Здравейте. Използвам тази тема, за да си изградя системата за ел. регулиране на фарове. Тъй като съм гол и бос в електотехниката искам да питам следното - тъй като имам фарове с лупи и вчера почнах да си прекарвам инсталация за габаритите, ползавайки тази тема, и там режа два кабела, които удължавам до габаритите.Та значи единия кабел е черен - предполагам това е маса.Въпроса ми е - мога ли да ползвам същия този кабел за маса и за инсталацията за ел. регулиране? Демек тоя кабел ще има 3 разклонения - 1 към габаритите, 1 към самия фар, 1 към машинката за ел. регулиране?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос относно инсталацията за ел. регулиране на фарове.
Collapse
X
-
колега маса можеш да си вземеш от където ти е най-удобно няма никакъв проблем.а относно кабелите прокарвай ги от където има дупка от купето навън.на мен ми се наложи да прекарвам само от дясната страна и намерих една дупка зад жабката и от там.от ляво си беше заводско прекарана инсталацията.успех и питай ако има нещо
1.6 16v Abarth
Коментар
-
Колеги, ако отляво има кабели - просто свържете от лявата букса 3 кабела към дясната, отпред под гредата могат да минат. Не е нужно да се прокарват нови три през стената. Те буксите са свързани успоредно, няма лява и дясна, така че няма значение и къде ще са свързани - дали при единия фар, или при таблото. За габаритите не се режат два кабела
Масата не се реже, иначе фарът остава без маса, и спира да рбаоти. Масата само се удължава, а добре е и другият кабел да се удължи, а не да се реже, защото някой ден можа да имате нужда от оригиналната инсталация. И като цяло - масата си е маса, няма значение от кой кабел ще я вземеш, колега svilens. Добре си го измислил - кабела с 3 разклонения - едно в габарита, едно във фара, и едно в машинката.
Коментар
-
Мерси колега.Аз съм с варианта, къде нямам никакви кабели пуснати - точно като колегата stormi, чиято тема ползвам.Т.е ти си пуснал кабел само от тази букса в жабката, за която говори Оги в темата?колега маса можеш да си вземеш от където ти е най-удобно няма никакъв проблем.а относно кабелите прокарвай ги от където има дупка от купето навън.на мен ми се наложи да прекарвам само от дясната страна и намерих една дупка зад жабката и от там.от ляво си беше заводско прекарана инсталацията.успех и питай ако има нещоT.e мога да прокарам кабели до левия фар и там да разклоня към десния?Колеги, ако отляво има кабели - просто свържете от лявата букса 3 кабела към дясната, отпред под гредата могат да минат. Не е нужно да се прокарват нови три през стената. Те буксите са свързани успоредно, няма лява и дясна, така че няма значение и къде ще са свързани - дали при единия фар, или при таблото.Kъсно...Вече срязах кабелите и ги раклоних към габаритите - и фара и габарита си имат маса и си работят нормално.А за протокола - как да разколня кабел без да го режа? Аз ползвах кабелни обувки.За габаритите не се режат два кабела Масата не се реже, иначе фарът остава без маса, и спира да рбаоти. Масата само се удължава, а добре е и другият кабел да се удължи, а не да се реже, защото някой ден можа да имате нужда от оригиналната инсталация.Това е добре, че може да стане. А къде мога да свържа кабела за маса, който е на врътката на таблото? Никава идея нямам...Трябва ли да е накъде за купето или как?И като цяло - масата си е маса, няма значение от кой кабел ще я вземеш, колега svilens. Добре си го измислил - кабела с 3 разклонения - едно в габарита, едно във фара, и едно в машинката.Не мога да разбера тази букса има ли някаква роля при мен, след като нямам и грам окабеляване. Или просто за сивия кабел имаме - от таблото с бушоните 2 раклонения - едно към врътката на таблото, 1 към левия фар и като стигне левия фар си пускам разклонение за десния; жълтия - от врътката на таблото кабел до левия фар от там разклонение към десния?Отвори Жабката, свали я, и намери ТАЗИ букса. Провери в нея дали идват съответните цветове кабели, (най-вероятно да), и дали продължават нататък (най-вероятно не) . Ако не - значи И ТИ трябва да изтеглиш кабели от лявата букса , като я намериш.Tука колега е сложил снимка на една букса ( пак от темата) - ама тази букса няма долен ред и всичките и крачета са заети?а постоянният плюс взех ток разбира се от по-горната букса, а тя именно е за фаровете, които на нас точно тези кабели ни трябват.Ето я и буксата и на долният ред ни трябва 4-то или 5-то краче като се брои ОТ ДЯСНО НА ЛЯВО!Аз взех ток от 5-то краче.Снимка IMG_1716_800x600 edit.jpgБраво 1.6 16v 1996
Рено Лагуна 2 1.9 dCI.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар