Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странен проблем със запалването.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Странен проблем със запалването.

    Здравейте колеги и за много години.Днес Фиата реши да ми развали новата година,та проблема е следния.Снощи си свалих акумулатора за да пускам една заря,след това го прибрах у нас и на сутринта го сложих за да закарам щерката при баба си.До тук всичко нормално прибрах се и след час реших да отида малко на гости паля колата тръгвам и след километър светна лампата на акумулатора и колата умря.Отидих до един приятел да го извикам да ми даде ток но го нямаше,бавил съм се 10-15 мин.връщам се слагам ключа въртя всички лампи светнаха и колата запали.Да обаче след 5 мин пак умря,дойде братовчед ми даде ми ток със кабели колата запали работи пак около 3-4 мин и пак умря.Какво става по дяволите?Новата година тръгна по възможно най-шибания начин.Приема всякакви съвети,мисля си че динамото май е решило точно сега да си отиде.Или и аз незнам това със тоците ми е мътна и кървава.

    #2
    Провери дали си стегнал добре клеимите на акумулатора и да не ти е прекъснат кабела за масата на двигателя.
    ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
    ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

    Коментар


      #3
      eh4ev07 написа:
      Провери дали си стегнал добре клеимите на акумулатора и да не ти е прекъснат кабела за масата на двигателя.
      Стягах ги,не ми се вярва да е прекъснат ама сега пак ще видя.Казаха ми да запаля и да махна клемите и ако веднага угасне значи динамото е сдало багажа.Акумулатора е на година не ми се вярва от една заря да е заминал.Него направо го изключва, от проблема.

      Коментар


        #4
        nai7 написа:
        ...Казаха ми да запаля и да махна клемите и ако веднага угасне значи динамото е сдало багажа...
        Това в НИКАКЪВ случаи не прави !!!!! Защото ако има минимални проблеми с реле реголатора ще изгориш всичко което е включено включително компютъра на колата. За целта има мултицети за по 7-8лв с които може да разбереш дали зарежда и в какви граници.
        ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
        ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

        Коментар


          #5
          eh4ev07 написа:
          nai7 написа:
          ...Казаха ми да запаля и да махна клемите и ако веднага угасне значи динамото е сдало багажа...
          Това в НИКАКЪВ случаи не прави !!!!! Защото ако има минимални проблеми с реле реголатора ще изгориш всичко което е включено включително компютъра на колата. За целта има мултицети за по 7-8лв с които може да разбереш дали зарежда и в какви граници.
          Аха,добре че го споменах,значи това отпада.Направо незнам какво да мисля,сега ако изляза и завъртя ключа ще запали и след 5 мин ще угасне.Което ме навява на мисълта че може да е динамото изхабява и тока във акумулатора и угасва,ама пък много малко ток има във акумулатора като се има предвит че е само на година.Може ли алармата нещо да ми прави чакмаци,понеже взе да издава страни звуци от като се появи този проблем,взе да пищи постояно.

          Коментар


            #6
            nai7 написа:
            ...Може ли алармата нещо да ми прави чакмаци,понеже взе да издава страни звуци от като се появи този проблем,взе да пищи постояно.
            Много вероятно защото ако е акумулатора за 10 мин престои кои ще го зареди та да има ток за завърти стартера да запали? Ток ти се губи някъде но е или хлабава връзка или реле или алармата.
            ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
            ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

            Коментар


              #7
              Проблема изчезна от самосебе си. Лошото е че неможах да разбера от какво се беше получил,за да знам ако пак се появи.

              Коментар


                #8
                Проблема пак се появи,оказа се че е динамото ротора си беше заминал.Взех друго динамо от магазин за авточасти втора употреба,разглобих го видях че всичко е наред и четките са във много добро състояние и го монтирах.Обаче когато колата работи на няма ядове но дам ли повече газ и мине 2500 об/мин и лампата на акумулатора пак светва.Замерих го, когатоа работи на ниски обороти е 14,2-14,3 но дам ли газ и мине 2500 об/мин и започва да пада напрежението стига до 11,0Вече и идея си нямам какво може да е.Малко помощ няма да ми е излишна.

                Коментар


                  #9
                  има ли опция да ти е хлабав ремъка

                  Коментар


                    #10
                    borisov написа:
                    има ли опция да ти е хлабав ремъка
                    И аз затова си мисля,незнам колко трябва да е стегнат.Трябва ли поне малко да ходи нагоре надолу или трябва да яко стегнат.Нямам си и на идея как трябва да е.

                    Коментар

                    Working...
                    X