Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за захранването в евробуксата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за захранването в евробуксата

    Купих си нов плеър за колата и рекох преди да го закача все пак да мерна на евробуксата какво излиза.http://www.italauto-bg.net/forum/dow...viewКакто се вижда на снимката конектор А е захранващия.Проблема е че на пин 7 който на снимката пише че има + на контакт ( същото го пише и на кабелите на новия плеър) при мене излиза постоянно 12в дори без контакт.И обратното на пин 4 излиза 12в само при контакт, което не би следвало да е така.Оригиналното радио на фиата си работеше и така.Нещо при мене ли е пипано по инсталацията или трябва да си е така?И още едно въпросче. Новото радио има функция да затъмнява дисплея като съм на габарити.Обаче не ми работи тази функция. На старото радио работеше. Къде е проблема?
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    Точно така е и при мен. Местата са им разменени. Вижда се по оригиналната схема на Фиат -> 4 и 7 са съответно постоянен плюс и такъв след контакт. Най добре да свържеш 4 и 7 на късо и да им подадеш общ, постоянен плюс. Реално аз не използвам изобщо плюса след контакт, а подавам само постоянния и на 4, и на 7. Димера се подава на извод 6. Зелената стрелка. От инсталацията на колата си излиза точно там, няма разлика! При подаване на габарити/фарове, дисплея минава в "заглушен" режим. За да работи обаче, трябва да бъде пуснат от самото радио. Не го забравяй, ако там е забранен, няма да има ефект. При повечето свирки се избира от менюто, като името му е illumination или dimmer. Трябава да е на AUTO или ON. При мен има и трети режим, не помня означението му, който, ако е избран, постоянно заглушава осветлението на панела, независимо от габаритите.
    Прикачени файлове
    Fiat Marea 1.8i 16V
    Fiat Tipo 1.4i 8V
    Fiat Punto 1.6i 8V
    www.italauto-bg.net/forum/

    Коментар


      #3
      Много ти благодаря за отговора. Димера го оправих, наистина трябваше и от менюто да се пусне. Не ми дойде на акъла.Аз го ползвам + след контакт че обичам като запаля колата да ми се пуска радиото само както оригиналното.Пък и тъпото LG ако са му захранени и двата плюса при угасено радио си гълта към 60 мА, с един + 2 мА. Ще ми падне акумулатора ако го оставя по дълго без каранеА защо са ги разменили така 2 та плюса? Тези евробукси не са ли по стандарт при всички коли еднакви?Засега съм им размених местата на 4 и 7 и е наред
      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
      FIAT БРАВО 1.2 16v
      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

      Коментар


        #4
        Тук може да се развие дискусия. Всъщност, аз мисля, че в наш’те колички, инсталацията е правилно прекарана. При някои фирми обаче - SONY, LG, Kenwood (модификации) и др, не знам защо, са резменени местата на точно тези двата извода. Тъй, че понякога се налага интервенция. Ако не желаеш свирката да е постоянно захранена, смятам, досещаш се, че просто трябва да ги размениш. И каква е тази яка консумация - 60mA?! Погледни пак в менюто на CD-то, трябва да има и опция "Auto power off" след определено време (30 сек, 1 мин, 5 мин и пр..). Също така ако има "демо" режим и той трябва да е на оф. Така след кратко време свирката почти напълно изключва и консумацията става пренебрежимо малка; поне при повечето марки е така.
        Fiat Marea 1.8i 16V
        Fiat Tipo 1.4i 8V
        Fiat Punto 1.6i 8V
        www.italauto-bg.net/forum/

        Коментар


          #5
          Rokambol написа:
          Тук може да се развие дискусия. Всъщност, аз мисля, че в наш’те колички, инсталацията е правилно прекарана. При някои фирми обаче - SONY, LG, Kenwood (модификации) и др, не знам защо, са резменени местата на точно тези двата извода. Тъй, че понякога се налага интервенция. Ако не желаеш свирката да е постоянно захранена, смятам, досещаш се, че просто трябва да ги размениш. И каква е тази яка консумация - 60mA?! Погледни пак в менюто на CD-то, трябва да има и опция "Auto power off" след определено време (30 сек, 1 мин, 5 мин и пр..). Също така ако има "демо" режим и той трябва да е на оф. Така след кратко време свирката почти напълно изключва и консумацията става пренебрежимо малка; поне при повечето марки е така.
          при мен на бравото беше така ако не съм на контакт и пусна цд-то(лг) работеше около 5-мин и изгасва , но много ме дразнеше че винаги като дам контакт и се пускаше само .тогава един познат доколкото си спомням върза два кабела на късо и каза че така трябвало (може и аз да греша) но от тогава няма проблем :D

          Коментар


            #6
            borisov написа:
            Rokambol написа:
            Тук може да се развие дискусия. Всъщност, аз мисля, че в наш’те колички, инсталацията е правилно прекарана. При някои фирми обаче - SONY, LG, Kenwood (модификации) и др, не знам защо, са резменени местата на точно тези двата извода. Тъй, че понякога се налага интервенция. Ако не желаеш свирката да е постоянно захранена, смятам, досещаш се, че просто трябва да ги размениш. И каква е тази яка консумация - 60mA?! Погледни пак в менюто на CD-то, трябва да има и опция "Auto power off" след определено време (30 сек, 1 мин, 5 мин и пр..). Също така ако има "демо" режим и той трябва да е на оф. Така след кратко време свирката почти напълно изключва и консумацията става пренебрежимо малка; поне при повечето марки е така.
            при мен на бравото беше така ако не съм на контакт и пусна цд-то(лг) работеше около 5-мин и изгасва , но много ме дразнеше че винаги като дам контакт и се пускаше само .тогава един познат доколкото си спомням върза два кабела на късо и каза че така трябвало (може и аз да греша) но от тогава няма проблем :D
            Аз много се кефех на опциите на старото оригинално касетофонче- при изгасена кола само се изключва след 20 мин, няма опасност да го забравиш пуснато, при даване на контакт се пуска автоматично.За жалост повечето MP3 плеъри от ниския клас нямат такива опции.Иначе менюто на това мойто LG е много оскубано, няма такива настройки.А за консумацията явно като са и двата плюса захранени и захранва панела и подава ток на USB порта дори при угасено радио, защото тия 60 мА ги има само с панел, ама ме мързи да го свалям панелчето.Какъв е твоя модел колега дето гасне след 2 мин?Кофти се получава в едния случай не можеш да слушаш музика при угасена кола, В другия случай рискуваш да го забравиш пуснато или пък ако не си свалил панела за 3-4 дни да гътне акумулатора.Мисля си втория + да го вържа към основния, но през някакво реленце с електроника което да го държи пуснато само половин час след последното отваряне на врата примерно, като взема сигнал от бутончето на вратата.А относно буксата, сещам се че на предния фиат блаупункта си работеше коректно с инсталацията.
            http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
            Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
            FIAT БРАВО 1.2 16v
            ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
            FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

            Коментар

            Working...
            X