Вчера разкулачвахме един Опел Астра на един приятел, не искаше да запали, накрая както предполагах се оказа бензиновата помпа, но в хода на работа не разбрахме релето за нея защо не сработваше, та затова се насочихме към гореспоменатата аларма. не разбрахме как точно имобилайзера прекъсва запалването. Ако някой се е занимавал нека ме светне, от спортна страст искам да разбера, иначе след смяната на помпата няма проблем с паленето. Интеренсно е че при пробите не разбрахме защо преди да сменим помпата релето не щракаше, явно се подава "-" от компа, з/о има постоянен плюс. Схемата я изтеглих от нета, а марката й беше написана на кутията, документация друга нямахме. Та ето и клемореда на кабелите на алармата, само че крачета 18 и 19 не са свързани а сервизния бутон е свързан директно на платката.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за аларма Сатурн М2
Collapse
X
-
аз имам на едната кола такава аларма по схемата сега не мога да ти кажа кое точно какво е но при мен запалването се прекъсва като се прекъсне тока на бобината от едно реле в алармата което всъщност управлява запалването когато подадеш контакт и изключиш имобилайзера релето прави контакт и пуска ток на бобината от там се чува едно ""ЦЪК""КУПИ СИ FIAT ДА НЕ ТЕ Е ЯД!
-
аларма
много просто от алармата има извод за прекъсване на дадени вериги от колата и като е ключена не пали не подава ток къмдадена верига това еза презастраховка на диагностика нищо не излиза а и да търсиш бушони всички са си здрави ама колата не пали отблокирва се и колата пали ако има и Имобилаизер може паленето още да се обърка на тази аларм е екафяво
Коментар
-
Re: re
Да ама не е така, ако свети диода на имобилайзера колата не пали, това си е така още с покупката, така че алармата си действа в/у запалването, но защо не са опроводени 18 и 19. На всичкото отгоре сервизния ключ е направо от платката вместо на 16 и 17, които пък си имат окабеляване и отиват незнайно къде.gmg_service написа:Това ако е така ,значи че алармата не блокира нищо.Т.е. няма нищо общо с непаленето на колата.Та ето и клемореда на кабелите на алармата, само че крачета 18 и 19 не са свързани
FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Re: re
А при тая както писах по-горе за сервизния бутон са изведени директно от платката, а на крачетата на сервизния има кабели които отиват някъде, което ме навежда на мисълта, че може би те са тези които търсим. Трябва да разкулачим пакета и да ги проследим. А бе цялата работа излиза в забележките на производителите които гласят:"производителя си запазава правото на промени в конструкцията", или както казваше един " такова имали, такова сложили:.gmg_service написа:Сега се сетих ,че по едно време блокировката на М2 не беше на буксата,а излиза директно от платката от страни на алармата (два черни кабела).Огледай аларма ,дай ги на късо и игнорирайте блокировката.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар