Значи имам идея, но искам да попитам първо дали е възможно: вариянт 1. да си купя активна бас каса и да я вържа към оригиналното радио. вариант 2. да си купя пасивна каса с някакъв усилвател само за нея. Та конкретно въпросите ми са: възможно ли е да се вържат тея таботи за оригиналното радио, защото не искам да го махам, според мен се променя дизайна и става грозно таблото като се махне за това съм решил от тези мп3 плеърчета за запалката. И ако е възможно има ли начин да се изолират оригиналните колони да свирят само високите честоти, а само от касата да се усеща баса?Не съм в крачка много с кар аудиото затова ако въпросите ми са глупавиу не ми се смейте много
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за кар аудиото
Collapse
X
-
Re: Въпрос за кар аудиото
Слагаш по едно кондезаторче на предните,и филтър за баса отзадvalataat написа:И ако е възможно има ли начин да се изолират оригиналните колони да свирят само високите честоти, а само от касата да се усеща баса?Не съм в крачка много с кар аудиото затова ако въпросите ми са глупавиу не ми се смейте много
Alfa Romeo Giulia 2.0T 280hp TI RWD '17 & Fiat Punto Evo 1.4 77hp '10
ex Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm Q-Tronic '09, ex Fiat Punto 1.2 60hp ELX '00, ex Alfa Romeo 147 1.9 JTDm '05, ex Alfa Romeo 145 1.4 TS 16v '97, ex Fiat Punto 1.1 S '95
-
Re: Въпрос за кар аудиото
Точно така - 2 микрофарда и остават говорителите като соколчеgogata написа:Слагаш по едно кондезаторче на предните,и филтър за баса отзадvalataat написа:И ако е възможно има ли начин да се изолират оригиналните колони да свирят само високите честоти, а само от касата да се усеща баса?Не съм в крачка много с кар аудиото затова ако въпросите ми са глупавиу не ми се смейте много

http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
има три вариянта да свържеш усилватела с касетофона труден и два лесни.Първо лесните:1- радиото трябва да има изход за усилвател (два чинча), е там включваш2- ако радиото няма изход за усилвател- търсиш усилвател който има високоволтови входове (мисля че така се казваха) и там включваш изходите от радиото към колоните- демек усилватела ще е включен както колона.трудния начин е:ако радиото няма изход за усилвател и усилватела няма високоволтови входове- тогава отваряш радиото и изкарваш сигнал преди стъпалото на радиото, вадиш сигнала от предусилватела преди да е минал през усилватела на радиото.Е това са начините, ако нещо съм объркал нека някой да ме поправи.Tofas- Sahin 1.6 карб.
Коментар
-
аз обмислям същия вариант - да си вържа субуфер към оригиналното радио( не ми харесва да го махам и слагам някакво скъпо дето може да ми разбият колата заради него)много не разбирам от аудио и гледах някакви ефтини субуфери с каса в техномаркет около 60лв, но от колегата прочетох че имало пасивни и активи...та тия бяха с по 2 изхода - черен и червен....дали ще може да се вържат към радиото?аз го отварях и видях че има 2 букси дето няма нищо на тях, но и нищо не пишеше за какво са.мислех си(не знам дали изобщо се прави така) да взема кабел от задната колона и да го вържа за субуфера - не ми се смеите много
някакви предложения?
Fiat Brava 1.8 16V
Коментар
-
Сигнал може да се вземе и от изхода за колони на касетофона! Намаля му се нивото с резистор 10-20килоома и готово. А оригиналните колони се прекарват през филтър за да свирят не само високи, а и средни! Защото с кондензатора ще убиете и средните барабар с ниските! Филтри се продават по магазините за аудио джаджи. Ако имате две колони ще ви трябват два филтъра, ако имате 4-4. Все пак проверете, може да има и някакво стерео изпълнение на филтрите (макар, че не съм виждал) и да си вземете един филтър за две колони. Самите пищялки (малките високоговорителчета в таблото на Брава/Браво...) си имат вградени филтри!Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Защо да ти се смее някой? Чунким има човек, дето разбира от всичко?dti написа:...мислех си(не знам дали изобщо се прави така) да взема кабел от задната колона и да го вържа за субуфера - не ми се смеите много
някакви предложения?
Та и аз, не че много разбирам от събуфъри, но да ти споделя моя опит: ако вържеш пасивен събуфър към задните колони, ефектът ще е практически нулев. За да се създаде съответното звуково налягане си трябва мощност (според мен 100W е минимумът), т.е. допълнителен усилвател (крайно стъпало).Принципно не добре да се взима сигнал от изхода за колони (т.е. след крайното стъпало на касетофона), защото качеството е по-лошо. Вярно че при ниските честоти няма да е толкова забележимо, но все пак най-добре си е свирката да има изход за събуфър. От една страна качеството ще е по-добро, от друга - има възможност за регулиране силата (а при някои свирки и на други параметри) на сигнала към събуфъра (т.е. няма да усилваш/намаляваш задните колони заедно със събуфъра или пък да притичваш до багажника).Моето лично мнение е, че махането на оригиналния касетофон и заместването му със съвременен CD плейър, не е чак такъв голям естетически компромис. А по отношение на функционалността, мисля че няма смисъл да говорим...
ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати
Коментар
-
аз вче задвижих нещата с моя проект за кар аудио. купих си 512МБ флаш Twinmos сега е ред на мп3ката за запалката
следва усилвател Thunder TCA-4080 и ще купя някаква туба или напражо ще взема активна туба. дано ми останат и малко парички да сложа колонки и в багажника. така хем ще запазя красивият вид на таблото хем няма да се страхувам, че може да ми разбият колата заради един мп3 плеър.
Fiat Marea Weekend 1.6 16v SX '98г.
Lancia Dedra 1.6 91г.
Коментар
-
Re: Въпрос за кар аудиото
2 микрофарада? маха само баса така ли?аз сложих около 45-50 микрофарада изряза изцяло баса но се намали и силата на звукаDodo 155 написа:Точно така - 2 микрофарда и остават говорителите като соколчеgogata написа:Слагаш по едно кондезаторче на предните,и филтър за баса отзадvalataat написа:И ако е възможно има ли начин да се изолират оригиналните колони да свирят само високите честоти, а само от касата да се усеща баса?Не съм в крачка много с кар аудиото затова ако въпросите ми са глупавиу не ми се смейте много

Fiat Bravo 1.9 TD100
Коментар
-
Между другото мисля да си сменям моето стъпало с ново. valataat ако те интересува същия модел стъпало които мислисш да си купуваш го предлагам за 110 лв. на по малко от година е. в перфеткно състояние даже два от каналите не съм ги ползвал. По добре стъпало и туба отколкото активна туба. Както си се ориентирал към 4 канален усилвател спокойно двата канала ги ползваш за тубата а с другите два захранваш малко по сериозни говорители на кората. С помоща на лентовите филтри които има стъпалото ще отделиш баса за тубата и ще намалиш ниските честоти за говорителите на кората за да не дефектират. Поне такава е моята идея само че засега съм на етап само стъпало и туба.
Коментар
-
ето до къде стигнах с моето аудио
флашка и мп3 модулатор. някой знае ли дали мога да си намеря някаква активна бас каса за 100-110 лв или усливател с бас каса пак за същата цена??колеги имам и груг проблем и той е: при изключване на колата от контакт ток в запалката няма. това при вас така ли е?
Fiat Marea Weekend 1.6 16v SX '98г.
Lancia Dedra 1.6 91г.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар