сложих ксенона и се появи проблем ,а именно занулява ми дневния километраж при всяко пускане на ксенона .Какво да направя да отсраня тоя гаден проблемПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
занулява ми дневния километраж при стартиране на ксенона
Collapse
X
-
За сега не бързай да правиш нищо.С моята Мареа имах същият проблем и се каних да слагам някакви филтри които решавали проблема.Докато се наканя да ги сложа проблема се реши сам. :D В момента забелязвам рестартиране единствено ако запаля двигателя при включени фарове.Ако си запаля и после ги включа(както си правя обикновено)проблема го няма.
-
Според мен е акумулатор особенно ако автомобила е с дизелов двигател примерно ТД 100 и подгревните свещи работят и известно време след стартиране на двигателя.Тогава консумацията на ток е по-голяма и затова се получава така.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
не четете господа казах че като работи колата също го прави ако само стартирам със включени фарове да се нулира тогава мога да се съглася с теб колега ,ама го прави и като карам и включа фаровете така че проблема не е акумулатораTornado написа:Според мен е акумулатор особенно ако автомобила е с дизелов двигател примерно ТД 100 и подгревните свещи работят и известно време след стартиране на двигателя.Тогава консумацията на ток е по-голяма и затова се получава така.
Коментар
-
ОК щом не четем да видим какво ще излезе.При мен проблема е от около 2 години ,а при теб сега се проявява.Мъчил съм се какво ли не и няма оправия.Кснеона Китаец ли е?Успех.lubomm написа:не четете господа казах че като работи колата също го прави ако само стартирам със включени фарове да се нулира тогава мога да се съглася с теб колега ,ама го прави и като карам и включа фаровете така че проблема не е акумулатораTornado написа:Според мен е акумулатор особенно ако автомобила е с дизелов двигател примерно ТД 100 и подгревните свещи работят и известно време след стартиране на двигателя.Тогава консумацията на ток е по-голяма и затова се получава така.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Няма да обяснявам защото и аз не можах да си го обясня.Трябва да питаме китайците.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=51941lubomm написа:естествено ще е китаец . Как ще ми обясниш когато колата е запалена динамото зарежда и като включа ксенона и занулява километражаFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Любе, а каква е разликата ДАЛИ караш или не, когато ти е скапан акумулатора и Алтернатора трябва да храни всичко с ток, включая и скапаният Акумулатор?Казах ти още преди да тръгнем да слагаме ксенона - смени си акумулатора, не е нещо, дето да не си струва смяната, но ти толкова си свикнал с жигулския метод да откачаш жичката, че не ти се чува.Да поясня не само за теб - когато Акумулатора не е изправен - той се явява допълнителен товар за алтернатора. Решенията са или да се пускат допълнителни кабели с релета или ... да се смени Акумулатора. Баластите и при мен са там където са твоите, но аз нямам НИКАКВИ проблеми, комплектите са 1/1 еднакви.lubomm написа:не четете господа казах че като работи колата също го прави ако само стартирам със включени фарове да се нулира тогава мога да се съглася с теб колега ,ама го прави и като карам и включа фаровете така че проблема не е акумулатораTornado написа:Според мен е акумулатор особенно ако автомобила е с дизелов двигател примерно ТД 100 и подгревните свещи работят и известно време след стартиране на двигателя.Тогава консумацията на ток е по-голяма и затова се получава така.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Обяснението е съвсем просто. Алтернатора не може да даде импулсен ток. С други думи, ако потрябват 10-на ампера например за 100-200ms алтернатора не го търси. Просто е високоомен за целта. Но стартовата батерия можеTornado написа:Няма да обяснявам защото и аз не можах да си го обясня.Трябва да питаме китайците.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=51941lubomm написа:естествено ще е китаец . Как ще ми обясниш когато колата е запалена динамото зарежда и като включа ксенона и занулява километража
Така, че ако е заминала ще има проблем и на запален двг.Що се отнася до ксенона, нали уж са с по-малка консумация от халогенките. А халогенките докато не светнат са си чисто късо. Този ксенон ще да е пълно менте. Аз бих му измерил консумацията да не се окаже повече от на халогенките. Освен това в баласта има входен кондензатор, явно не достатъчен, или прекалено голям.
Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
@Danchojn: Колега явно четеш избирателно постовете. Ксенон комплекта наистина е китаец, но брат близнак на моя - дори ги монтирахме на еднакви места - при мен с изряден акумулатор НЯМА никакви проблеми. Пиковата консумация при палене на ксенона е доста по-голяма от тази на халогенната лампа. Говоря за 4.58А срещу минимум 12А при ксенона.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар