Случва се за втори път. Лампата на акумулатора свети но не силно а слабичко. Получава се само когато колата е загряла, и съм карал в задръстване и се включва перката на радиатора. Като дам газ и над 2500 оборота гасне. После пак светва. Изворсирвам я до към 3000 1-2 пъти и загасва. Почвам да се притеснявам. А нали алтернатора ми го ремонтираха скоро. Та от каво може да е това нещо. Хлабави връзки??? Гледах ама нищо се не види
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Лампата на акумулатора свети понякога
Collapse
X
-
щом са ти го ремонтирали скоро изключвам четки. освен ако не са ти сложили стари или нещо такова. иначе колегата ти каза- 99% това е проблема и имай предвид, че съвсем скоро ще светне постоянно и ще те остави на пътя ако се случи вечер, при дъждовно време /чистачки/ или да трябва да се прибираш повече от 200 км ще те остави колата насред пътя. предполагам имаш още 150-200 км докато светне постоянно. успех! п.с. премери как зарежда акумулатора, така ще установиш със сигурност диоден блок ли еLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Re: Лампата на акумулатора свети понякога
Като спомена за вентилатора-той в ред ли е?На моя беше износил предната втулка,вследствие на което ротора трие в статора и моторчето "консумира" към 20 ампера и то на малката степен. Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 .Подобно нещо се случи на мой приятел-сложил по-мощен вентилатор,вечер фарове,климатик и лампата му светеше.Провери и тази страна на проблема...Fiat 127 написа:Случва се за втори път. Лампата на акумулатора свети но не силно а слабичко. Получава се само когато колата е загряла, и съм карал в задръстване и се включва перката на радиатора. Като дам газ и над 2500 оборота гасне. После пак светва. Изворсирвам я до към 3000 1-2 пъти и загасва. Почвам да се притеснявам. А нали алтернатора ми го ремонтираха скоро. Та от каво може да е това нещо. Хлабави връзки??? Гледах ама нищо се не видиТемпра 1.6-карб.-бързина на разумна цена.
Коментар
-
Re: Лампата на акумулатора свети понякога
Колеги почвате да ме плашите. И без тва утре сутринта тръгвам ще пътувам към 400 км. Днес карах през целия ден не го е правил проблема. Но перката се включи съвсем за малко. Мерих зарежда на 14,5. Мисля че проблемът е както каза колегата Алекс12. Прави го само когато се пуска перката на вентилатора и то като е работила по-дълго време. Като се върна ще проверя всичко. Дано да нямам проблеми на пътя
Коментар
-
Провери, като начало кабела от алтернатора, който минава през стартера и отива в акумулатора! Самата свръзка при стартера провери! На две съвсем различни коли съм имал такяв проблем. Леко присветване на лампата за зареждането, което се вижда най-вече по тъмно. Като се качат оборотите на двигателя светва лампата малко по-силно!
Самият кабел влизащ в кабелната обувка се бе прокъсал и висеше на няколко телчета. Така провеждаше много по-малко ток.
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
ЗНАЧИ И АЗ ДА СЕ НАМЕСЯ
ТОВА ЧЕ СТЕ ИЗМЕРИЛИ 14.5 ВОЛТА НИЩО НЕ ЗНАЧИ!!!МОЖЕ ДА ИМАШ НАПРЕЖЕНИЕ В НОРМИТЕ НО КАТО НАТОВАРИШ МАЛКО С МУЗИКА,ПЕРКА,ФАРОВЕ,ЗАПАЛИТЕЛНА СИСТЕМ И ДРУГИ НОРМАЛНИ НУЖДИ НА КОЛАТА ТОКЪТ КОЙТО АЛТЕРНАТОРА ГЕНЕРИРА МОЖЕ ДА НЕЕ ДОСТАТЪЧЕН!!!ПРЕДСТАВИ СИ СТАР АКУМОЛАТОР-ИМА НАПРЕЖЕНИЕ 12В. НО КАТО ГУ НАТОВАРИШ И ЗА СЕКУНДА ДВЕ КРАИ С НЕГО.ТАКА Е И ПРИ АЛТЕРНАТОРИТЕ МОЖЕ ДА ГЕНЕРИРА НАПРЕЖЕНИЕ В НОРМИТЕ НО ТОКЪТ КОЙТО ГЕНЕРИРА ДА Е МАЛКО.ДРУГО ВАЖНО НЕЩО КОЕТО КОЛЕГИТЕ ПО ГОРЕ СПОМЕНАХА - ПРИ ПОСТОЯНЕН ТОК ВРЪЗКИТЕ МЕЖДИ ВСИЧКИ ЕЛЕКТРОПРОВОДИМИ ЧАСТИ ТРЯБВА ДА СА МНОГО ДОБРЕ ПРИТЕГНАТИ (ПРИ РЕМОНТА НЯКОИ МЪРЗЕЛИВ МАИСТОР НЕ СИ Е СВЪРШИЛ ДОБРЕ РАБОТАТА ПО ЗАТЯГАНЕТО НАПРИМЕР!!!)ПРОВЕРИ СИ ВСИЧКО ДОБРЕ НО НЕ КАРАИ ТАКА НА ДЪЛЪК ПЪТ АКО ОТКАЖЕ АЛТЕРНАТОРА ЩЕ ТИ ПАДНЕ АКОМУЛАТОРА БЪРЗО И ПОСЛЕ НА ПЪТЯ ЩЕ СЕ ЯДОСВАШ МНОГО.УСПЕХ
Коментар
-
Колегата е прав - първо притегни всички връзки, плюсове и маси! Чак тогава ако пак светне - проблема се търси в алтернатора, бях пуснал скоро същата тема със снимки и т.н, защото имах такъв проблем!В началото лампата светваше от време на време, след което започна да свети по-често и най-накрая постоянно! Но, прочети темите, за да не се повтарям!http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=5540http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=5655IDOLBIOS написа:ЗНАЧИ И АЗ ДА СЕ НАМЕСЯ
ТОВА ЧЕ СТЕ ИЗМЕРИЛИ 14.5 ВОЛТА НИЩО НЕ ЗНАЧИ!!!МОЖЕ ДА ИМАШ НАПРЕЖЕНИЕ В НОРМИТЕ НО КАТО НАТОВАРИШ МАЛКО С МУЗИКА,ПЕРКА,ФАРОВЕ,ЗАПАЛИТЕЛНА СИСТЕМ И ДРУГИ НОРМАЛНИ НУЖДИ НА КОЛАТА ТОКЪТ КОЙТО АЛТЕРНАТОРА ГЕНЕРИРА МОЖЕ ДА НЕЕ ДОСТАТЪЧЕН!!!ПРЕДСТАВИ СИ СТАР АКУМОЛАТОР-ИМА НАПРЕЖЕНИЕ 12В. НО КАТО ГУ НАТОВАРИШ И ЗА СЕКУНДА ДВЕ КРАИ С НЕГО.ТАКА Е И ПРИ АЛТЕРНАТОРИТЕ МОЖЕ ДА ГЕНЕРИРА НАПРЕЖЕНИЕ В НОРМИТЕ НО ТОКЪТ КОЙТО ГЕНЕРИРА ДА Е МАЛКО.ДРУГО ВАЖНО НЕЩО КОЕТО КОЛЕГИТЕ ПО ГОРЕ СПОМЕНАХА - ПРИ ПОСТОЯНЕН ТОК ВРЪЗКИТЕ МЕЖДИ ВСИЧКИ ЕЛЕКТРОПРОВОДИМИ ЧАСТИ ТРЯБВА ДА СА МНОГО ДОБРЕ ПРИТЕГНАТИ (ПРИ РЕМОНТА НЯКОИ МЪРЗЕЛИВ МАИСТОР НЕ СИ Е СВЪРШИЛ ДОБРЕ РАБОТАТА ПО ЗАТЯГАНЕТО НАПРИМЕР!!!)ПРОВЕРИ СИ ВСИЧКО ДОБРЕ НО НЕ КАРАИ ТАКА НА ДЪЛЪК ПЪТ АКО ОТКАЖЕ АЛТЕРНАТОРА ЩЕ ТИ ПАДНЕ АКОМУЛАТОРА БЪРЗО И ПОСЛЕ НА ПЪТЯ ЩЕ СЕ ЯДОСВАШ МНОГО.УСПЕХ
FIAT TIPO 1.6 i.e DGT 149С2.046
Коментар
-
Според мен са просто четките на генератора износени са вечи и при консумация на ел. светва лампата защото не може да зареди акумолатора, така че започни първо от четките.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD
Porsche 944 S2
http://www.valmcrae.snimka.bg/
http://vbox7.com/user:val_mcrae
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
Коментар
-
Според мен е най-добре да започне от най-лесното-връзките на кабелите!val_mcrae написа:Според мен са просто четките на генератора износени са вечи и при консумация на ел. светва лампата защото не може да зареди акумолатора, така че започни първо от четките.
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Ако говорим за четките на алтернатора, значи може да се каже, че и реле регулатора е повреден.Както казах и азз по-горе започни със връзките и по метода на изключването ще стигнеш до проблема!Vladim написа:Според мен е най-добре да започне от най-лесното-връзките на кабелите!val_mcrae написа:Според мен са просто четките на генератора износени са вечи и при консумация на ел. светва лампата защото не може да зареди акумолатора, така че започни първо от четките.
FIAT TIPO 1.6 i.e DGT 149С2.046
Коментар
-
Връзките ги гледах ама отгоре отгоре нищо им нямаше. От както стана последния път съм минал 450км. Колата загрява включва се перката но не е имало проблем. Карах на фарове и чистачки нищо. Днес изчаках да загрее пуснах късите, парното на най-силно да духа топло и зарежда на 13,75-13,80. Пак ще гледам кабелите и връзкитеleoni написа:Ако говорим за четките на алтернатора, значи може да се каже, че и реле регулатора е повреден.Както казах и азз по-горе започни със връзките и по метода на изключването ще стигнеш до проблема!Vladim написа:Според мен е най-добре да започне от най-лесното-връзките на кабелите!val_mcrae написа:Според мен са просто четките на генератора износени са вечи и при консумация на ел. светва лампата защото не може да зареди акумолатора, така че започни първо от четките.

Коментар
-
Колега, остави ги връзките - щом вече си ги огледал! Работата отива към проблем в алтернатора - провери си четките и ако е необходимо ги смени. Ако не се оправи значи е диодният блок - във вид на плочка е с 3 диода - аз си го закупих, чисто нов за 50 лева и всичко си отиде на мястото. Като се има на предвид, че смених два пъти реле-регулатора, смених всички силови кабели, както и маси. Няколко пъти свалях ел.комутатора и го проверявах и едва след смяната на тази диодна плочка всичко се оправи.Fiat 127 написа:Връзките ги гледах ама отгоре отгоре нищо им нямаше. От както стана последния път съм минал 450км. Колата загрява включва се перката но не е имало проблем. Карах на фарове и чистачки нищо. Днес изчаках да загрее пуснах късите, парното на най-силно да духа топло и зарежда на 13,75-13,80. Пак ще гледам кабелите и връзкитеleoni написа:Ако говорим за четките на алтернатора, значи може да се каже, че и реле регулатора е повреден.Както казах и азз по-горе започни със връзките и по метода на изключването ще стигнеш до проблема!Vladim написа:Според мен е най-добре да започне от най-лесното-връзките на кабелите!val_mcrae написа:Според мен са просто четките на генератора износени са вечи и при консумация на ел. светва лампата защото не може да зареди акумолатора, така че започни първо от четките.
FIAT TIPO 1.6 i.e DGT 149С2.046
Коментар
-
Re: Лампата на акумулатора свети понякога
Колега, искам да те помоля когато оправиш проблема да споделиш каде е бил "той" - връзки , четки, генератор, диоди и др. такива!Fiat 127 написа:Случва се за втори път. Лампата на акумулатора свети но не силно а слабичко. Получава се само когато колата е загряла, и съм карал в задръстване и се включва перката на радиатора. Като дам газ и над 2500 оборота гасне. После пак светва. Изворсирвам я до към 3000 1-2 пъти и загасва. Почвам да се притеснявам. А нали алтернатора ми го ремонтираха скоро. Та от каво може да е това нещо. Хлабави връзки??? Гледах ама нищо се не видиAlfa Romeo 166 2,4 JTD
Porsche 944 S2
http://www.valmcrae.snimka.bg/
http://vbox7.com/user:val_mcrae
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар