Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

RESET на касетофон Мареа 100 TD с управление от волана

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    RESET на касетофон Мареа 100 TD с управление от волана

    Здравейте , имам следният проблем , колата е Мареа 100TD , касетофона е фабричният с командване от волана , и на моменти произволни , досега не съм хванал какво точно му влияе , но блокира , нищо не е активно и единственият начин да се оправи е да откача клемата на акумолатора , като не винаги става от първото откачане ! Дали има някакъв начин да се ресетне идирекно отнякъде , и каква може да е причината за да се получава така!?
    Fiat Marea Weekend
    HLX 1,9 TD 100
    1999

    Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.

    #2
    Провери си кабелите към говорителите, за окъсяване.
    Fiat Marea TD100

    Коментар


      #3
      Е ако окъсяваха някъде щеше да се заглушава , не вярвам да блокира но ще проверя стига да успея да свала касетофона!А търсих и тема за това как се вади касетофона ама не можах да намера нищо , някой ако го е свалял може да каже ?
      Fiat Marea Weekend
      HLX 1,9 TD 100
      1999

      Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.

      Коментар


        #4
        Целия касетофон блокира, не е от окабеляване. Като стане т’ва, нищо не помага освен сваляне на клемите на аку-то. При мен се появи един единствен път. Напълно необяснимо за мен.Касетофона се държи на 4 щипки. Две от горна страна и две от долната страна на касетофона.
        Прикачени файлове
        Manowar - Татко
        Еx Fiat Brava 1,6 16v 103hp ELX '97 LPG - Брависима
        Ex Fiat Marea Weekend 2.0 20v 147hp HLX '97 CNG - Марчето
        Ex Lancia Thesis 3.2 V6 230hp '06 LPG - Теси
        Fiat Multipla 1,6 16v 103hp Bipower '00 - Боко

        Коментар


          #5
          Моя е малко по различен , после може да го снимам и да кача снимки , но предполагам всички по един и същ начин се демонтират!?
          Fiat Marea Weekend
          HLX 1,9 TD 100
          1999

          Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.

          Коментар


            #6
            При баща ми блокира наскоро за първи път.Според мен проблемът се е породил по време на използване на касетофона,а не по време на режим радио.
            Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
            Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

            Коментар


              #7
              Блокирва защитата му, при окъсяване на изхода или претоварване -прегряване. На крайното стъпало, което е с охладител, има поставена термопроводима паста, за по добро контактуване. В някои модели, освен тая паста, има и изолационни лентички, за да няма ел. контакт между стъпалото и минуса на охладителя. Зависи от модела, някои нямат. Те също може да не са в ред. А пастата с времето остарява и стъпалото прегрява. Трябва да се смени.
              Fiat Marea TD100

              Коментар


                #8
                dudulia написа:
                При баща ми блокира наскоро за първи път.Според мен проблемът се е породил по време на използване на касетофона,а не по време на режим радио.
                При мене не е от касетофона , аз даже нямам касетки за да го ползвам значи и да го сваля сам няма да мога да се оправя да сменя стъпалото ако е от това много е кофти само да откачам тоя акумолатор а и по-лошото е че ми нулира дневният километраж!
                Fiat Marea Weekend
                HLX 1,9 TD 100
                1999

                Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.

                Коментар


                  #9
                  tomito9902 написа:
                  dudulia написа:
                  При баща ми блокира наскоро за първи път.Според мен проблемът се е породил по време на използване на касетофона,а не по време на режим радио.
                  При мене не е от касетофона , аз даже нямам касетки за да го ползвам значи и да го сваля сам няма да мога да се оправя да сменя стъпалото ако е от това много е кофти само да откачам тоя акумолатор а и по-лошото е че ми нулира дневният километраж!
                  Няма значение режима. Дали е на радио или касетофон е все едно. Не се сменя стъпалото, а пастата. Във всеки сервиз ще го направят за 5-10 лв. Ако вече самото стъпало е дало фира, то да.
                  Fiat Marea TD100

                  Коментар


                    #10
                    tomito9902 написа:
                    Моя е малко по различен , после може да го снимам и да кача снимки , но предполагам всички по един и същ начин се демонтират!?
                    Такава снимка намерих, всичките се свалят по един и същ начин. Като го сваляш, внимавай с долните щипки - малко е куцо, но не и невъзможно. Ще те замоля, като има някакво развитие да споделиш, за да знаем как си решил проблема.
                    Manowar - Татко
                    Еx Fiat Brava 1,6 16v 103hp ELX '97 LPG - Брависима
                    Ex Fiat Marea Weekend 2.0 20v 147hp HLX '97 CNG - Марчето
                    Ex Lancia Thesis 3.2 V6 230hp '06 LPG - Теси
                    Fiat Multipla 1,6 16v 103hp Bipower '00 - Боко

                    Коментар


                      #11
                      Прочети това може да ти е от полза. При мен блокира след като го включвах и изключвах от захранването около 10 пъти.
                      04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                      Коментар


                        #12
                        Да не отварям нова тема искам да попитам дали някой се е сблъсквал със следният проблем: Касетофона се ресетва през неопределен период от време.Имам предвид,че му нагласям часовник,бас,високи и си работи 2-3...дни.В даден момент се ресетва от самосебе си,все едно е откачено захранването му.Не мога да определя накаква зависимост и цикличност. Става по време,когато колата е в покой. Касетофонът е захранен с постоянен плюс както на кабела за постоянен плюс,така и на кабел + през ключа.От какво може да бъде този проблем?п.с. Проблемът не е в кабелите,защото съм го местил от едната кола на другата и пак се проявяваше този симптом.
                        Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                        Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                        Коментар

                        Working...
                        X