Здрасти, Първо хубавото - купих си нова музика - едно Сони GT200. Веднага си го закачих, пее, свети ... ОБАЧЕ като врътна ключа на парк позиция и спира Сони-то.Т.е. светят габаритите, но за него ток няма.Имате ли някаква идея какво не съм вързал като хората ?Изглеждаше като за малоумни - два "евро" жака, в две "евро" дупки, плюс една антена ...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нова музика - нов проблем :)
Collapse
X
-
Абе ще го отворя пак, ще разгледам, пък ако не намеря причината ще отида в някое магазинче да ми го монтират като хората.Макар че изглежда като да няма къде да сбъркашpugsy написа:прегледай си + данеби да си ги вързал на неправилното място или да дава на късо някъде
... ама пее само като работи мотора ...
Fiat Bravo GT -> дзверчето
Коментар
-
Купих си радиото от електрон.бг. Донесоха го, в комплекта имаше преход от сони-букса към 2 евробукси.Двете, които стърчаха от моето табло абсолютно точно паснаха в преходника. От таблото стърчи и антенен кабел, който също с подходящ преходник (от комплекта) влезе точно в антенния вход.Освен тях от таблото стърчи само още един кабел- трицветна букса -който предполагам е за CD changer. (защото и в багажника имам изход). Та сега всичко е перфектно докато мотора работи. Ако спра мотора (дори на парк позиция) не работи музиката.Mitko написа:Ти имаше ли евробукса или ти монтираха такава заедно с радиото. В моята кола евробукса нямаше и аз вързах директно кабелите. В снопа кабели имаше 2 захранващи. Червен и оранжев. Червеният е за постоянен +, а оранжевия е към контактния ключ. Идеята е постоянни плюс да подържа паметта на радиото а другия да го пуска и гази когато даваш на контакт. Аз възах всичко на червения кабел.Fiat Bravo GT -> дзверчето
Коментар
-
При повечето автомобили принципно е както казват Митко и Uneek (по-различно е връзването на плюсовите кабели при VW например
. Но не е лошо да провериш консумацията на ток след това (при изключени всички консуматори). Разкачваш единия кабел на акумулатора, връзващ последователно мултицет (мериш ток, не напражение - добре е да започнеш от по-голям обхват, напр. 20 А, за да не гръмнеш уреда), гасиш всички консуматори (вкл. затваряш вратите и натискаш бутона за алармата при двигателя, ако имаш такъв) и мериш. Консумацията не трябва да надвишава 20-30 mA (зависи дали имаш аларма и каква е). И малко повече да е, не е фатално, но ще ти се разрежда акумулаторът.
ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати
Коментар
-
Най добре с пробна лампа намираш на кой извод имаш постоянно 12 волта и връзваш на него и червения и жълтия кабел. Така ще работи постоянно без значение в коя позиция ти е контатния ключ в Фиат не е предвидена верига която да подава 12 волта при вкаран ключ без да е даден на контакт както при опел например което не е кои знае каква голяма загуба разбира се.
Коментар
-
За какъв извод говорим. При мен от таблото излизат:1. Два еврожака - горе долу еднакви, единия с 3-4 контакта, другия с повечко2. Един жак за антена3. Един троен еврожак за чейнджърКъде да закача тези два плюса - жълт и червен.stenli написа:Най добре с пробна лампа намираш на кой извод имаш постоянно 12 волта и връзваш на него и червения и жълтия кабел. Така ще работи постоянно без значение в коя позиция ти е контатния ключ в Фиат не е предвидена верига която да подава 12 волта при вкаран ключ без да е даден на контакт както при опел например което не е кои знае каква голяма загуба разбира се.Fiat Bravo GT -> дзверчето
Коментар
-
Единия жак които е с 8 кабела т.е. всички пера са заети е за говорителите. Другия е за захранване и управление на антена ако е автоматична.На него от към страната на радиото трябва да имаш черен, жълт, червен, син кабели.Черния е маса както се досещаш. Синия е управление на автоматична антена.Проверяваш при изваден контактен ключ на кои от двата - жълтия или червения има захранване.ако е червения - отрязваш жълтия от буксата и го връзваш към червения.ако е жълтия правиш обратаната процедура.дано това обяснение ти помогне
Коментар
-
Да, разбрах какво ми казвате. Ще пробвам довечера, и като се докопам до компютър ще докладвам резултатите
Мерси за помощта.П.С. : не е като да нямам 10лв да ми го направи разбирач, просто ми доставя удоволствие да научавам нови неща - как по-добре освен с главата напред.
Fiat Bravo GT -> дзверчето
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар