NikMar написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как да си премахнем имобилайзера сами.
Collapse
X
-
Сега искам да ви разкажа какво се получи при нас. По ред на нещата. Какво правихме: Неделя:Ремонт на нивопоказателя з/о понякога показваше, но обикновено не показваше нищо. Извадихме кошницата и се оказа че има много боклуци по цедките и не влиза гориво в камерата за поплавъка, това е било цялата беля. После сглобихме и пробвахме, всичко си беше наред, но неможахме да завием гайката на кошницата и я извадихме наново, оправихме гумата и сглобихме всичко както трябва, нищо друго не сме пипали. При пробата се получи дървото.Гафът:Имобилайзера отказа да познае ключовете, в последствие след лутане тук и там зарязахме всичко и ви писах за проблема. Решение не се намери.Понеделник:Продължихме да чоплим. Дойде свата със същата Брава ТД100. Оказа се че не само имобилайзера не опознава ключовете, но и не светва подгряването на свещите, не сработва някаква джуджавка, незнам как се казва, монтирана е някъде в/у помпата и се чува едно жужене още с включването на ключа птреди да угасне индикацията за имото. Последва пълен шаш и нерви, след около час чоплене й теглихме майната и тръгнахме да се прибираме, тогава ми дойде една идея за проба и се оказа че там е решението.Сега искам да се извиня на нетърпеливите и да оставя решението за знаещите, могат ли да познаят какво е то, беше нещо съвсем неочаквано. Естествено че ще напиша какъв беше проблема, ако никой неможе да отгатне.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Ако си пробвал да натиснеш инерционния изключвател под седалката,значи е релето което е отдясно на жабката едно метално е и се стига до него като свалиш жабката и малко с напипване стават нешата,даже съм на 99% че е от негоalfa romeo 145 1.3 boxer-моята гордост
fiat bravo TD100-печката на брата
Коментар
-
Това е най-лесното ЕКУ за immooff. Обикновено на това ЕКУ премахването на кода е 50-тина лева.Не може да има такава тема (как да си премахне имото сами) сащото със сигурност някой ще се сдобие с кола паметник.По-новите ЕКУ особено хибридите и в частност МЕ1.5.5 за което стана въпрос по-рано не е току така лесно да му се махне кода тъй като той седи в процесора. А платката представлява една керамика с много мустаци свързани към елементите. И там се налага отваряне при премахване на кода. И много малко хора в БГ могат да се справят с тия хибриди. Аз специално понеже има питане за цените тези хибриди ги правя на 120 лв. МЕ7 и МЕ9 примерно са на по 200 - 300 лв. ЕДЦ-тата са от 100 до 300 лв. За София не знам как стоят нещата.reter написа:http://www.youtube.com/watch?v=4G7K9Lk4EU0O.E.Motorsport
Коментар
-
Ясноооо! :D Нека оставим и другите колеги да се изявят малкоNikMar написа:Постоянно.Octavian_stz написа:Лампата за ключа постоянно ли светеше или мигаше?
Няма кой да ти познае освен един двама колеги които са минали по този път, но то който го знае няма нужда да отговаря, за този проблем се взимат кинти обикновенно, независимо, че е елементарно.
0884980422
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар