Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стартерът се замисля преди да завърти-Брава 1.9 ЖТД-РЕШЕНО

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    аз съм с 55Ач акумулатор и досега не съм имал проблеми с паленето (вярно че зимно време ми прави мизерийки понеже вече е малко дърт [на 5 годинки] но с 1, 2 зареждания изкарва зимата )
    AUDI 1.8 20V TURBO
    ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

    Коментар


      #17
      janyboy написа:
      Уикенда ще се постарая да симам(ако не забравя )
      Както обещах.Ето клипа.Това е първо палене за деня.Външна температура 13 градуса http://www.youtube.com/watch?v=mXR6EoCJqgw

      Коментар


        #18
        ogi28b написа:
        Цена не мога да кажа, ремонтът не съм правил аз, защото нямах време и условия, а и ми е непознато. Ремонтът извърши чичото на нашия колега vsd. Цена за всичко - четки, втулки, почистване, смазване (труд, с една дума) - 40.00 лева. Демонтаж-монтаж на стартер - 20 лева. Клип ще предоставя на колегата Airfan по-късно тази вечер. Подчертавам, че за някои това палене може да е напълно нормално, но за мен, в сравнение с предишния начин на палене на колата - много, много по-добре!Едната четка нямаше правилна форма, приличаше на засъхнала паста за зъби с извивка и напукана по ръбовете. Според механика - почти не е контактувала. Другата - малко по-добре изглеждаше. Двете бяха около 1/3 от размера на нова, пак според него. От втулките - по-зле изглеждащата беше елипсовидна и все едно ударена с чук челно и странично. Другата почти нормално изглеждаше.
        Здравей колега,Може ли да ми помогнеш да се свържа с този човек? Имам проблем със стартера на фиат пунто 1,9 жтд. След като го разглобих и почистих установих луфт на втулки, повече е на тази откъм бендикса. Но сигурно ще трябва за избиване и набиване инструменти, които нямам.Благодаря, предварително!

        Коментар

        Working...
        X