но все пак е от една от 3те за диагностикадори да нямаш абс може просто да не е махната
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво JTD букса до въздушния филтър
Collapse
X
-
ами, може и да е окабелено било за абс ???Така и сме в темата за жиците, под кичето имам букси под седалките, но на седалките нямам никви буски(дали са за подгряв окабеляване ?)stefaka222 написа:но все пак е от една от 3те за диагностикадори да нямаш абс може просто да не е махнатамненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
Аз ще питам утре и ще кажа, аз ако имам окабеляване за АБС веднага ще му туря.http://www.pljuvalnik.com
Форумът за политически дискусии и теми. Изкажи свойто недоволство.
Фиат Брава 1.6 16 клапана 1998
Коментар
-
ogi28b, ако за мен става въпрос.Още ли я мъчите тази букса, аз защо бях останал с впечатление че е ясна за какво е, и рядко поглежам темата? Няма как това да е букса за диагностика на АБС, защото тя излиза от самия модул. Като няма АБС - няма модул, няма букса. Тя е малка и прилича на обикновената букса за диагностика на ЕКУ. Тази ми се вижда доста по-широка, с 5 дупчици? Значи това трябва да е буксата за АБС, ама не тази за диагностика, а тази която му е захранващата, да я наречем, през нея минава захранването, което казва че колата е на контакт, и сигналът за лампите за таблото. Ето тука отваряш ТОЗИ ФАЙЛ и в него на страница 294, гледаш букса номер 95. Прилича на тази от снимката, нали? После може да си прелистиш на страница 409, и поглеждаш точно в средата на схемата, и пак ще видиш да пише "95" до един елемент. От тази схема може да сравниш цветовете на кабелите, за да бъдеш съвсем сигурен, че буксата е точно тази. За целта - прелистваш на страница 550, и най-вдясно са написани кодовете на цветовете. Гледаш например първия кабел че е с буква М. Това означава "brown" - кафяво. И т.н. Та така, колата си е готова за АБС, само слагаш блока за управление, качваш казанчето горе на стената, да не е долу на помпата, слагаш датчиците, поръчваш си металните тръбички отнякъде, а на колелата - сменяш каретата, но ако имаш късмет - те са еднакви за модел със и без АБС, сменяш също лагерите на главините, те със сигурност са различни, и вече имаш АБС. Успех в начинанието и ако успееш - Честито.stefaka222 написа:Всъщност ето една снимка от колегата ogi28c
Ред.: Проверих - карето е еднакво, само лагерите на главините се сменят за модел с АБС. Наскоро сменях лагер отляво - SNR - 72 лева комплект (Гайка 36 мм и зегерката в комплекта). А в някои магазини лагерът е обявен за близо 100 лева! Значи - около 140 лева само за лагерите, плюс труда по смяната им... Ама после как спира в завой, ако знаеш
Местя темата в раздел Автоелектроника, защото в нея се говори предимно за букси и такива неща, но оставям линк в този форум, защото доста хора са писали и ще я търсят.
Коментар
-
Ами звучи скупа тази инвестиция, като се има в предвид, че ще трябва да пускам и жици за датчиците на абс а, благодаря, тиogi28b написа:ogi28b, ако за мен става въпрос.Още ли я мъчите тази букса, аз защо бях останал с впечатление че е ясна за какво е, и рядко поглежам темата? Няма как това да е букса за диагностика на АБС, защото тя излиза от самия модул. Като няма АБС - няма модул, няма букса. Тя е малка и прилича на обикновената букса за диагностика на ЕКУ. Тази ми се вижда доста по-широка, с 5 дупчици? Значи това трябва да е буксата за АБС, ама не тази за диагностика, а тази която му е захранващата, да я наречем, през нея минава захранването, което казва че колата е на контакт, и сигналът за лампите за таблото. Ето тука отваряш ТОЗИ ФАЙЛ и в него на страница 294, гледаш букса номер 95. Прилича на тази от снимката, нали? После може да си прелистиш на страница 409, и поглеждаш точно в средата на схемата, и пак ще видиш да пише "95" до един елемент. От тази схема може да сравниш цветовете на кабелите, за да бъдеш съвсем сигурен, че буксата е точно тази. За целта - прелистваш на страница 550, и най-вдясно са написани кодовете на цветовете. Гледаш например първия кабел че е с буква М. Това означава "brown" - кафяво. И т.н. Та така, колата си е готова за АБС, само слагаш блока за управление, качваш казанчето горе на стената, да не е долу на помпата, слагаш датчиците, поръчваш си металните тръбички отнякъде, а на колелата - сменяш каретата, но ако имаш късмет - те са еднакви за модел със и без АБС, сменяш също лагерите на главините, те със сигурност са различни, и вече имаш АБС. Успех в начинанието и ако успееш - Честито.stefaka222 написа:Всъщност ето една снимка от колегата ogi28c
Ред.: Проверих - карето е еднакво, само лагерите на главините се сменят за модел с АБС. Наскоро сменях лагер отляво - SNR - 72 лева комплект (Гайка 36 мм и зегерката в комплекта). А в някои магазини лагерът е обявен за близо 100 лева! Значи - около 140 лева само за лагерите, плюс труда по смяната им... Ама после как спира в завой, ако знаеш
Местя темата в раздел Автоелектроника, защото в нея се говори предимно за букси и такива неща, но оставям линк в този форум, защото доста хора са писали и ще я търсят.
най - накрая разбрах за тази букса, датчиците за абс а каде се връзват, няма ли да се наложи нови главини ? каде трябва да го пъхна датчика?
мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
Искам само да спомена, че един човек от форума на Фолксваген го е направил и на Голф 3 си е сложил сам АБС.http://www.pljuvalnik.com
Форумът за политически дискусии и теми. Изкажи свойто недоволство.
Фиат Брава 1.6 16 клапана 1998
Коментар
-
ами погледнах информативно в еврото колко струват датчиците(170 лв) единия преден :D отделно самия модул колко ли ще струва втора рака
а защо трябва да кача попата по на високо?? и има ли си заводско място на което да я закача, или ще се правят грозотий с телоподаващото ?
мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
Има си заводско място. Трябва да качиш казанчето за спирачна течност, а не помпата. Трябва да я качиш, защото то е скачен съд с модула и нали се сещаш, скачени съдове, които е по-ниско - ще прелее.Ама ти нали не мислиш да си купуваш нови неща? Не говориш ли за АБС модул втора употреба? Те и датчиците ще са ти втора. Няма смисъл от нови. Само лагерите задължително нови.
Коментар
-
Ами датчици втора рака може ли да им се вярва ? и друг въпрос който ме мъчи, трябва ли да сменя носачите с такива от хгт или от купе за да сложа дискове отдзад ?ogi28b написа:Има си заводско място. Трябва да качиш казанчето за спирачна течност, а не помпата. Трябва да я качиш, защото то е скачен съд с модула и нали се сещаш, скачени съдове, които е по-ниско - ще прелее.Ама ти нали не мислиш да си купуваш нови неща? Не говориш ли за АБС модул втора употреба? Те и датчиците ще са ти втора. Няма смисъл от нови. Само лагерите задължително нови.мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар