Аз имам едно подобно, чисто ново, което ми е излишно и ще го продавам, ако някой се интересува да ми драсне на ЛС.
Стейдж1 - СС - токът е показан с прекъсната линия - през цялото време докато трае токът е един и същ и от там идва името CCСтейдж2 - CV - напрежението е показано с непрекъсната линия и през цялото време то е едно и също и от там идва името CV (понякога се ползва и терминът topping)Отдолу под картинката е написано същото!Стейдж3 - обикновено той не се реализира в зарядните за автомобилни акумулатори понеже след приключване на заряда акумулатора се изключва и се поставя на автомобила. Ако обаче батерията трябва да стои включена дълго време в готовност и включена към зарядното този режим осигурява компенсация на вътрешния саморазряд (float charge)Danchojn, къде ги видя нещата които си написал - нямам идея 
Коментар