Купих си нов плеър за колата и рекох преди да го закача все пак да мерна на евробуксата какво излиза.http://www.italauto-bg.net/forum/dow...viewКакто се вижда на снимката конектор А е захранващия.Проблема е че на пин 7 който на снимката пише че има + на контакт ( същото го пише и на кабелите на новия плеър) при мене излиза постоянно 12в дори без контакт.И обратното на пин 4 излиза 12в само при контакт, което не би следвало да е така.Оригиналното радио на фиата си работеше и така.Нещо при мене ли е пипано по инсталацията или трябва да си е така?И още едно въпросче. Новото радио има функция да затъмнява дисплея като съм на габарити.Обаче не ми работи тази функция. На старото радио работеше. Къде е проблема?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за захранването в евробуксата
Collapse
X
-
Въпрос за захранването в евробуксата
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първатаЕтикети: –
-
Точно така е и при мен. Местата са им разменени. Вижда се по оригиналната схема на Фиат -> 4 и 7 са съответно постоянен плюс и такъв след контакт. Най добре да свържеш 4 и 7 на късо и да им подадеш общ, постоянен плюс. Реално аз не използвам изобщо плюса след контакт, а подавам само постоянния и на 4, и на 7. Димера се подава на извод 6. Зелената стрелка. От инсталацията на колата си излиза точно там, няма разлика! При подаване на габарити/фарове, дисплея минава в "заглушен" режим. За да работи обаче, трябва да бъде пуснат от самото радио. Не го забравяй, ако там е забранен, няма да има ефект. При повечето свирки се избира от менюто, като името му е illumination или dimmer. Трябава да е на AUTO или ON. При мен има и трети режим, не помня означението му, който, ако е избран, постоянно заглушава осветлението на панела, независимо от габаритите.
-
Много ти благодаря за отговора. Димера го оправих, наистина трябваше и от менюто да се пусне. Не ми дойде на акъла.Аз го ползвам + след контакт че обичам като запаля колата да ми се пуска радиото само както оригиналното.Пък и тъпото LG ако са му захранени и двата плюса при угасено радио си гълта към 60 мА, с един + 2 мА. Ще ми падне акумулатора ако го оставя по дълго без каранеА защо са ги разменили така 2 та плюса? Тези евробукси не са ли по стандарт при всички коли еднакви?Засега съм им размених местата на 4 и 7 и е наредhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Тук може да се развие дискусия. Всъщност, аз мисля, че в наш’те колички, инсталацията е правилно прекарана. При някои фирми обаче - SONY, LG, Kenwood (модификации) и др, не знам защо, са резменени местата на точно тези двата извода. Тъй, че понякога се налага интервенция. Ако не желаеш свирката да е постоянно захранена, смятам, досещаш се, че просто трябва да ги размениш. И каква е тази яка консумация - 60mA?! Погледни пак в менюто на CD-то, трябва да има и опция "Auto power off" след определено време (30 сек, 1 мин, 5 мин и пр..). Също така ако има "демо" режим и той трябва да е на оф. Така след кратко време свирката почти напълно изключва и консумацията става пренебрежимо малка; поне при повечето марки е така.
Коментар
-
Rokambol написа:Тук може да се развие дискусия. Всъщност, аз мисля, че в наш’те колички, инсталацията е правилно прекарана. При някои фирми обаче - SONY, LG, Kenwood (модификации) и др, не знам защо, са резменени местата на точно тези двата извода. Тъй, че понякога се налага интервенция. Ако не желаеш свирката да е постоянно захранена, смятам, досещаш се, че просто трябва да ги размениш. И каква е тази яка консумация - 60mA?! Погледни пак в менюто на CD-то, трябва да има и опция "Auto power off" след определено време (30 сек, 1 мин, 5 мин и пр..). Също така ако има "демо" режим и той трябва да е на оф. Така след кратко време свирката почти напълно изключва и консумацията става пренебрежимо малка; поне при повечето марки е така.
Коментар
-
borisov написа:Rokambol написа:Тук може да се развие дискусия. Всъщност, аз мисля, че в наш’те колички, инсталацията е правилно прекарана. При някои фирми обаче - SONY, LG, Kenwood (модификации) и др, не знам защо, са резменени местата на точно тези двата извода. Тъй, че понякога се налага интервенция. Ако не желаеш свирката да е постоянно захранена, смятам, досещаш се, че просто трябва да ги размениш. И каква е тази яка консумация - 60mA?! Погледни пак в менюто на CD-то, трябва да има и опция "Auto power off" след определено време (30 сек, 1 мин, 5 мин и пр..). Също така ако има "демо" режим и той трябва да е на оф. Така след кратко време свирката почти напълно изключва и консумацията става пренебрежимо малка; поне при повечето марки е така.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар