Автомобилът е Фиат Мареа 1,9 тд. При палене стрелките на уредите по таблото подскачат и малкия километраж се занулява. След това всичко се закротява и работи нормално. От както изстина времето почна да го прави при всяко палене. Преди не толкова начесто - примерно на 50 стартирания - веднъж. Какъв може да е проблема?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Занулява ми се малкият километраж при палене на автомобила
Collapse
X
-
Това за стартера ми е интересно защо пък да черпи много ток без да е ленив и си върти както трябва.Предстои ми покупка на акумулатор защото къде с неправилно подбран акумулатор,къде с няколко разряда до нула и в началото зареждане с неправилно зарядно го съсипах за 3,5 години.След покупката ще проверя на няколко автомобила като моя колк е пада на напрежения в момента на завъртане на стартера за да изключа тази вероятност.dani389 написа:Първото за което се сещам е че акумулатора ти си заминава или стартерът ти черпи прекалено много ток.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Акумулатора е ноември 2008 и не е български; затова съм по-склонен да мисля дали пък не е от стартера. До момента не ми е подсказал по никакъв начин, че му има нещо - върти без проблем. Прави ми впечатление, че лампичката за подгрева на свещите не винаги се вижда когото подгрявам. Даже се е случвало като чукна таблото отгоре с ръка лампичката тогава да светне. Някоя хлабава или окислена връзка някъде?
Коментар
-
А случайно да си слагал ксенон?Ако е така погледни ТукManowar - Татко
Еx Fiat Brava 1,6 16v 103hp ELX '97 LPG - Брависима
Ex Fiat Marea Weekend 2.0 20v 147hp HLX '97 CNG - Марчето
Ex Lancia Thesis 3.2 V6 230hp '06 LPG - Теси
Fiat Multipla 1,6 16v 103hp Bipower '00 - Боко
Коментар
-
Често срещан проблем.Проблемът е в таблото.Трябва да го свалиш,отвориш и проверишNedra написа:Прави ми впечатление, че лампичката за подгрева на свещите не винаги се вижда когото подгрявам. Даже се е случвало като чукна таблото отгоре с ръка лампичката тогава да светне. Някоя хлабава или окислена връзка някъде?
Коментар
-
Акумулатора е (според мен)! От личен опит - и аз като теб на 2 пъти бях забравил касетофона и повечко карах градско. След това го зареждах на зарядно , но проблема се решаваше за кратко, явно си заминаваше. Та симптомите бяха същите - стрелките подскачат, километража се занулява и касетофона забравяше запаметените станции. Като го смених всичко се оправи. Както каза колегата по-горе ,замери му напрежението при палене. На мен ми падаше до 8 и кусур волта като ги правеше тия магарии, а доколкото разбрах под 10 не трябва да пада.
Коментар
-
АкумУлатор. Колега, опитай се да произнесеш думата КаЕсиева, след това КаЕсия, а накрая акумОлатор.Спомни си, че акумУлира и ще си дойдем на думата.Играещите стрелки СЪС сигурност са проблем в акУмУлатОра.Думата акумулатор има само едно О и това е последната ГЛАСНА буква.marea-ta написа:от личен опит акумолатора /нищо не ти струва да сложиш на някои приятел гарантирано здрав и ще се увериш/Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Замерих пада на напрежението, макар и с един стар волтметър - при подгряване пада до 11,5-11,8V, а при палене: лошо - пада между 8-9 волта, много бързо показва и не мога точно да определя. Сложих акумулатор от друг автомобил, като предварително замерих колко е пада при палене на този автомобил-не беше по-малко от 10 волта. Та с този акумулатор пада на напрежението при мареата е същото - 8-9 волта, но ми се струва, че върти с по-голяма лекота.
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар