Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Бутоните за ел. стъклата светят и при угасена кола ???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ogi28b написа:
    Това значи ли, че има някакво развитие по проблема, или само е диагностициран точно, без да е отстранен?
    Не го бях пипал досега че зимата беше студено.Вчера зачетох мануала, и пак имам въпрос.Доколкото разбирам модула за автоматични ел стъкла се казва A.B.I. и той управлява и плафона да гасне със закъснение, и се намира зад жабката.При мен обаче плафона гасне веднага, и също зад жабката такова животно няма, само няколко релета.Проблема защо светят стъклата и без контакт го установих, и ми се иска сега да го възстановя в заводско състояниепри бушоните бяха подали постоянен + на един изцяло червен кабел който отива в един сноп нагоре към таблото и не мога да го проследя.Към него бяха вързали с тиксо едно по тънко червено кабелче което отива в шофиьорската врата.Когато е закачен само дебелия червен кабел работи само дясното ел стъкло.Шофьорското стъкло работи само на конкакт, но не работи ако не са закачени и двата червени кабела на +.Намерих тази схема за цветовете на кабелите и тази схема за стъклата.Това е схемата на ел стъклата.Някой може ли да ми разясни къде са били свързани заводско тези два кабела?Само не ме пращайте на майстор, защото точно тая каша я е направил някакъв майстор, след като дясното стъло не е работело.
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    Коментар


      #17
      Никой ли незнае къде са вързани тези кабели оригинално?Някой знае ли за какво е бушона 30 А в най долния десен ъгъл в таблото?В сървис манюала и на капака пише че е за подгряване на задното стъкло, обаче при мен то си работи и без него. А освен това този бушон е захранен и без контакт.
      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
      FIAT БРАВО 1.2 16v
      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

      Коментар


        #18
        Този бушон не трябва да е захранен без контакт. Той е за нагряване на задното стъко, за нагряване на огледалата, и за лампата на бутона, която показва, че нагряването на задното стъкло е включено.На мен лично изобщо не ми става ясно кой кабел къде е свързан, освен че два кабела са свързани един за друг, от които единият е червен. Откъде идва той, накъде отива, в кой конектор е включен?Описвайки и проблема с бушон 11, нещо ми подсказва, че релето, което е на гърба на таблото с бушони, което раздава ток насам-натам при контакт - не работи, и някой майстор просто го е изкарал от играта, като му вързал 30 и 87 накъсо. Тъй като то раздава ток и на стъклата, и май на още нещо беше, ето защо стъклата ти работят без контакт и светят. Насочи се към това реле - на гърба на таблото - най-дясното от трите. Извади го, и ако няма промяна и всичко си работи - от там тръгва всичко.

        Коментар


          #19
          Релетата ги гледах, при тях не забелязах нищо да е модифицирано.Това за кое би трябвало да служи 11 го четох и аз. Обаче ако е така както казваш би следвало подгряването да ми работи и без контакт, което не е така при мен.Относно кабелите:- имаме едно тънко червено кабелче което отива в кабелния сноп към шофьорската врата.- имаме един по дебел изцяло червен кабел, който се качва в някакъв кабелен сноп зад таблото с бушоните нагоре.Тези двата кабела бяха вързани с тиксо един за друг и бяха забучени с бушона в гнездото на 11.Освен това:Когато подам + само на дебелия червен кабел работи само дясното стъкло, включително и когато колата не е на контакт.Лявото стъкло работи само на контакт и то ако е подаден + и на двата червени кабела кабела. Ако махна някой от тези два кабела не работи.Без контакт лявото не работи дори и с захранени кабели. Модула му за автоматично сваляне и качване работи.Според схемата тънкия червен кабел би трябвало да е (R) в конектор 35- този на лявата врата и да отива в копчето за дясната врата. Обаче той не оказва вляияние на дясното стъкло.Има нещо тотално грешно и не немога да разбера къде.Проблема е възникнал при стария собственик преди да взема колата.Ел стъклата ( може би само дясното) не работели и той я е закарал на майстор да ги оправи и след което е в това състояние.
          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
          FIAT БРАВО 1.2 16v
          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

          Коментар


            #20
            Съжалявам, но така наизуст едва ли мога да кажа нещо повече. Някой нещо е направил, и само той си знае какво. За да го разбере и друг - трябва проследяване на кабелите. Пак казвам - провери самото реле, извади го и виж дали работи коректно. После с прост мултицет виж дали захранванията на модула са наред - те са постоянен плюс, плюс при контакт, маса, и изход +12 от модула. Виждат се и на схемата, съответно означени като "30", "15", "31", "87".

            Коментар

            Working...
            X