След къси разстояния от сорта на 10-15 км след загасване и след това при стартиране колата си пали без проблем.Проблемът идва след големи разстояния над 100 км....Като загася колата и след това като завъртя не иска да запали и то при топъл двигател. Акумулаторът уж го зареждахме и 3-4 дни градско шофиране нямаше проблем докато не иска да запали сега след близо 200км извънградско.Стартерът го ремонтира един майстор,който казва,че стартерът е оправен и работи.За динамото не знам,но мисля,че трябва да ми светне някаква лампа,която да ме уведоми,че не зарежда.А като завъртам стартера звукът е типичният за приключил акумулатор,ама айде де може и друго да е .Според вас каква може да е най-вероятната причина?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Brava 1.6 16v не иска да запали
Collapse
X
-
Като изчакаш да изстине. Ако пали студена... и ако тоя мотор има датчик колянов вал...robinhostar написа:Нямам газова...И как да разбера дали може да е този датчик?Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Re: Brava 1.6 16v не иска да запали
Ти сам си казваш че трудно върти.Опитай да запалиш с бутане,дърпане....Предполага че тогава няма да имаш проблем с паленето ако наистина стартера върти по мудно.Работата на нито един датчик не е обвързана с оборотите на развъртане на стартера,така че не е се впускай в излишни приключения.Все пак при 100 км дистанция,всичко по колата загрява доста по качествено отколко за 10-15 км.,а при загряване знаеш че материалите се разширяват и при наличие на някакъв проблем да речем в стартера...(всичко това обаче е при условие,че акумулаторът ти е изряден и зареден).Ето ти едно обяснение на дефекта.Нещо подобно имах и аз преди години с един Кадет.robinhostar написа:А като завъртам стартера звукът е типичният за приключил акумулатор...
AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Re: Brava 1.6 16v не иска да запали
Оказа се,че акумулаторът си е изряден.Симптомите на заминал датчик ги нямам.Колата работи перфектно и не гасне.Остава стартерът и дано е той,че вече ве знамiakvvu написа:Ти сам си казваш че трудно върти.Опитай да запалиш с бутане,дърпане....Предполага че тогава няма да имаш проблем с паленето ако наистина стартера върти по мудно.Работата на нито един датчик не е обвързана с оборотите на развъртане на стартера,така че не е се впускай в излишни приключения.Все пак при 100 км дистанция,всичко по колата загрява доста по качествено отколко за 10-15 км.,а при загряване знаеш че материалите се разширяват и при наличие на някакъв проблем да речем в стартера...(всичко това обаче е при условие,че акумулаторът ти е изряден и зареден).Ето ти едно обяснение на дефекта.Нещо подобно имах и аз преди години с един Кадет.robinhostar написа:А като завъртам стартера звукът е типичният за приключил акумулатор...
Коментар
-
Re: кола
Колко волта трябва да бъде при стартиране? Вчера бях да ми замерят акумулатора и ми казаха, че при палене пада до 8 волта, а на следващото палене и до 6 волта. Като покарам обаче после си пали сутрин без всякакви грижи. Дали проблема е този шалтер или е самият акумулатор?kluchar написа:майстора да си отрави стартера или кабелите към него/тънката жица/ и акумулаторапровери точно като стартираш на акумулатора колко волта еFiat Bravo 1,6 16V 103 hp
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар