електрониката след като съм свалял/слагал акумулатора. Диагностика ли е нужна.Дайте съвет,моля.

    #2
    код

    Като слага акумулатора почисти ли буксите и хвана ли хи хубаво .Поогледай бушоните оптпред при двигатела и релетата в жабката дали са наред .Колата не трябва да остава без бензин поне 5 литра като си на газ.
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Re: код

      Да и сипах към 5 литра днес,ще ги погледна пак.Споменаха ми,че може и бензиновият филтър да е задръстен и ще го погледна и него.

      Коментар


        #4
        Re: код

        Goosebumps написа:
        Да и сипах към 5 литра днес,ще ги погледна пак.Споменаха ми,че може и бензиновият филтър да е задръстен и ще го погледна и него.
        1,6 16в след ’98 няма горивен филтър!
        BRAVO 1.6 16V

        Коментар


          #5
          Re: код

          1,6 16в след ’98 няма горивен филтър! И такова нещо чух.Днес го форсирах с едно натискане на газта до 2000 об. работи докато загрее и прехвърли газ. След като няма горивен,откъде другаде може да е проблема,че гаси на палене (бензин) . (iv_laz защо няма горивен и в ущърб ли е ,интересно ми е,а не знам)

          Коментар


            #6
            Филтър има, но е интегриран в помпата. Не се сменява, както при по-старите модели.
            Fiat Marea 1.8i 16V
            Fiat Tipo 1.4i 8V
            Fiat Punto 1.6i 8V
            www.italauto-bg.net/forum/

            Коментар


              #7
              Rokambol написа:
              Филтър има, но е интегриран в помпата. Не се сменява, както при по-старите модели.
              Има ли вариант филтъра да се е задръстил при дадени обстоятелства и ако да,как се елиминира проблема

              Коментар


                #8
                кола

                Едва ли да е от филтъра толкова поне ще запали нещо друго е провери дали има бензин до двигателя и ток на свещите
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар

                Working...
                X